2 words, 8 letters.

1.6K 85 7
                                    

~ Kennedy ~ ( stiuta ca Ashley )

" Justin, du-ma acasa!" i-am soptit, apoi am trecut pe langa fratii mei in fuga, simtind cum mi se formeaza lacrimi in ochi. 



Ma intristeaza fatul ca ne-a mintit pe toti. Cum a putut sa ne spuna ca mama noastra e moarta? Cum?

" Ashley? " Justin m-a prins de brat si m-a intors cu fata spre el. Nu a spus nimic, doar imi analiza fata. In acel moment nu am putut opri lacrimile. Le-am dat frau liber, iar el m-a strans in brate. 



" Totul va fi bine! " imi sopteste si ma leagana dintr-o parte intr-alta, incercand sa ma calmeze. Am tresarit la auzul unor strigate care veneau dinspre biroul tatei. " Te voi duce acasa si imi vei povesti tot, bine? "



Am clatinat din cap aprobator. Am nevoie sa spun cuiva ceea ce ma apasa.



Odata ajunsi, Justin m-a luat de mana si ne-am indreptat spre camera lui. M-am asezat pe pat, iar el, mi-a oferit un pachet de servetele.

Am inceput sa imi sterg fata, dar in acel moment am izbucnit in lacrimi din nou.



" Shh..."



" M-am saturat de atatea secrete. " ii zic suspinand

" Spune-mi ce s-a intamplat." 



S-a asezat pe pat, iar eu m-am intors catre el, incolacindu-mi picioarele sub mine.

" Mama mea era alcoolica.  Dupa ce l-a intalnit pe tata, cu ajutorul lui, a renuntat la bautura. Totusi acest lucru nu a durat mult, deoarece fratele meu cel mai mare a murit intr-un accident de masina. "



Am tras aer in piept, iar Justin continua sa ma asculte fara sa intervina.



" Un sofer care era in stare de ebrietate la volanul unui tir, l-a lovit si a murit pe loc. Dupa putin timp, mama a fost atat de deprimata incat s-a sinucis. " am spus simtind cum mi se stramteaza gatul, dar am continuat " A luat o supradoza si mi-l amintesc si acum pe Ross, care a gasit-o lipsita de viata, strigand catre ea sa se trezeasca. Toti am fost afectati de moartea ei, dar cred ca Ross cel mai mult. A avut nevoie sa vada un psiholog timp de 3 ani."

" Ce s-a intamplat dupa? " ma intreaba, luandu-mi mainile intr-ale sale, desenand mici cercuri cu degetul mare.



" Toti am fost fortati sa trecem peste, de aceea eu am plecat din acea casa. Si Chris a sunat ieri, spunandu-mi sa il intalnesc- "



" Poftim? Chris? Adica Chris Jenards?"  Justin a trecut intr-o secunda de la calmitate, la furie. S-a inrosit la fata.

" Asculta Justin, a avut nevoie doar de o favoare. Nimic altceva. Ce a fost in trecut, ramane in trecut. " l-am asigurat cu o voce blanda " L-am ajutat sa ii cumpere mamei sale vitrege un cadou si apoi ne-am dus la el acasa. O femeie ne-a intampinat, de asemenea si o fetita. Pentru un moment nu mi-am dat seama cine era acea femeie, dar cand am realizat, am fugit mancand pamantul. "



Incepusem sa suspin si sa plang in hohote, iar Justin m-a asezat in poala lui, incercand sa ma calmeze, dandu-si seama ca vorbeam despre mama mea.



" Ba chiar si-a schimbat si numele. A lasat o familie in urma si si-a format alta.  Mai am inca o sora, Justin. Eu si Chris avem aceasi sora. Totul a fost o minciuna! "

" Ashley, asculta-ma putin! " Justin spune, facand loc intre noi in timp ce ma privea cu o privire trista.



" N-nu. Asculta-ma tu. " i-am ordonat fiind sigura de ceea ce urma sa spun. " Tatal meu este logodit cu verisoara mea, tocmai ce am aflat ca mama mea traieste, iar eu...e-eu." mormai frustrata. " Trebuie sa iti marturisesc ceva. " soptesc si ii evit privirea.



Swap it Out ( TRADUSĂ)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum