DUYURU

85 6 1
                                    

Öncelikle buraya kadar okuyup,emeğimin karşılığını veren herkese teşekkür ederim.Bu hikaye benim ilk hikayemdi.Acemiliğimi,hatalarımı affedin.Buraya kadar içimden gelenleri yazdım.Ben içimden gelenleri yazarken her daim yanımda olan ve desteğini üzerimden çekmeyen biricik dostum Beyza'ya teşekkür ediyorum.İnsanın hayatında iyi ki var dediği insanlar olmalı.Beyza iyi ki varsın.Hikayenin kitap olup olmayacağı konusunda bir kaç mesaj geliyor ama şimdilik düşünmüyorum.Açıkçası kendimi fazla acemi buluyorum.Bazı sorularınıza açıklık getirmek istiyorum.Doruğa ne olduğunu sormuştunuz.Doruk Beren'den ümidini kesince yabancı ülkeye gitti ve birine aşık oldu.Aşık olduğu kadınla evlendi ve bu evlilikten bir bebek dünyaya geldi.Doruğun neden Beren'in düğününe geldiği sorulmuştu.Çünkü Doruk hayatında her şeyin yolunda olduğunu Berene göstermek istemiştir.Beren ne kadar hayatını mahvetse de Doruğa güvendiği için ona kızamadı.Beren sonradan iyi ki düğünde onu öyle gördüğünü düşünmüştür.Umut'un Beren'den çok çabuk vazgeçildiği yazılmıştı önceki bölümlerde.Umut zaten Berenle arkadaşlığını bitirmek zorunda kaldığı için pişmanlık duyuyordu. Onun ki o kadar kuvvetli bir aşk değildi ve Beren'in mutlu olduğunu görünce istemeye istemeye onan vazgeçti.O da evlendi ama mutlu bir evlilik süremediği için eşinden ayrıldı.Merak edilen bir diğer konu Meraldi. Zelim Merale aslında Bereni sevdiğini ona yakın olmak için kendini kullandığını söyler. Onun yüzünden Meral ve Beren'in arası açılır ve dostlukları biter.Sanırım bu kadar yeter. Bunların dışında söylemek istediğim bir şey daha var.Yeni hikaye yazmaya başladım adı Evlilik Aşkı Öldürür.Ona da bir göz atarsanız sevinirim.Evet bu maceranın da sonuna geldik.Dediğim gibi okuyup desteğini esirgemeyen herkese çok teşekkür ederim...


NOT: "BENİ SEV"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin