Stay with me

2.3K 131 5
                                    

Kennedy ( acum stiuta ca Ashley )

Dupa dansul putin pervers pe care l-am avut cu iubitul surorii mele, m-am intors in bucatarie sa imi iau ceva de baut.



Justin a spus ca se duce sa il caute pe unul Ka? sau Na. Stai cred ca era Va...Ra...La...ZA! A spus ca vrea sa il gaseasca pe Za.



"Oh, drace." am auzit o voce pitigaiata


"Tarfa mica." alta voce pitigaiata


Am fost luata in brate de trei persoane. Le-am impins, apoi m-am uitat la ele. Ma priveau zambind. Cine sunt fetele astea?



"Oh, doamne. Nu te mai uita la noi de parca nu ne cunosti Ash." una dintre ele a spus.


"Scuze." am spus, razand fals


Cea blonda si-a oit ochii. Le-am privit mai bine si mi se pareau cunoscute.


"Ashley, Vanessa si Alexandra, duh. Ai fost plecata o saptamana si ai uitat cine suntem." blonda, care este Ashley a spus.



Poate pentru nu ne cunoastem.



Oh, doamne... Ashley, Vanessa si Alexandra. De cand sora mea este prietena cu Ashley Tisdale, Vanessa Hudgens si Alexandra Daddario. ?!

Avantajele relatiei amorase cu Bieber.


"Asa-i. Scuze."



"Haideti fetelor sa luam ceva de baut." Ashley a spus. Ne-am pus fiecare de baut, dar eu am ales ceva fara alcool, iar ele vodka.


Ne-am asezat pe canapea si am inceput sa vorbim diferite lucruri.


(O vom numi pe Ashley Tisdale- Tis-pentru ca sunt doua Ashley si devine confuz.)


"Hey, babe." un baiat blond si inalt a venit spre Vanessa si a pupat-o pe obraz. Ea chicoteste si il imbratiseaza. Imi maresc ochii cand realizez cine este.


Austin fucking Butler.


Bravo Vanessei. A fost impreuna cu Zac Efron, iar acum cu Austin Butler.


Am zambit catre cuplul dragut, apoi mi-am intors privirea cautandu-l pe Justin prin multime.


"Hey, ma duc sa il gasesc pe Justin." spun asezandu-mi bautura pe masa.

"Sigur. Nu uita ca maine dormiti la mine." Tis a strigat. Am clatinat din cap, spunandu-mi in gand ca trebuie sa ii cer lui Ashley -sora mea- adresa lui Tis.


M-am uitat peste tot, dar nu il vedeam pe Justin.


Unde naiba este idiotul asta de 19 ani? Am oftat lung si am iesit din casa. M-am proptit de perete si priveam oamenii care treceau pe langa mine.

Swap it Out ( TRADUSĂ)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum