Κεφάλαιο 9,παρτ 1

94 14 0
                                    

Ξυπνάω απ' τον ήχο του ξυπνητηριού. Αναστενάζω και ξαπλώνω πάλι πίσω. Πρέπει να πάω;, σκέφτομαι. Άλλες εφτά ώρες χάσιμο χρόνου. Πρέπει να μιλήσω πάλι στα κορίτσια. Πρέπει να γίνει κάτι. Αν ο Ζάντερ δεν ήταν χθες θα ήμουν νεκρή ή φυλακισμένη. Κάτι πρέπει να γίνει!

Τρέχω προς το σπίτι της Κάθριν και χτυπάω το κουδούνι. Δεν περνάει πολύ ώρα όταν μου ανοίγει.

''Σάντρα; Τι έγινε, νόμιζα θα ερχόμουν να σε πάρω;'', λέει μπερδεμένη αλλά εγώ μπαίνω φουριόζα μέσα. Κοιτάω γύρω μου αλλά δεν βλέπω κανέναν.

''Οι γονείς σου;'', την ρωτάω.

''Έφυγαν πιο νωρίς, πες μου τι συνέβη; Με τρομάζεις.''

''Τι να έγινε; Μίλησα χθες με την Καμίλ. Δεν δέχεται να μας βοηθήσει, ούτε και οι υπόλοιπες. Φοβούνται την δύναμη του Τράβις και των υπολοίπων. Πρέπει να κάνουμε κάτι'', λέω και ακουμπάω το χέρι μου στο μέτωπο μου.

''Ηρέμισε, κάτι θα βρούμε. Αν το πω στην μαμά μου;''

''Είμαι σίγουρη ότι είναι ενημερωμένη. Αν τις πούμε ότι έχουμε επαφές με δυο δαίμονες και θέλουμε να πολεμήσουμε τον Τράβις δεν θα μας αφήσει. Αλλά δεν μπορούμε να το αφήσουμε έτσι!''

''Τότε τι προτείνεις;'', με ρωτάει. Διστάζω. Να της το πω πώς; Παίρνω μια βαθιά ανάσα και αρχίζω.

''Πρέπει να συμμαχήσουμε με τον Ζάντερ και την Ελένα.'', λέω και πριν προλάβει να βγάλει κραυγή συνεχίζω.

''Είναι η μόνη μας ελπίδα Καθ. Τους χρειαζόμαστε και αυτήν την στιγμή είναι οι μόνοι που είναι πρόθυμοι να μας βοηθήσουν.''

''Συμφωνήσαμε ότι δεν μπορούμε να τους εμπιστευτούμε! Δεν γίνεται...''

''ΚΙ όμως. Πρέπει να πάρουμε αυτό το ρίσκο, ακόμη κι αν χάσουμε θα παλέψουμε. Πιστεύω ότι μπορούμε να τα καταφέρουμε. Η εκπαίδευση της Τζάσμιν έχει φτάσει ήδη στο δικό μας επίπεδο, έχει ακόμη καιρό αν ανακαλύψει και τις δικές της μοναδικές ικανότητες. Και οι άλλοι δύο θα είναι επίσης καλοί σύμμαχοι. Σκέψου το καλά, Κάθριν. Είναι η μόνη μας ελπίδα.''

Καθώς κλείνω την πόρτα του σπιτιού και πάω να διασχίσω τον κήπο βλέπω τα κορίτσια να κάθονται έξω και να με περιμένουν. Τις πλησιάζω και για λίγα λεπτά η αμηχανία είναι εμφανής.

''Τι συνέβη;'', τις ρωτάω. Η Σάντρα κοιτά την Κάθριν η οποία στρέφει τα μάτια της προς τα επάνω.

''Αναθεωρήσαμε. Πρέπει να συνεργαστούμε μαζί τους όσο επικίνδυνο και αν είναι, αν είναι να ρισκάρουμε, ας τα ρισκάρουμε όλα.'', λέει και της χαμογελάω.

Αιώνιες Μάχες: Σατανικά Παιχνίδια  #BKAW18 #WWSA2k2018 #WBC2018Where stories live. Discover now