Umutla mezarlıktan çıktıktan sonra bizim eve yakın bir cafede oturup bir şeyler içtik ve eve döndük.Babam gelmişti.Biraz salonda oturup cici kız gibi takıldım.
"Hadi biz gidelim artık."
"Aaa nereye?"
"Eve.Eşyalar geldiği gibi duruyor onları yerleştireceğiz falan."
"Tamam Berenle bende gelelim.Yardım ederiz."
"Olur mu öyle şey."
"Lütfen canım ne olacak."
"Peki." annem,ben,Umut ve Umut'un annesi birlikte çıktık ve onların arabasına binip evlerine gittik.Aslında evleri bize çok yakındı.Eve girdiğimizde herkes bir yerlere dağılırken bende Umut'un odasını düzenlemek istedim.Yatağının çarşafını ve örtülerini geçirip kıyafetlerini valizlerden çıkarıp dolabına yerleştirdim.Aksesuarları çalışma masasına koyduktan sonra sadece perdeleri takmak kalmıştı.
"Umut..."
"Efendim? Woow.Bu oda çok güzel olmuş."
"Beğendin mi gerçekten?"
"Evet bayıldım.Yardımca ihtiyacın var mı?"
"Perdeler..." deyip gülümsedim.İçeriden merdiveni getirip çıktı ve uzattığım perdeyi takıp indi.Odası kullanılır hale gelmişti ve bende yorulduğumu hissettim.
"Eksik yok değil mi? Sana ait olan her kutu buradaydı." Umut odayı inceledikten sonra bana döndü.
"Piyanom eksik.Bana yardım ette getirelim.Onun yeri hazır şu köşeye koyacağım." deyip camın kenarını gösterdi.
"Sen piyano mu çalıyorsun?" dedim hayretle.
"Evet.Ders almıştım." birlikte odadan çıkıp girişteki üstü örtülü piyanoyu kaldırdık ve odada ki yerine koyduk.
"Bana çalar mısın?"
"Şimdi mi?"
"Evet." Umut bir şeyleriyle oynadıktan sonra sandalyesine oturdu.Bende onun yatağına oturdum.Say Something çalmaya başlayınca gözlerim doldu.Dorukla bu şarkıda karaoke yapmıştık.Her şeyin Doruğu hatırlatması artık canımı sıkıyordu.Biraz sonra mırıldanmaya başladım.
"Say something, I'm giving up on you
Bir şey söyle, senden ayrılıyorum
I'll be the one, if you want me to
Eğer beni istersen, tek olacağım
Anywhere, I would've followed you
Herhangi bir yere seni takip ederdim
Say somethng, I'm giving up on you
Bir şey söyle, senden ayrılıyorum
And I am feeling so small
Ve kendimi çok küçük hissediyorum
It was over my head
Kafamda bitti
I know nothing at all
Biliyorum hiçbir şey bitmedi
And I will stumble and fall
Ve tökezleyeceğim ve düşeceğim
I'm still learning to love
Hala sevmeyi öğreniyorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NOT: "BENİ SEV"
Teen Fiction"Benden uzak dur." dedim boğuk sesimle. "Yeterince uzak durmadım mı Beren? Sen senden uzaktayken senin gülüşünü özlemek nedir biliyor musun? Ben her gece senin hayalini kurarak seninle uyudum.Ben her nefesimde gülüşünü özledim.Beren,seni özledim.Saç...