Bazenler...

19 1 0
                                    

Birileri her gün yine, yeni, yeniden bu hayatı sevebiliyorken, sen hayatının her saniyesinden nefret ediyorsan;
Eksik bir şeyler vardır, bir şeyler tam olmuyordur...
İyi şeyler gibi...
Biri için midir bu nefret ? yoksa kendi için midir ?
Insan kendisinden nefret eder mi?
Tartışılır...
Tartışalım o vakit ne de olsa yolumuz uzun;
Ama zaman yok...
Yada bahanemiz çok...
Sizin de benim gibi güzel bahaneleriniz var mı? Galiba ben hayatım boyunca söyleyemediklerimden dolayı kendimi suçlayacağım. Bu yüzden birine karşı nefretim olma hakkımın olduğu söylenemez. Çünkü insan uğrunda savaştıklarından sorumludur, oysa ki ben yıllardır kendi içimde savaşıyorum. Ne galip ne de mağlup... Bazen bugün atmadığın bir adım için saniyeler sonra bile pişman olabilirsin... iyi düşün diyeceğimde her şeyi düşünmekten kafasına takan insan bunu hep pas geçmiştir... Deli gibi söyleyemediğimiz şeylerden dolayı kaybetmek gururumuzda vardır belkide, peki insan bunu kendine neden yapar?
Nalet olsun böyle gurura deriz ama ne yazık ki, insanın bile bile lades olduğu tek şey kendi gururudur...
Ve galiba değerini bilmediğimiz insanların ahı, mutluluk yaşatmıyor insana...
Hayatı sevemiyorsun, yap-bozunda eksik bir parçan varken sevemezsinde zaten...
Eksik bir şeyler hep olur,
Bazen sen yaparsın o gelir bozar...
Bazen ise yapılmadan bozulması gerekir...
Öyle olması gerekenler olmasa mutlu olabilirdik...
Bazenler çoğalıyor bazen...
...
..
.

Kifayetsiz CümlelerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin