Sabah erkenden manyak bir enerjiyle uyandım.Deli miyim neyim.Dolabımdan siyah pantolonumu ve gri kazağımı çıkarıp giyindim ve saçlarımı düzleştirip rimel sürüp aşağıya indim.Kimse uyanık olmadığı için lanet okurken mutfağa geçip kahvaltı hazırlamaya başladım.Basit işleri halledip zorları birtanecik anneme bıraktım.Annem ve babam da kalkınca bana hayretle baktılar.
"Beren sabah sabah hayırdır?"
"Bilmem." deyip sırıttım.Annem de kahvaltı için bir şeyler hazırlıyordu.Meral'in kaldığı odaya çıktım.Hanımefendi kalkmış yatakta telefonla uğraşıyor.
"Günaydın Beren."
"Günaydın hadi kahvaltı hazırladım size kalk."
"Oha sen?"
"Evet hadiii."
"Tamam be." ben odadan çıkarken Meral de kalkıp banyoya yol aldı.Umut'un olduğu odaya girdim. Yüzüstü yatıyordu.Koşup üstüne atladım.
"Umut kalk savaş var!!!!"
"Beren..."
"Kırıldı mı?"
"Hayır sorun değil."
"İyi hadi kalk." tabi kalkarsa ben yere yapışırım o yüzden ondan önce kalkıp yatağın ucuna oturdum.
"Çok özleyeceğim."
"Ya Umut..." deyip sıkıca sarıldım.Bu çocuk nasıl özlenmez?
"Neyse hadi sulu gözlülük yapmayalım." deyip sırıttı ve kalktık.Mutfağa inip bir güzel kahvaltımızı yaptık.
"Beren bana uğramayı unutmayın."
"Tamam." deyip sırıttım.Şimdiden unuttum bile.Hemen telefonumu çıkartıp dördümüzün olduğu gruba mesaj attım.
Ben
-2 saat sonra karakola gidiyoruz.Emir büyük yerden.
Barkın
-Emir kim?
Ben
-Barkın -_-
Barkın
-Tamam aşkım ya.
Beyza
-Bunlar bizi sollamış.Niye karakola gidiyoruz?
Ben
-Çünkü babam ve önlemleri konulu ders var.Okulu ekiyoruz fena mı?
Mert
-Aaa evet lan.Süper.
Ben
-Gecikirseniz katliam çıkar.
Barkın
-Ben geciksem?
Ben
-Damadı olma ihtimalin %0 olur.Sen bilirsin.
Barkın
-Erken gelmeyi tercih ederim.
Mal mal sırıtıp telefonu geri masanın üzerine koydum.Kahvaltımız bittiğinde annemle ben masayı toplarken Umut ve Meral çantalarını hazırlıyorlardı.Yanımıza geldiklerinde Eren hasta olduğu için bizimle gelemeyecek olan annemle vedalaştıktan sonra hep beraber dışarı çıkıp taksi çağırdık. Havalimanına gidip onları duygusal bir şekilde gönderdikten sonra geldiğimiz taksiye binerek karakola gittim.Babamın odasını gidip bizimkilerin gelmiş olmasını umdum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NOT: "BENİ SEV"
Teen Fiction"Benden uzak dur." dedim boğuk sesimle. "Yeterince uzak durmadım mı Beren? Sen senden uzaktayken senin gülüşünü özlemek nedir biliyor musun? Ben her gece senin hayalini kurarak seninle uyudum.Ben her nefesimde gülüşünü özledim.Beren,seni özledim.Saç...