Vazgeçmemeli insan, sadece güzel günler için dinlenmeli...
Bazı şeyleri zamana bırakmayı bilmeli,
Insan işte bir şey istiyorsa hemen olsun ister, öyle bir dünyanın olmadığını bildiği halde...Dinlenirken en iyi dostun hayallerindir ve hayallerine dahil ettiklerin...
Öyle hayalleri olmalıdır ki insanın, güzel günlere diye başlayan, iyi şeylerle biten... Hayalin kadar yaşarsın, ve hayalinde ki insani hayallerin kadar yaşatırsın....Birini seviyorsan önce hayallerinden geçirmelisin, hayalini kuramadığın birinin gerçekleşmesini bekleme...
Çünkü sen hayallerin ve düşlerin için savaşacaksın, en çok ta hislerin...
Ve "O"nu sana bunlar yaşatacak, bana inan...
Hayatımıza giren insanlar öylesine girebilir ama hayallerine dokunan biri için öylesine biri diyemezsin...
Gelecek güzel günlerine armağandır "O"...
Öyleyse neden duruyorsun?
Git haykır hayallerini, paylaş umutlarını... Bir adım kadar uzağında duran güzel günlerine koşsana...!
.
.
.
Ya bugün atmadığın bir adım için yarın pişman olursan?
.
.
.
Uyan dostum,
Gerçeklere geldik...
Öyle olmuyor,
Ne o adım atılacak,
Ne de o gemi bir gün gelecek...
.
.
.
Bir gün herkes gider, o günde hep yarındır ve sonunda hayallerini yarım bırakır...
Hayallerin ne kadar büyük ise, kaybında o kadar büyük olur....
Hayallerinin peşinden, hayalin olan insana gitmezsen eğer;
Beklemez...
Hep bir arayış içindedir insan seni bekleyemez...
Ya gelirsin, yada mendil sallarsın "O" gemiye...Galiba biz hiç gidemeyenler olacağız...
Üzülme dostum,
Kaybettiğin bir hayalin olabilir,
Ama belki bir hayat kazanmışındır kim bilebilir?Böyle hayat mı olur ya? Dediğinizi duyar gibiyim, ne demeye çalıştığı mı şimdi anlayacaksınız,
.
"Senin hayalin "O" , O'nun hayali "SEN" isen... "O" "SEN"in kaderindir. Ve kaderinizden asla ve asla kaçamazsınız...
Elbet bir gün buluşur hayalleriniz...
.
.
.
Uzun lafın kısası sadece hayali bir olanlar birbirini bulurlar, senin hayalin o, onun hayali bir başkası ise, bir gün kaybedersin ve hayalinle ortada kalırsın... Bunu nasıl bilsin ki insan? Diyorsunuz biliyorum, bunu bilemezsin ama hissedebilirsin... Ya hislerinde yanılırsa? Diyorsunuz bu seferde,
Ben bir gün hislerimden yanılır, hissetmekten vazgecirim diye her gün hissettim... Ama hep hislerim kazandı keşke bir gün yanlış hissetseydim.
Çünkü hisler çok ağırdır, herkes taşıyamaz...
.
.
.
Söyleyecek daha çok şey var ama en iyisi bir eyvallaha sığdırmaktır bazen...
Gelsede,
Gelmesede...
.
.
.
Ne olursa olsun yarına umut dolu bir hayalin olsun...
Umutla kalın, mutlu kalın...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kifayetsiz Cümleler
RomanceNe kadar ifade etmeye çalışsak da hep kifayetsiz kalır cümleler. Ne kadar güzelde olsa yazdıklarımız hep hayal kalır, Sevmelerimizin yarım kaldığı gibi hayallerimizde yarım ve umutsuz kalır...