Bate la usa Kennedy, haide bate.
Degeaba ma incurajam, dar nu aveam curaj sa bat la usa de teama ca Justin imi va deschide si la bratul lui va sta o oarecare fata.
Nu stiu de ce, dar am un sentiment nasol in legatura cu asta.
Intr-un final am ridicat mana si am ciocanit de doua ori. Usa se deschide si un baiat care imi pare familiar. Ma privea confuz.
" Hei, petrecerea incepe abia la ora 9 p.m. Asta daca nu te-a chemat Justin mai devreme..." a spus si a ridicat din umeri.
Am ramas blocata. Nu, nu. Nu de asta am venit aici.
" Yo, Justin. Ai anuntat pe cineva sa vina mai devreme sau - "
" Imi pare rau, cred ca am gresit adresa. " i-am spus si ma indepartam incet de casa.
" Oh, ok. " baiatul clatina din cap, apoi pleaca din fata usii, dar nu o inchide, lasand-o larg deschisa.
" Cine a fost?" am auzit o voce intrebandu-l pe acel baiat.
" Nu stiu, o fata care a gresit adresa. "
Am tras aer in piept, uitandu-ma in jurul meu. Pahare rosii de plastic erau aruncate pe gazon. Era un dezastru.
Mi-am scos telefonul si am decis sa incerc ceva. Am apelat numarul lui Justin si am asteptat.
" Alooo?" aud o voce feminia de pe celalalt capat al liniei. Am inceput sa ma musc de buza, incercand sa nu scot vreun sunet. " Aloo, e cineva acolo? " intreaba ea nervoasa.
" Cu cine vorbesti?" aud o voce familiara pe fundal.
" De unde sa stiu? Se pare ca si-a inghitit limba. "
" In fine, inchide si nu mai raspunde vreodata la telefonul meu. Acum, fetelor plecati dracu' de aici ca vreau sa dorm."
" Esti sigur ca nu vrei sa o mai facem odata Justin? " il intreaba ea seductiv. Am inceput sa strang telefonul in mana. Nu stiu de ce nu am inchis inca. Nu vreau sa mai aud asa ceva, dar am continuat sa ascult conversatia lor.
" Nu! " Justin ridica tonul.
" Bine, fie. Dar nu asta ai spus noaptea trecuta. " ii spune ea mandra si pun pariu ca ranjeste. Apas butonul rosu al telefonului, apoi il bag in buzunar.
Wow.
Cred ca e clar ca sunt suparat si foarte nervoasa. Nu pot sa cred ca a facut asta. De fapt, nu pot sa cred ca am cazut in jocul lui.
Vorbim de Justin Bieber aici. Baiatul poate avea orice femeie doreste.
Ceea ce doare cel mai mult, e faptul ca el a ales sa faca asta dupa ce ca m-am daruit lui si ne-am spus ca ne iubim unul pe celalat.
Stiu ca timp de doua saptamani nu am vorbit cu el, dar aveam nevoie sa imi pun ordine in ganduri. Nu voiam sa fiu ranita sau sa ranesc eu pe altcineva.
Dupa ce am stat in acelasi loc timp de 10 minute, am hotarat sa ma intorc la apartamentul Vanessei.
Cand am ajuns, m-am trantit pe canapea, iar Alex si Vanessa s-au asezat langa mine.
" Ei bine, cum a mers? "
" Nu prea bine. Justin era...ocupat. " le raspund privind podeaua
" Nu. Sper ca nu a facut ceea ce cred eu."
Am ridicat din umeri.
" Nu pot spune nimic in privinta asta. " adevarul este ca simteam nevoia sa plang. Ma voi simti slaba daca incep sa plang, dar sincer nu stiu alt mod care m-ar ajuta sa ma descarc.
Sunt ridicola!
" Dar voi nici macar nu v-ati despartit! " Vansessa imi spune si se ridica de pe canapea, punandu-si mainile in sold.
" Poate eu sunt de vina. Nu i-am raspuns apelurilor si el a crezut ca s-a terminat. "
" Da, dar putea macar sa ne intrebe pe noi despre tine sau sa vina aici sa te caute, dar nu. El a ales sa te insele. " In acest moment era plina de furie.
" Fetelor, ascultati aici! " Tis intra in camera. " Petrecera despre care vorbeam, este tinuta de Justin, iar tu Ashley vei veni fara niciun dar. " ne anunta ea, ranjind.
M-am ars.
____________________
La 20 de voturi postez urmatorul capitol.
:D
CITEȘTI
Swap it Out ( TRADUSĂ)
FanfictionSora ei geamănă ia cerut să îi facă o favoare. Ea nu a stiut că trebuie să facă schimb de locuri în timp ce sora ei călătoreşte în jurul lumii. Ea nu a ştiut că trebuie să îi facă pe toti să creadă că ea este sora ei geamănă. Ea nu...