HOŞ-ÇAKALIN...!

38 2 0
                                    

      Ya söyleyecek bir şey kalmamıştır, yada söyleyecek o kadar çok şey vardır ki nereden başlayacağını bilemezsin... Belkide anlayacak kimsen kalmamıştır kim bilir...! 
      TEPKİM hep Sessizdi... Sessiz kalacak... Hislerim gibi... 
      İyisi mi bundan sonra sessizliğimi dinleyin söyleyecek çok şeyi var, bana dair...
Sosyal Medyadan biraz uzak kalacağım, belkide hiç geri dönmem temennim bu yönde...
      İçim ne zaman daralsa ne zaman huzursuz olsam geldiğim ilk yer burasıydı, çünkü kendimi yazmakta buluyorum... Belki yazılarımı kimse okumuyor belkide hiç okumayacaklar... Bunun bir önemi yok hiçte olmadı ben yinede Veda'mı buradan yapmak istedim. Biliyorum vedalar ağırdır ama bazen gitmek gerekir, gelmek için değil mutlu olması için... Bazen ise susmak, çünkü ben sustukça yaşar bazı umutlar... öyleyse umutla kal(ın), mutlu kal(ın)... 
     Her zaman dediğim gibi kendim için yapıyorum bunu ! Bu hayatta ne yaparsanız yapın kendiniz için yapın mesajı vermeye çalışıyorum galiba... 
     Wattpad maceram bu bölüm ile son bulacak... Ama bu demek değildir ki yazmaktan vazgeçeceğim... Okuduğum bir kitapta şair; ''Herkesin yazmak için bir defteri vardır, ama kimsenin yazmak için bir kitabı olmaz'' diyordu... Benimde bir kitabım olacak bir gün daha, bir şiir daha dediğim... Ama kimsenin bilmeyeceği...
     Ne olursa olsun, yarına günaydın diyen bir umudunuz olsun... 
     UMUTLA KALIN, HOŞ-ÇAKALIN...! 

Kifayetsiz CümlelerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin