HAYATA KARŞI DURUŞ

75 8 0
                                    

Hayatta her zaman şanslı olmayz ama aslnda şans insanin kendisidir. Hayatta her zaman mutlu olmayız ama aslında mutluluk insanın kendisindedir. Hayat her zaman toz pembe değildir tozunu atıp pembeyi bulmak insann kendisindedir. Umut umutsuzluktan umut bulabilmektir aslında, herkes aile yaşantı açısından şanslı olamaz doğanın kanunu bu ama göğüs gerebilmeli. Ben bunun üstesinden gelemem diyip çekilirse insan o zaman biter kalan umutları. Dik durabilmelisin kendi ayaklrnn üstünde durabilmeli insan bunun tek kaynağı vardr oda AZİM insan sabırlı ve azimli olabildikten sonra yapamicgi hiç bir şey yoktur. Düştün diye ayağa kalkmıyor musun? Bardak kırıldı diye su içmiyor musun? Filmin en heyecanli yernde elektirkler kesildi diye filme devam etmiyor musun? Hayatta böyle aslında pes etmezsen biryerden sonra hayat pes eder çünkü azmin ve duruşun herseyin üstesinden gelmiştir. Çaresizlik ve umutsuzluklarla yaşayan bir insan zaten yaşamıyodur. En son yazımdada yazdgm gibi umut hiç görmemiş birine antartikada ki batık yatı anlatmak kadar zor değil, İMKANSIZDI ama umut için antartikaya gidip batık yatı görebilmek AZİM ve başarıydı devamı da UMUDU getiriyordu... Ne olursa olsun yarına gunaydın diyen bir umudun olsun.

Kifayetsiz CümlelerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin