''Νόμιζα ότι το πλέγμα μας προστατεύει!'', αναφώνησα μέσα στην ταραχή.
''Μας προστατεύει από τα ανθρώπινα μάτια. Αλλά σίγουρα όχι από αυτούς!'', είπε ο Ζάντερ ρίχνοντας μια φευγαλέα ματιά πίσω του. Έκανε μια γρήγορη παράκαμψη, ξεφεύγοντας για πολύ λίγο από μια ακόμη θανατηφόρα έκρηξη.
''Τι θα κάνουμε;!''
''Θα προσπαθήσουμε να μας χάσουνε και θα πάμε στο σπίτι της Σάντρα. Δεν είσαι ασφαλής απόψε στο δικό σου.''
''Στης Σάντρα; Γιατί;'', ρώτησα αποσβολωμένη.
''Θα σου εξηγήσω αργότερα. Τώρα πάρε το κινητό από την τσέπη μου και κάλεσε την Ελένα'' Έκανα γρήγορα αυτό που μου είπε και αφού βρήκα την επαφή, πάτησα το νούμερο.
''Οδός Εόλα 24, χρειαζόμαστε αντιπερισπασμό!'', φώναξε ανεβάζοντας την ταχύτητα, καθώς έβαλα το ακουστικό στο αυτί μου, προσπαθώντας ταυτόχρονα να παραμείνω πάνω στη μηχανή.
''Παρακαλώ; Ζάντερ, που βρίσκεσαι, τι ακου-''
''Ελένα , βρισκόμαστε σε θανάσιμο κίνδυνο και –'', την διέκοψα μέχρι που μια αστραπή φωτιάς πέρασε ξυστά από δίπλα μου. Το πλέγμα είχε διαλυθεί.
''Τι συμβαίνει; Πού βρίσκεστε;'', την άκουσα να φωνάζει. Από το τηλέφωνο, ακούγονταν πράγματα να πέφτουν και σιγανές βρισιές, σημάδι ότι ετοιμαζόταν στα γρήγορα για να έρθει να βοηθήσει.
''Σε λίγο φτάνουμε στο Σάλεμ'', φώναξα για να ακουστώ πάνω από το θόρυβο της μηχανής, όταν περάσαμε μια ταμπέλα που έγραφε τα χιλιόμετρα που έμεναν να διανύσουμε για να φτάσουμε στην πόλη. ''Χρειαζόμαστε αντιπερισπασμό στην οδό Εόλα 24 και γρήγορα!''
''Εντάξει, εντάξει, έρχομαι'', είπε και άκουσα τον ήχο βημάτων πάνω σε σκάλες, πριν τερματίσει την κλήση. Στο μεταξύ, μου είχε έρθει μια ιδέα.
''Πήγαινε όσο πιο σταθερά μπορείς'', έσκυψα και είπα στον Ζάντερ. Πριν προλάβει να διαμαρτυρηθεί, γύρισα πλάγια το σώμα μου και έσφιξα τα πόδια μου γύρω από τη θέση. Έκλεισα τα μάτια και σχημάτισα ένα κύκλο με τις παλάμες μου. Μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα, μια φλόγα ανέβλυσε από μέσα του και ανοίγοντας τα μάτια, κοίταξα ψηλά τον ουρανό. Μόλις εντόπισα την πρώτη σκιά, όσο πιο επιδέξια και γρήγορα μπορούσα σημάδεψα και πέταξα πάνω της την πύρινη μπάλα. Ύστερα, κι άλλη μία, κι άλλη μία, μέχρι που μέσα από τη σκιά φανερώθηκε η όψη ενός ανθρώπου που πάλευε με τις άκρες του Ερέβους. Ο άνδρας φάνηκε να χάνει τον έλεγχο και η σκιά του άρχισε να κινείται με μεγάλη ταχύτητα προς την άλλη. Όταν οι δύο σκοτεινές ύλες ήταν έτοιμες να συγκρουστούν, γύρισα στον Ζάντερ.
YOU ARE READING
Αιώνιες Μάχες: Σατανικά Παιχνίδια #BKAW18 #WWSA2k2018 #WBC2018
RomanceΗ δεκαεξάχρονη Τζάσμιν μετακομίζει στο Σάλεμ του Όρεγκον μετά τον τραγικό θάνατο του πατέρα της. Εκεί έρχεται αντιμέτωπη με ένα παρελθόν που πρέπει να ανακαλύψει και ένα επικίνδυνο παρόν για το οποίο κανείς δεν την προετοίμασε. Για να σώσει την πόλη...