Κεφάλαιο 3, παρτ 4

165 14 0
                                    

‘’Συγγνώμη που άργησα.’’, απολογείται και αρχίζουμε και προχωράμε.

‘’Όχι, καθόλου. Έτσι κι αλλιώς ήρθα νωρίς για να προλάβουμε να πάμε στην Κάθριν.’’

‘’Ναι ήταν σε μια καφετέρια με τον Νέιτ και σκέφτηκε αφού έφυγε εκείνος να κάνουμε καμιά βόλτα οι τρεις μας.’’

‘’Θα πάρουμε το λεωφορείο;’’, ρωτάω.

‘’Ναι, είναι πιο γρήγορα.’’, λέει και ανεβαίνουμε στο λεωφορείο που περνάει. Σε λίγα λεπτά είμαστε μπροστά στην πλατεία που είναι γεμάτη με κόσμο. Η Σάντρα κοιτάει προς την κατεύθυνση ενός καταστήματος.

‘’Περίμενε λίγο έρχομαι. Πρέπει να πάρω κάτι για την αδερφή μου, δεν θα αργήσω’’

‘’Εντάξει’’, της λέω και μου χαμογελάει και μπαίνει σε ένα κατάστημα που φαίνεται να είναι κάτι σαν χαρτοπωλείο. Το μάτι μου πέφτει πάνω στην βιτρίνα ενός βιβλιοπωλείου λίγα μέτρα μακριά από εκεί που πήγε η Σάντρα. Κοιτάω γύρω μου μήπως έρχεται η Κάθριν αλλά τίποτα. Αποφασίζω να πάω έχοντας στο νου μου την Σάντρα μην βγει και με ψάχνει. Έξω απ’ το βιβλιοπωλείο υπήρχαν σταντ με βιβλία. Μερικοί κάθονταν και τα κοιτούσαν και διάβαζαν τους τίτλους. Παίρνω ένα στα χέρια μου και το γυρνάω να δω την περίληψη.

‘’Καταθλιπτικό ‘’, ακούω μια γνώριμη φωνή να λέει από πίσω μου. Γυρνάω και βλέπω τον Ζάντερ 2 μέτρα μακριά μου να με κοιτάζει. Είναι πολύ όμορφος μες τα μαύρα. Φοράει ένα μακρύ μαύρο παντελόνι με μποτάκια και ένα μαύρο πουκάμισο με γραβάτα. Ω, ναι είναι πολύ ωραίος.

‘’Στο είπα ότι θα ξανασυναντιόμασταν.’’, λέει και προχωράει κοντά μου χαμογελώντας. Εγώ γυρνάω στο σταντ και αφήνω το βιβλίο που κοίταζα για κάποιο άλλο.

‘’Νόμιζα ότι συμφωνήσαμε ότι είναι επικίνδυνο για μια κοπέλα να είναι μόνη της την νύχτα’’, αυτή τη φορά είναι πολύ πιο  κοντά μου γιατί νιώθω τις λέξεις του να χαϊδεύουν τον σβέρκο μου. Γυρνάω και τον κοιτάω.

‘’Πρώτον δεν είναι και τόσο σκοτεινά, δεύτερον δεν είμαι περιπλανώμενη αλλά ήρθα για βόλτα και τρίτον όχι μόνη.’’, του λέω με ύφος. Ήθελα να του την πω. Ναι, τα λέει όλα αυτά για να κάνει τον έξυπνο, αλλά όχι σε εμένα.

‘’Είσαι έξυπνη και ετοιμόλογη. Θανάσιμος συνδυασμός.’’, μου λέει και μου χαμογελάει.

‘’Τι θες από εμένα Ζάντερ;’’

‘’Ίσως κάτι περισσότερο από έξυπνες ατάκες’’, λέει και το βλέμμα του έχει κάτι το πονηρό.

