7

1.4K 118 18
                                    

Taylor'i vn

"Ära hakka karjuma." ütlesin ma Lucase poole enda näpuga viibates ning jalutasin majast välja. "Polnud plaaniski." vastas ta. Istusin meie laenutatud autosse ning enne, kui ma uksed lukku jõudsin panna oli Lucas tagumisel istmel. Kutt viskas ennast seal pikali ja sättis ennast veidi mugavamalt jäädes siis minu poole vaatama. "Mis sul arus oli?"

"Mis sul arus oli?" kordasin ma tema küsimust vihjates talle. "Mis mul arus oli?" küsis ta taaskord. "Jah, mis sul arus oli.""See kisub naljakaks." muigas Lucas, kuid kui ma talle vihase pilgu saatsin muie ta suult kadus. "Miks sa minu peale vihane oled?" küsis ta. "Miks sa mulle ei öelnud, mis sa seal tegid?" küsisin ma. "Miks sa ära ei läinud, kui ma sul seda teha palusin?""Miks sa mu küsimustele ei vasta?" küsisin ma siis taaskord. "Ma küsisin esimesena nii, et sinu kord on vastata." rääkis kutt ning vajutas auto uksed lukku, sest Rachel ja Reigo lähenesid autole. 

"See on Racheli auto." laususin ma vihjates sellele, et ta peaks Racheli autosse sisse laskma. "Ma ei mäleta, et ma selle kohta küsimuse oleks esitanud ja see ei ole Racheli auto." muigas Lucas. Pööritasin silmi ja tegin auto uksed lahti, kuid enne kui ma ukse avada jõudsin pani Lucas uksed uuesti lukku. "Te lõhute selle auto ära." hüüdis Rachel summutatud häälel. 

"Olgu, ma tahtsin teada, mis siin toimub. Sa ei andnud mulle mitte mingit informatsiooni ja ma üritasin asja ise välja uurida." seletasin ma talle asja üsna lühidalt. Lucas kratsis kukalt ning tegi siis auto uksed lukust lahti. "Katusele ronides?""Vasta nüüd minu küsimustele." ütlesin ma talle otsa vaadates. "Mis küsimustele?" küsis ta muiates. Lucas ajas ennast püsti avas ukse ning hüppas sealt välja mulle naeratusega lehvituse saates. 

Rachel istus autosse ning lehvitas Reigole pannes siis mootori tööle. "Mida te siin tegite ja mida sa seal tegid?" küsis Rachel minu poole vaadates ja samal ajal tänavalt autoga ära keerates. "Siin ma vastasin Lucase küsimustele ja seal üritasin ma saada informatsiooni, sest vabatahtlikult Lucas seda mulle ei andnud." vastasin ma neiule. "Said sa seal midagi teada ka?" küsis Rachel.

"Noup, andsite mulle vähe aega." vastasin ma ohates. "Aega polnud vaja, Reigo rääkis mulle.""See on kohe väga ebaaus." pomisesin ma. "Ma oleks võinud sealt alla kukkuda ja surma saada.. oota, kas ta rääkis kõik niisama ära?""Keegi ei käskinud sul sinna katusele ronida ja rääkis põhimõtteliselt niisama ära jah." vastas Rachel teed jälgides. "Mis nad tegid seal siis?" küsisin ma ohates. "Kuulasid mingeid tüüpe üle, jõhkramat sorti viisidel." vastas tüdruk lühidalt. See tundus mitte vajalik asi mida varjata! 

"See on nii nõme, et me ei saa midagi teha."pomisesin ma pettunult. "mhm." vastas Rachel. Huvitav mida Melody praegu tundis? Mida temaga tehti?

Melody vn

"See ei aita, tooge see kuradi süstal ja pange üks suur annus Mexfrydox'it."ohkas mees. "Proovite mu mälu kustutada?" küsisin ma teeseldud naeruga, endal valust pisarad silmas. "Taibukas." naeris ta. Ma ei leidnud asjas midagi naljakat. Mehe kätte anti süstal roheka vedelikuga ning ta võttis ühe mu käe ümber oleva nahast rihma lahti. Olin jõudnud veidi aega enda jõudu koguda ning olenemata suurest valust lõin tollele kutile vastu hambaid, mille peale ma ise kaks tugevamat laksu sain. 

