2

1.7K 122 10
                                    

<><><><>

Taylor'i vn

Ärkasin hommikul üsna masendava tujuga. Ma polekski saanud rõõmus olla, mu sõbranna oli kadunud. Nüüd juba nädal aega. 

Tõusin voodist püsti ning tegin selle kohe ka korda. Vaatasin pilti endast, Melody'st ja Rachelist öökapil. See oli seal olnud koguaeg. 

Jalutasin enda kapi juurde ja panin endale selga musta värvi retuusid ja halli topi, millele tõmbasin veel peale halli pusa. 

Panin juuksed krunni ja ei vaevunudki endale meiki tegema. 

Jalutasin magamistoast välja otse kööki. 

Lucas istus lauataga ja jõi kohvi samal ajal sirvides hommikust ajalehte. 

"Pole midagi?" küsisin ma. "Ei." ütles ta. Lucas pani kohvitassi ja ajalehe lauale ning jalutas minu juurde. 

Lucas pani enda käed ümber minu ja surus enda suuga mulle otsa ette musi ning see järel suudles mind. 

"Me hakkame 15 minuti pärast minema, eks?" ütles ta. Mul ei jäänud midagi muud üle kui nõustuda. 

Tegin ka endale kohvi ja sundisin ennast sööma ühte võileiba. Pidin üsna palju vaeva nägema, et see alla neelata ja seda endal ka sees hoida. 

Kunas kohvi ei tahtnud võileiva kõrvale eriti mahtuda kallasin ma pool tassi kohvi kraanikausist alla. Kui ma oleks ennast paremini tundnud oleksin ma öelnud, et see on täielik raiskamine. 

Panin endale esikus ketsid jalga ja jalutasin auto juurde. Tegin uksed lukust lahti ja panin siis võtme süütekasse. Istusin ise kõrvalistuja kohale. 

Lucas tuli samuti autosse ning me sõitsime baasi poole. 

Jõudsime baasi 5 minutit pärast kaheksat, kuid Rachelit ja Reigot ei paistnud see häirivat. Tundus, et Rachel oli alles magama jäänud ning Reigo polnud terve öö maganud. 

"Kus Marcus on?" küsisin ma. "Räägib Melody isaga." vastas Reigo. Lucas ja mina jalutasime siis pearuumi ja vaatasime Marcust, kes närviliselt ruumis edasi-tagasi kõndis. 

Marcus vaatas meie poole korra, kuid jõllitas siis taas maha ja jalutas edasi. Tundus, et ta oli süvenenud kuulamisse ning me Lucasega seisme ja ootasime, et Marcus meile midagi ütleks. 

Peale 10 minutit tammumist katkestas Marcus kõne ja surus telefoni enda teksade taskusse. "Melody isa tahab, et me Ameerikasse lendaks." ütles ta ja toetas ennast lauale. 

"Aga Melody kohta on midagi teada saadud?" küsisin ma. "Ei." vastas Marcus mulle lühidalt. Keerasin enda pilgu maha, et mitte näidata välja pettumust. "Millal me läheme?" küsis Lucas mu kõrvalt. "Täna öösel tuleb meile tema saadetud eralennuk järgi," ütles Marcus, "Meil on vaja võimalikult kiiresti seal olla."

Seisime kõik edasi üpris tummalt seal. 

"Te asju ei kavatse kaasa võtta?" küsis Marcus. Vaatasime Lucasega üksteisele otsa ning ma ütlesin siis, et lähen koju tagasi ja pakin meie asjad kokku. 

Koju jõudes otsisin välja 2 suur kohvrit ning mahutasin sinna nii palju asju, kui mahtus.

Kui need koos olid mahutasin kotti ka mõned teravamad esemed ja lohistasin kohvrid autosse.

Sõitsin baasi tagasi ning läksin juhiruumi, kus Reigo, Lucas ja Rachel maas valu käes oigasid.

"Mis kurat teiega juhtus?" küsisin ma neile otsa vaadates. "Marcus.., jooksis kuskile, minema." seletas Rachel läbi hingetõmmete.

 "Tõsiselt ka või?" küsisin ma ohates laua taha istudes. Nad ei saanud KOLMEKESI Marcusele vastu. 

"Kuhu kohta ta läks siis?" küsisin ma. "Ameerikasse vist." pomises Reigo.

