Kui kirjad peidetud olid ei jäänud mul suurt midagi üle kui Marcust oodata. Otsustasin olla tavaline tüdruksõber ja tunad huvi enda poiss-sõbra tegemiste kohta. Võtsin enda telefoni ja otsisin kontaktide alt üles Marcuse.
To: Kallis
Millal tuled? :))
Ei möödunud kaua kui sain vastuse.
From: Kallis
Kui pleks küsinud olks hmme tld tln tna sry sõidan armstn
Ma ei vastanud talle, sest nii palju kui ma ta sõnumist aru sain sõitis ta autoga, ei tea kas minu juurde või kuskile mujale. Polnud vaja, et ta minu sõnumite pärast kraavi sõidaks.
Kuna mul ei olnud tõesti midagi väga tarka teha otsustasin, et teen lõpuks midagi normaalset süüa. Selle jaoks pidin aga poodi minema. Normaalsed riided olid mul juba seljas. Tegin endale hobusesaba ja väga õhukese meigi ning tormasin poodi. Õues oli tapvalt palavaks läinud ning ma kahetsesin, et olin valinud all black riietuse.
Kaubamajas ringi tuulates leidsin ma ennast siiski sealt kus ei müüdud toiduasju. Vaatasin endale meike, päikseprille ja lõhnaõli, kuid ei ostnud neist ühtegi. Mul oli kraami niigi palju.
Ostsin endale siiski suures koguses toitu lootes, et suudan selle ikka enne minema minemist ära süüa. See polnud tegelikult ERITI suur probleem, sest Marcus sööb nagu siga. Haarasin ka mõned õlled Marcusele ja paar siidrit endale, et olla jälle tüüpiline paar, kes üksteise seltskonda naudib. Tegelikult nautisin mina neid viimaseid päevi.
Poekäru lükates koperdasin kogemata ühele naisele otsa ja sain sellist sõimu nagu oleks ma ta rongi alla ajanud või midagi. Ma ei saa midagi teha, et ta nagu tuulispask poes ringi jookseb ja enda ette ei vaata. Võibolla ei vaadanud ma ise ka enda ette aga vahet ei ole. Meie avarii juba juhtus. Naine oli ennst juba minu peale tühjaks karjunud.
Peale ette ja taha vabandamist sain lõpuks siiski naisest mööda ja kassajärjekorda seista. Ladusin asjad letile, ootasin enda korda ja tasusin asjade eest. Panin asjad kahte suurde kotti ning asusin enda kodu poole liikuma. Nägin välja nagu koormaloom kuskilt egiptusest. Arvan, et oleksin heaks abiks olnud püramiidide ehitamisel.
Ohkides ja higistades jõudsin siiski elusa ja tervena korterisse tagasin. Ladusin asjad külmkappi ja otsustasin siis kiirelt pesust läbi hüpata ja riided ära vahetada, seda ma ka tegin. Uuesti puhas olles panin ma juuksed lohakasse krunni ning panin ennast uuesti riidesse. Panin ka pesumasina pesema ja läksin kööki, kus panin uuesti enda kassile süüa ning asusin siis endale süüa valmistama. Tegin endale kartulivormi kodujuustu ja hakklihaga, lootes, et ma midagi nässu ei keera.
Marcus jõudis kell 7 õhtul marssides sisse lillekimbuga mille üle ma rõõmustasin. Kallistasin ja suudlesin meest ning käskisin tal siis süüa. Ta oli igati nõus, sest tunnistas, et oli pool päeva nälginud. Kui ka temal söödud oli võttis ta ühe enda õlle ja minu siidri ning tuli mu kõrvale telekat vaatama. Ta tegi meie joogid lahti, andis minu joogi minu kätte ja viskas mulle siis käe ümber õlgade mind endale lähedamale tõmmates.
"Marcus?"
"Jah?" küsis ta enda õllest lonksu võttes ja seitsmeseid uudiseid vaadates. Saade hakkas kohe lõppema.
"Ma lähen Ameerikasse," ütlesin selle lihtsalt välja. Lootsin, et sellest ei tõuse tüli, sest ma ei tahaks enne lahkumist temaga tülli minna. See oleks viimane asi mida ma tahtsin. Marcus pööras uudistelt tähelepanu mulle ja vaatas mulle segaduses pilguga otsa.
YOU ARE READING
Suudle mind 2
RomanceMelody, neiu, kes on enda elu jooksul elanud läbi liigagi palju ebameeldivat. Elanud üle kohutava trauma, talle aitab. Teda jätetakse maha ning tema jätab kõik maha. ☼☼☼ Järg jutule "Suudle mind"