‘’Εδώ είσαι. Σε έψαχνα!’’, ακούω μια γνώριμη φωνή και γυρίζω. Η Σάντρα. Την ξέχασα. Έρχεται κοντά μου.

‘’Η Κάθριν είπε να την συναντήσουμε λίγο πιο κάτω. Γεια σου Ζάντερ’’, λέει με ενοχλητικό τόνο σαν να τον είδε τώρα.

‘’Καλησπέρα Σάντρα. Λοιπόν εγώ λέω να σας αφήσω να απολαύσετε την βόλτα σας. Α και όπως είπαμε Τζάσμιν. Καληνύχτα’’, λέει και απομακρύνεται.

‘’Τι είπατε;’’, ρωτάει ανήσυχα η Σάντρα.

‘’Τίποτα το σπουδαίο, έλα πάμε θα ανησυχήσει η Καθ.’’, και περπατάμε κατά μήκος της πλατείας.

‘’Έχετε τίποτα με τον Ζάντερ;’’, λέει η Σάντρα και σπάει την σιωπή.

‘’Όχι απλώς γνωριστήκαμε και όποτε βρισκόμαστε λέμε ένα γεια.’’

‘’Καλύτερα να μείνεις μακριά του. Δεν είναι καλός τύπος’’

‘’Είχατε κάτι με τον Ζάντερ;’’, πετάω την πρώτη απορία που μου έρχεται στο μυαλό.

‘’Εγώ και ο Ζάντερ; Κεραυνός να με κάψει, όχι! Με τίποτα.’’, λέει άφωνη και απορώ ακόμη περισσότερο.

‘’Τότε γιατί ήσουν κάπως μαζί του; Σήμερα η Κάθριν  για την Ελένα και τώρα έσυ για τον Ζάντερ. Τι έχει επιτέλους αυτή η οικογένεια;’’ Λέω και σταματώ.

‘’Τίποτα απλώς καλό θα είναι να μην έρχεσαι σε πολύ επαφή μαζί τους. Αυτό μόνο’’

‘’Άντε επιτέλους ήρθατε. Σας περίμενα ώρα’’, ακούμε την Κάθριν να αναφωνεί και να έρχεται προς το μέρος μας.

‘’Πάμε;’’, μας ρωτάει.

Είναι λίγο μετά τις μια και ξαπλώνω στο κρεβάτι μου κοιτάζοντας το ταβάνι. Σκέφτομαι την Κάθριν, την Σάντρα, τον Ζάντερ… Τα κορίτσια κάτι ξέρουν για την οικογένειά του και δεν μου το λένε. Η Σάντρα έκανε σαν τρελή που υπέθεσα ότι είχαν σχέση; Γιατί; Τόσο απίθανο ήταν;  Ο Ζάντερ σίγουρα είναι μυστηριώδης αλλά δεν έχει κάτι το περίεργο πάνω του, εκτός της έντονης συμπεριφοράς του κάθε φορά που συναντιόμαστε. Και είναι και σήμερα το πρωί. Η Ελένα με κοιτούσε έντονα και με μίσος. Δεν της έχω κάνει τίποτα. Δεν θα μπορούσε να μου είναι θυμωμένη. Ούτε καν με ξέρει. Προσπαθώ να εντοπίσω τι μου κρύβουν τα κορίτσια και να καταλάβω την συμπεριφορά του Ζάντερ και της Ελένα. Ίσως έχει γίνει κάτι με αυτούς τους δύο και η Κάθριν με την Σάντρα το ξέρουν. Αλλά για να μείνω μακριά τους πρέπει να μάθω και για το τι είναι ικανοί να κάνουν. Αλλά ούτε η μια, ούτε η άλλη μου λένε τι έχει γίνει. Κλείνω τα μάτια μου και με παίρνει ο ύπνος σκεφτόμενη όλα αυτά.

Αιώνιες Μάχες: Σατανικά Παιχνίδια  #BKAW18 #WWSA2k2018 #WBC2018Donde viven las historias. Descúbrelo ahora