Κεφάλαιο 8, παρτ 2

99 18 1
                                    

Όταν χτυπάει το κουδούνι σχεδόν πετάγομαι απ' την θέση μου και τρέχω προς την τάξη των κοριτσιών. Τις βλέπω να βγαίνουν και να μου κάνουν νόημα. Έρχομαι κοντά τους.

''Τι συμβαίνει; Έγινε κάτι;'', ρωτάει η Σάντρα.

''Πολλά!'', της απαντάω και αρχίζω να τις τραβάω προς ένα πιο ήσυχο σημείο.

''Τι έγινε;'', ρωτάει ανήσυχα η Κάθριν. Παίρνω μια βαθιά ανάσα και αρχίζω να τους μιλάω.

''Έχουμε πρόβλημα, όπως ξέρεται μας κυνηγάνε ή τουλάχιστον εμένα. Είστε όμως στόχος όπως και άλλοι και πρέπει να προστατευτούμε. Είναι πιο δυνατοί από εμάς και αν δεν τους πολεμήσουμε θα πάρουν το Σάλεμ και θα μας σκοτώσουν!''

''Αν ενωθούμε, εμείς οι τρεις μπορούμε να νικήσουμε. Μην ξεχνάς την δύναμη σου Τζάσμιν, είναι πιο δυνατή από όσες υπήρχαν στην ιστορία. Είσαι ικανή για πολλά περισσότερα από όσα νομίζεις. '', λέει η Σάντρα.

''Ακόμη κι έτσι θα μας νικήσουν. Δεν πρέπει να ενωθούμε μόνο εμείς αλλά...'', λέω αλλά σταματάω. Πως θα τους το πω; Πως θα τους πω ότι πρέπει να συμμαχήσουμε με δύο δαίμονες που πριν λίγες μέρες ήταν εχθροί μας;

''Αλλά και ποιοι άλλοι;'', ρωτάει η Κάθριν. Η Σάντρα με κοιτάει ερωτηματικά. Παίρνω μια βαθιά ανάσα και αποφασίζω να τους το πω. Τους έχουμε ανάγκη όπως έχουνε και αυτοί εμάς.

''Πρέπει να συμμαχήσουμε με τον Ζάντερ και την Ελένα!'', λέω και τα μάτια τους γουρλώνουν απ' την έκπληξη.

''Αυτό δεν γίνεται! Ξεχνάς τι σου έχουν κάνει; Δεν μπορούμε να τους εμπιστευτούμε. Κανέναν του είδους τους!'', αναφωνεί η Κάθριν.

''Αν είμαστε μόνες θα χάσουμε. Τους χρειαζόμαστε και μας χρειάζονται. Πρέπει να λογικευτείτε και να το σκεφτείτε πριν είναι πολύ αργά.'', τους λέω.

''Σίγουρα μαζί θα είμαστε δυνατοί αλλά αν είναι παγίδα; Που ξέρουμε ότι δεν έχουν συμμαχήσει με τους άλλους για να μας πιάσουν και να μας σκοτώσουν όλους;'', ρωτάει η Σάντρα.

''Πρέπει να τους εμπιστευτούμε. Ο Ζάντερ είπε ότι είναι επικίνδυνοι, αυτοί και ο αρχηγός τους ο Τράβις. Το ξέρω ότι είναι δύσκολο να τους εμπιστευτούμε αλλά πρέπει να κάνουμε κάτι! ''

''Δεν ξέρω. Βασικά δεν θέλω. Δεν εμπιστεύομαι ούτε τον Ζάντερ ούτε την Ελένα. Το ξέρεις ότι νοιάζομαι για σένα Τζάσμιν και αν θες πάμε μαζί να τους αντιμετωπίσουμε. Αλλά όχι, όχι με αυτούς. Θα μας πιάσουν και δεν θα φύγουμε ποτέ. Μην πείθεσαι τόσο εύκολα. Στο είχα πει, μπορούν εύκολα να μας πείσουν. Αυτό θα ήταν καταστροφικό!'', λέει η Κάθριν. Ίσως έχει δίκιο αλλά δεν μπορώ να μείνω έτσι. Αρχίζει να περπατά προς τον διάδρομο και την ακούω να ψελλίζει ''συγγνώμη'' καθώς φεύγει. Γυρνάω προς την Σάντρα που με κοιτάζει ανήσυχα.

Αιώνιες Μάχες: Σατανικά Παιχνίδια  #BKAW18 #WWSA2k2018 #WBC2018Where stories live. Discover now