Nerde-yim/sin? Nasıl-ım/sın ?

25 2 1
                                    

     Amansız bir hastalık;
Geleceğinde geçmişini yaşamak... Unutmaya çalışmak istiyor muyum sorusunu her defasında kendine sormak ve her defasında kendini onda bulmak.
     Amansız bir hastalık;
Düşlerinde kaybolmak...
Düşünmek istemiyorum dedikce hissederek düşünmek nasıl bir şeydir bilir misin? Çaresizliktir.
     Amansız bir hastalık;
Ne yaparsan yap gerçeklerden kaçamamak...
Kaçmak istiyorum dedikçe sonu belli yolda gitmek nedir bilir misin? Umuttur.
     O kadar çok amansız hastalığı vardır ki bazen insanın derdine derman ararken bile dermanından dert bulduğu...
    Unutmak? Peki ya unutmaya çalışmak hiç mi aklımıza gelmez? Hiç mi insan kendini geçemez? Malesef unutmaya çalışmak daha çok yaralar...  Düşünsene hiç geçmeyeceğini bildiğin bir kabuklu yaran var ve sen yarayı durmadan kurcalıyorsun kanamaktan başka neye yarar?
    Çok farklı bir duygu bu;
Gece oldu mu uyku nedir bilmediğin...
O değilde ne güzel bir bahane demi gece? Yalanda olsa mutluluklarını gündüz yaşarsın... Gerçekler ise gece ağır basar, 4 duvar sana, senin ona soramadıklarini misli misli sorar...
     Çok farklı bir duygu bu;
Bir yerin ağrır....
Malesef kalbin değildir bir ağrı vardır evet ama nerden geldiğini bilmediğin ne bileyim  galiba içinde ağır gelen şeyler zamanla ağrıya dönüşüyorda olabilir ama o ağrının nerede olduğunu bilemezsin ama hissedersin belkide ağrı ondadır...
O ağrının bana tarifini yapabilir misiniz? Seni uykundan uyandıracak kadar ağır ne olabilir ki?
    İtiraf etmek gerekirse unutmak istediğimiz aslında "O" değildir. Onu sende neyin yaşattığıdır...
Siz hiç gülüşünü sevdiğiniz birini ağlattınız mı? Galiba ben ağlattım...
Ve o anı kafamdan silip atamıyorum...
Atamayacağım. ! Sizde atamayacaksınız.
Benden size küçük bir tavsiye yaşadıklarımdan öğrendiģim bir tavsiye değil bu...
Düşünürken hissettiklerimden;
Onu sizde var eden şeyleri ondan çok sevin... Bazen bir gülüş olur bazen bir bakış bazen ise hayalleri... Bazenleri siz belirleyeceksiniz yeter ki düşünürken hissetmesini bilin...
Neden o? Sorusunu sorduğunda uzun uzun düşenebiliyorsan sen yanmışsin arkadaşım.
Ama bir şeyi sakın ama sakın unutma arkadaş,
İhanetten geriye hiç bir şey kalmaz... !
Umutla kalın, mutlu kalmasanızda olur...

Kifayetsiz CümlelerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin