Bugün gelecek güzel günlerin ilk günü, ve ne demişti Tuniyan "Ne olursa olsun, yarına günaydın diyen bir umudun olsun"... İşte o yarın bugün... ve bugün yeniden doğdu umut gökyüzüne, öyleyse herşeyi ve herkesi bırakalım göğe bakalım,güzel günleri düşünelim ve yaşayalım...Bu umuda inanmak zor değil, inandırmasını istediklerin vardır sadece,ve "O" umut zamanla biz olur, ve biz için senin yapabileceğin en güzel şey onun hayalleri için kendi hayallerinden vazgeçmektir... Bazen ondan bile vazgeçmen gerekebilir sırf "O" mutlu olsun diye... Çünkü umut,mutlu oldukça yaşar... Yaşadıkça, yaşatır...
Peki ya "Umut" nedir? Umut bazen küçük bir tebessümüne dünyaları vermektir, bazen ise gidişini izlerken dönmesini dilemektir... Umut büyük bir vazgeçiştir aslında "O"'nun için bir şeyler yapabilirsin peki ya onun için nelerden vazgeçebilirsin? Daha doğrusu vazgeçebilir misin?Bunu zamanla yaşayıp göreceğiz... Zaman en büyük umuttur, zamanla neler olabileceğini bilemezsin ama sabır ile zamanla iyi şeyler olabileceğini umut edebilirsin. Ama en güzeli ansızın ve nedensiz olanıdır... Hayatımıza giren hiç kimse öylesine girmez, kimisi imtihan kimiside armağan... Bazen doğru insan, yanlış zamana denk gelir... Zaten insanlar gelirler ve giderler... Umut ise bakidir...
Benim bir umudum var, umutsuzluklarımdan doğan. Benim bir mutluluğum var mutsuzluklarımdan doğan. Ve benim bir hayalim var "O"'nun hayallerinden doğan... Benim bir yolum var "O"'nun ki ile kesişen... Ve ben o kesişen noktada bir durakta otobüs bekler gibi onu bekleyeceğim... O durak, Son durak, Son durak ise "UMUT" ...Öyleyse umutla kalın, mutlu kalın...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kifayetsiz Cümleler
RomanceNe kadar ifade etmeye çalışsak da hep kifayetsiz kalır cümleler. Ne kadar güzelde olsa yazdıklarımız hep hayal kalır, Sevmelerimizin yarım kaldığı gibi hayallerimizde yarım ve umutsuz kalır...