Ξαπλώνουμε στο κρεβάτι μου και κοιτάζουμε ο ένας τα μάτια του άλλου. Μακάρι να μπορούσα να μάθω τι σκέφτεται- που πρακτικά μπορώ- αλλά δεν θέλω να τον πονέσω πάλι. Δεν λέει τίποτα απλά με κοιτάζει. Απλώνει το χέρι του και χαϊδεύει τα μαλλιά μου.
''Είσαι τόσο όμορφη'', λέει σχεδόν ψιθυριστά. Δεν ξέρω τι να απαντήσω. Ποτέ δεν ένιωθα ότι είμαι όμορφη, απλά ζούσα με την μορφή που μου είχε δοθεί. Ανοιγοκλείνω τα μάτια μου και του χαμογελάω. Μου χαμογελάει και αυτός.
Ακούω το χτύπημα της πόρτας και τινάζομαι πάνω καθώς το χέρι του Ζάντερ πέφτει στο πάπλωμα. Αμέσως μετά, ακούγεται η φωνή του Ίθαν αλλά όταν κοιτάω τον Ζάντερ έχει εξαφανιστεί. Που πήγε; Πηγαίνω και ανοίγω την πόρτα.''Τι έγινε;'', του λέω. Βλέπω ότι το χέρι του είναι τυλιγμένο με επίδεσμο.
''Καλά, απλά ήθελα να σου ζητήσω συγγνώμη, για πριν. Aνησυχώ για εσένα, το ξέρεις αυτό. Δεν θέλω να κάνεις κάτι που θα σε στιγματίσει για την υπόλοιπη σου ζωή. Δεν θέλω να πληγωθείς'', λέει και με τραβάει στην αγκαλιά του.
''Δεν θα πληγωθώ Ίθαν. '', του λέω και με βγάζει μετά από λίγο απ' την αγκαλιά του.
''Εντάξει. Απλά πρόσεχε!'', μου λέει και φεύγει. Κλείνω την πόρτα και όταν γυρνάω βλέπω τον Ζάντερ να ξαπλώνει στο κρεβάτι μου και να με κοιτάει.
''Σταμάτα να το κάνεις αυτό!'' αναφωνώ τρομαγμενη και κάθομαι δίπλα του.
''Ήθελες ο αδερφός σου να μας δει μαζί στο κρεβάτι; Δεν ξέρω, έχει πολύ ζωηρή φαντασία'', λέει και μου φιλάει τον λαιμό καθώς ξαπλώνω.
''Δεν εννοώ αυτό! Εννοώ το ότι εμφανίζεσαι στα ξαφνικά!'', του λέω αλλά δεν μπορώ να τον διώξω από πάνω μου.
''Είναι που μου αρέσει να σε ξαφνιάζω'', λέει και με φιλάει. Με την παλάμη του μου χαϊδεύει το αριστερό μάγουλο και χαμογελάω μέσα απ' το φιλί μας.
''Πρέπει να φύγω. Να δω τι θα κάνουμε με το διαμάντι.'', λέει και με κοιτάει.
''Θα πάτε να ψάξετε στο παλιό σας σπίτι;'', τον ρωτάω καθώς σηκωνόμαστε.
''Προτιμώ το θα πάμε'', λέει και χαμογελάει.
''Δεν μπορώ να πάω ενώ είμαι ξένη σε ένα σπίτι και να ψάξω τα πράγματα του πατέρα σου.'', του λέω και με κοιτά σαν να μην καταλαβαίνει.
''Ζάντερ πρέπει να πας μαζί με την Ελένα'', του εξηγώ και κατσουφιάζει.
''Αν μείνω και άλλο στο ίδιο δωμάτιο με την Ελένα, μπορεί και να την σκοτώσω.'', λέει και έρχεται κοντά μου.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Αιώνιες Μάχες: Σατανικά Παιχνίδια #BKAW18 #WWSA2k2018 #WBC2018
RomantizmΗ δεκαεξάχρονη Τζάσμιν μετακομίζει στο Σάλεμ του Όρεγκον μετά τον τραγικό θάνατο του πατέρα της. Εκεί έρχεται αντιμέτωπη με ένα παρελθόν που πρέπει να ανακαλύψει και ένα επικίνδυνο παρόν για το οποίο κανείς δεν την προετοίμασε. Για να σώσει την πόλη...