"Kuidas see kuradi Marcus teda kannatas." karjus mees vihaselt enda sõpradele ja keeras mu käe nii, et ta saaks mu veenidesse seda jama süstida. Enam ma ei jõudnud vastu ka hakata, sest ta lõi mu peaaegu oimetuks. Kui vedelik mööda mu veeni edasi voolas tegi see meeletut valu ning ma karjusin, vandusin ja nutsin valjult. 

Valu kadus umbes 10 minuti jooksul ning ma jäin aina uimasemaks kuni mu silmad lihtsalt kinni vajusid. 

                                                                                    *** 

Kui ma silmad avasin lebasin ma pehmel voodil. Mu käe ümber oli valge side ning mingi jama oli ka mu pea ümber. Mu peal oli hiiglaslik valge tekk ja seljataga tundus olevat  kaks vatipatja. Mu voodi tundus olevat vähemalt kolme madratsiga, sest see asus põrandast haiglaselt kõrgel. Ruumi seinad olid helesinised. Suurte põrandani akende ees olid valged läbipaistvad kardinad millel olid peal mustast niidist õmmeldud lilled. Voodi mõlemal pool olid tumedast puidust ökapid mille peal olid laualambid ja ühel neist ka mu telefon. 

Võtsin enda mitte sidemes käega telefoni kätte ning avasin selle. Võtsin kätte kõneregistri ning viimane inimene kellele ma helistanud olin oli Carlos. Kuigi see nimi ei öelnud mulle mitte midagi vajutasin ma sellele Carlose nimele ning telefon hakkas kutsuma. Keegi ei vastanud kuid umbes 20 sekundi pärast avanes toa uks. Seal oli punaste juustega noor neiu. 

"Tere hommikust preili." ütles ta minu poole jalutades. "Kuidas teil on?" küsis ta minu kõrvale voodisse istudes. "Hästi ma arvan." vastasin ma veidi kähedal hääle. "Mis juhtus?" küsisin ma siis. Ma ei suutnud siiski välja mõelda, miks mu käsi sidemes oli ja pea ümber ka mingi jama oli. "Kas te tõesti ei mäleta? Te sattusite autoõnnetusse." lausus naine mu pea ümbert sideme ära võttes. "Kas soovite, et ma kutsuksin härra Carlose?""Kes Carlos on?" küsisin ma. "Carlos on teie poiss-sõber. Teil on ajutine mälukaotus, mis tähendab, et ilmselt sellepärast ei pruugi te mõningaid asju mäletada." ütles naine. 

Ta tõusis püsti väites, et kutsub nüüd Carlose. ajasin ennast voodis veidi mugavamalt istuma ning iga mu kehaosa pani mind valust oigama. Möödus minut või kaks ning punapea saabus tuppa ilmselt siis selle Carlosega, kes minu juurde tuli. "Kas kõik on korras kallis? Valutab sul kuskilt?" küsis ta. "Ei." valetasin ma. "Savannah sa võid meid kahekesi jätta." punapea lahkus Carlose sõnade järel. 

Carlos ronis minu kõrvale ja pani veidi ettevaatlikult enda käed mu ümber surudes mu juuste sisse enda kinni pigistatud huultega musi. Toetasin enda pea kuti rinnale ning tundsin kuidas mõnus piparmündi lõhn mu ninna tungib. "Tahad sa süüa?" küsis ta mu juuste sisse võttes enda kätega kinni minu kätest. Ta käed olid suured. 

Keerutasin  õrnalt pead. 

____________________________________________________________________

Väike Melody vaatenurk. 

Ega mulle väga see osa ei meeldi aga jah :D

Pakkuge erinevaid tüdruku nimesid palun! :) 

Kõrval on pilt Lucas'est! :) 

Ahjaa, mida rohkem tagasisidet ma saan seda kiiremini ma kirjutan! :) 

Suudle mind 2Where stories live. Discover now