Võtsin taskust enda telefoni ning otsisin Melody isa numbri välja, telefon kutsus loetud sekundid ning siis vastati kõnele. "Kuidas saan sind aidata, Taylor?" küsis Melody isa. "Kas sa juhuslikult saatsid Marcusele või õigemini meile,  eralennuki järgi?" küsisin ma. "Ei, ma pole midagi sellist teinud ja minu teada mu naine samuti.." rääkis ta, "Kas midagi on juhtunud?"

"Võib ka nii öelda jah, Marcus pani jooksu." ütlesin ma ohates. Rääkisin Melody isaga veel paar sõna ning katkestasin siis kõne.

Marcust oleks võinud võrrelda koeraga, kes jooksu pani. Kuigi Marcus ilmselt tagasi ei tule, vähemalt mitte ilma Melody'ta. Ja nüüd, kui me saime teada, et tal pole ka Ameerikasse asja ei tea me kus ta on.

"Kuidas see võimalik on? Te ei saanud kolmekesi talle vastu?" küsisin ma. "Me ei teadnud, et tal mingit sorti elektrišoki värgendus käes oli. Saime kõik suraka voolu." ütles Lucas ennast juba veidi paremini tundes.

Ohkasin ja pööritasni silmi.

"Persse, ma ei taha Anni'le ka helistada. See peab veel muretsema, et ta laps kadunud." ütlesin ma. "See pole veel kindel, et ta kadunud on." ütles Reigo. "Ja kus ta siis on? Läks vanaema juurde moosisaiu sööma või?" küsisin ma sarkastiliselt.

Reigo kehitas õlgu ning nihkus siis Rachelile lähemale. Rachel viskas ennast pikali ja pani pea Reigo sülle. "Kobige autosse siis." ütlesin ma. Ajasin ennast ohates püsti ja jalutasin korraks garaaži juurde. Must audi oli kadunud.

Jalutasin meie relvade juurde ning võtsin välja gps-i moodi asja. Trükkisin sisse auto numbriärgi ning ootasin umbes 10 sekundit. Peagi ilmus virtuaalkaardile mapp millel liikus üli kiiresti punane täpp.

Haarasin riiulitelt mõned asjad kaasa ning tormasin autosse. Kõik olid juba enda kohad sisse võtnud ja ka kohvrid välja tõstnud. "Leidsid midagi?" küsis Rachel. "Audi oli kadunud." vastasin ma. Ma südamest lootsin, et see oli Marcus, kes selle audiga kimas. See võis vabalt olla keegi teine.

Lucas sättis gps-i nii, et ma näeksin kuhu ma sõitma pean, kuid ei kaotaks samas ka audit silmist. Vajutasin peaaegu kohe audil gaasi põhja. Veidi aega kimasin ma 50 alal, kuid peagi jõudsin ma kiirteele välja.

"Muid vigastusi ta ei tekitanud teile või?" taipasin ma siis küsida. "Eip." ütles Lucas. Seegi hea.

Kuna kiirteel oli mõnigi, kes lihtsalt uimerdas ja mõned, kes sõitsid vahtralehtedega pidin ma pidevalt autoga pooltest mööda sõitma ja võin kihla vedada, et enamus neis vandusid, kui ma järsult nende ette ilmusin.

"Sa pole vist kunagi nii kiiresti sõitnud." pomises Rachel. "Enne pole ka üks, kes ilmselt mingi sita kokku keerab või on keeranud, meie eest ka ära põgenenud sõites vähemalt 200-ga." ütlesin ma ning vahetasin käiku. "Keeras ära." ütles Lucas ning jälgis kaarti mida minagi teha üritasin.

"Kui me ta kätte saame siis ausalt ma annan talle jalaga, ja tugevalt." sisisesin ma. Tema paneb ka plehku, eriti veel siis kui Melody on KADUNUD. Tõsiselt armastav härrasmees.

Võibolla ta üritab midagi päästa? - Enda tiimi maha jättes? Ei.

_________________________________________________________

Taylorit kujutab nüüdsest Ariana Grande, kes on kõrval --->

2 OSA! ♥

Aitäh kõikidele, kes loevad ja hindavad ja kommenteerivad :) 

Vabandan kui vead sees:)

Võite ise pakkuda, kuhu Marcus läks hehehe :D 

kallid :) x

Suudle mind 2Where stories live. Discover now