''Güneşi söndürün;öldü umutlar...''
tik,tak,tik,tak,tik,tak... Avukatlarımdan bayan olanın kol saati yavaşça ilerliyor,tik tak.Zaman kavramı eğer doğru bir yargıysa ve Einstein'ın ''Zaman görecelidir'' kuramı inadına hiçe sayılıyorsa,3 saattir bu cehennemin içindeyim demekti.Ve avukatlarımla komutan 3 saattir hiç durmadan bağrışıyordu.
çok yorulmuştum artık.Herşeyden,herkesten...Gülmem gerekn yaşlarda ölüyor , öldürüyordum.Hayata hep gerçekçi baktığımdandır belki,farklı bir hayatım olsa diye dilemem pek.Ama şu an o nadir anlardan biriydi.
-Teknik olarak hiçbir şeyi kanıtlayamazsınız Teoman Bey!,müvekkilimi suçlayacağınız kanıtınız bile yok!''
komutanın suratı kıpkırmızı kesiliyor.
-KOMUTAN TEOMAN!!! diye azarlıyor kadını.
''Ben 6 yıldır bu yılanın peşindeyim. Cinayet silahında parmak izleri var! Dosyaları okumuyor musunuz siz?
Erkek avukat sanırım adı Sinan'dı söze karışıyor.
-Üzerinde sadece onun izleri yoktu ''komutan'' Teoman ,Ve sadece bir silah 15 cinayetin kanıtı olamaz!
Komutan masasından kalkıp sinirle dışarı çıkıyor,ama çıkması ile geri girmesi bir oluyor;elinde bir kumanda ile.
Kumandadan bir tuşa basarak sol tarafımdaki duvara bir şeyler yansıtıyor.Ah,15 farklı otopsi.
Kavgayı dinlemiyorum çünkü anlatılanların hepsini biliyorum..15 kişi 3'ü kadın 12'si erkek.10 erkek ve iki kadın zehirlenerek ölmüş. Belki yemeklerinde ,belki ilaçlarında belkide kıyafetlerinde küçük bir siyanür damlası.Zehri katan hiçbir zaman bulunamıyordu.Şu ana kadar en iyi yakalayabildikleri görüntü kadın cüssesine sahip hızlı bir karaltı.Avının peşindeki bir avcı gibi.
Bu yüzden Teşkilat bana Amazon der.Gururla taşıdığım bir isimdir aslında.Anaerkil bir toplumdur amazonlar,,erkeklere karşı bağımsızlığı ve gücünü gösterebilmiş nadir bir klanlardır.Güçlü,kararlı ve acımasızdırlar.Savaş ya da idam belki de doğurganlık farketmez;
Vakit gelmişse,gelmiştir.
Birden komutanın elini masaya indirmesiyle geçmişimden dönüveriyorum.
''boşu boşuna çabalıyorsunuz!Karar çoktan verildi'' sert bakışlarını bana çevirirerek gülümsüyor.
''idam....''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TOPUK SESLERİ
RomanceKanın ellerime damladığında bana ait olacaksın.Ama o zaman da her şey için çok geç olacak. Evrenin ilk parçacığı oluşmadan yazılmış bütün insanlığın kaderi.Kaderlerine uysunlar diye iki melek gönderilmiş yanlarına.Her şeyin bir amacı var bu dünyada...