DİKKAT,Dikkat!! :)

136 6 0
                                    

Herkese Merhabaaaa! öncelikle küçük bir teşekkür konuşması;

Çünküüüüü.....

tam 2k olmuşuz !

Harikasınız! okuyan ,yorum atan ,hatta sen göz gezdirip kütüphanesine ekleyen kitap kurdu ,sende harikasın!

Topuk seslerinin yeni bölümü en kısa sürede gelecek. Gecikmelerin sebebi de Lys denilen illet.

Ah,bu arada unutmadan;yepyeni bir hikaye daha geliyor;

İZMİR'İN KIZLARI

liseden üniversiteye geçen 4 kızın belalarla dolu,oldukça eğlenceli komik hikayesi.Şu ana kadar okuyanlar çok beğendi.Bir paylaşalım da görelim;bakalım sizde beğenecek misiniz?

Hafif bir bilgilendirme yapıp bitiriyorum; hikayemizin 4 ana karakteri var; Ceylinsu,Gonca,Çelen ve Sera. 

Ceylin Sıradan bir çirkin Betty hikayesinin intikam versiyonu. Lisede yaşadıklarını bir daha yaşamamaya niyetlenmiş biraz atarlı,çoğu zaman giderli; azcık da inek bir kızımız.Ama kendi sınırlarını aşmaya,kurallarını yıkmaya yeminli . Karar verdi;şu kısa hayatında o okuduğu hikayelerdeki mutlu son;

O-LA-CAK!

Gonca ise oldukça güzel ve saf bir kız. Ama bir sorunu var.O tam bir sarışın. Ve saflıkları birazda salaklıkları sizi çok güldürecek.

Çelen;okulun en seksi hatunu.Hep öyleydi.Hep de öyle kalacak gibi.Ama biraz dürüst olmak gerekirse o tam bir haydar. Evet yanlış okumadınız.Hep öküz ,daimi odun tek taş varlık.Bakalım biricik sevgilisi batu bu kızımızla nasıl baş edecek?

Ve son olarak;SERA . Havalı ,zengin ,ve ukalanın ukalası torpilli bağyan.Hep klas;her zaman cool.Ama son sorum;Çelen onu dövmemek için kaç saat kendini tutabilecek?

Çok gözükmüyor.


Hadi millet!Biraz üniversite havası soluyalım! ve herkesin övdüğü şu gençliği bir yaşayalım artık!

TOPUK SESLERİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin