The ugly truth

1.6K 96 5
                                    

Kennedy ~ acum stiuta ca Ashley ~


" Oh, doamne." am spus incet, doar pentru mine. Gradina din spate era arhiplina. O formatie de muzica jazz canta pe scena amenajata din fata mea. In jurul piscinii, erau o multime de oameni, iar mesele erau incarcate cu manacare si bauturi.


" Ashley? A trecut atata timp!" o femeie exclama aprodiindu-se de mine.


" Oh, buna.." mi-am indreptat privirea catre Justin.


" Justin!" a spus ea, observandu-l.


" Buna, doamna Perarls."


Dupa ce ne-a spus ca se bucura ca relatia noastra functioneaza si ca ne doreste ce e mai bine, s-a intors si a plecat.


Acea femeie nu arata ca doamna Pearls pe care o stiu eu de cand aveam 13 ani. Acum cred ca are in jur de 40 de ani, dar din cate imi amintesc eu nu are o reputatie prea buna in ceea ce priveste barbatii.


Justin s-a oferit sa imi aduca o limonada. Ne-am asezat pe scaune si priveam in jur, salutand unele persoane care imi pareau cunoscute.


" Justin!" o blonda a tipat, alergand in directia noastra, imbratisand-ul pe Justin.


Amandoi eram confuzi.  S-a indepartat de ea si atunci i-am vazut chipul.


Asa mama, asa fiica. Kori Pearls, fiica doamnei Pearls. S-a uitat catre mine si parea dezgustata.


" Hey, din moment ce esti aici si nu ne-am vazut de atata timp, ce-ai spune daca..." se apropie de urechea lui, asezand o mana pe pieptul sau " ne-am distra putin?" a soptit destul de tare, deoarece eu am auzit-o.


Atunci, mi-am pierdut cumpatul.


Un chelner a trecut pe langa noi, iar eu am luat de pe tava pe care o tinea in mana, o ceasca de cafea si am aruncat-o pe rochia ei draguta.


Cafeaua s-a prelins pe albul imaculat, aratand groaznic. Kori si-a pierdut echilibrul si s-a impiedicat din cauza tocurilor ei inalte, aterizand peste un chelner care avea in mana o tava cu diferite sosuri.


" Ah, ciudat-o!" a tipat, atragand atentia mai multor persoane.


" Kori draga, ce s-a int- o doamne! Rochia ta! Kayla Pearls a exclamat socata. " Esti cea mai nesimtita persoana de pe acest pamant. Exact ca maica-ta!" mi se adreseaza cu ura.


" Nu o include pe mama in asta!" Justin a venit langa mine si m-a oprit din a ma misca, probabil s-a dat seama ca eram pe punctul de a sari la bataie.


Doi baieti au venit si au ajutat-o pe Kori sa se ridice, iar rochia ei era complet distrusa. Pentru asta sunt foarte multumita.  Am facut treaba buna!


E o zdreantaa, stiu asta deja, dar nu m-am putut controla cand am vazut ca filtra cu Justin.


" Haide!" Justin mi-a spus incet, ghidandu-ma inauntrul vilei, trecand pe langa Isabel si Parker.


" Ce s-a intamplat?" au intrebat ei curiosi, dar Justin nu a stat la discutii si le-a spus ca 'nimic important', continuand sa mearga inainte.

~~~

" O urasc! " am spus cand am ajuns intr-o camera, fiind singuri " Urasc casa asta, oamenii din ea, ii urasc pe toti!" am tipat, descarcandu-ma.


" Spune-mi de ce, Ashley!" Justin a ridicat tonul " Suntem de atata timp impreuna, iar eu nu stiu nimic despre trecutul tau. Nu am facut altceva decat sa ne certam." a spus cu o voce calma de data aceasta


" E complicat.." i-am raspuns oftand. Nu stiam ca Ashley nu i-a spus nimic despre drama din familia asta.


" Unde e mama ta?"


" Nu mai e, Justin! Nu mai e." lacrimile au inceput sa imi curga, subiectul asta inca ma afecteaza.  Justin mi-a dat jos palaria si ochelarii de soare si m-a asezat pe pat. " S-a intamplat acum cativa ani, dar nu cred ca pot vorbi despre asta." ii raspund suspinand.


" Ok, atunci spune-mi de ce nu o suferi pe doamna Pearls?"


" Tatal meu a avut o aventura cu sora mamei mele,aceea fiind Kayla Pearls, de care nu stia nimeni. In momentul in care am aflat, am fost dezgustata. Ea obisnuia sa intretina relatii sexuale cu orice barbat, tatal meu fiind unul dintre ei.  Am privit cum familia mea s-a destramat din cauza ei..."

In acest moment lacrimile si-au facut din nou aparitia, iar Justin m-a luat in brate, incercand sa ma calmeze.


" Shh, totul va fi bine. Nu iti fa griji. Hai sa dormim, iar maine dimineata vom pleca de aici."  a spus usor, acoperindu-ne cu o patura pufoasa, apoi si-a asezat capul in scorbitura gatului meu. " Intotdeauna voi fi aici pentru tine, iubita."


Mi-a mangaiat incet obrazul, dand la o parte parul.  L-am privit in ochii aceia atat de frumosi, apoi el s-a apropiat de mine, sarutandu-ma.  Un val de emotii m-au strabatut, facandu-ma sa uit de ce s-a intamplat si intrebandu-ma ce simt cu adevarat. Ce simt pentru el, mai exact!

______________

Am decis sa actualizez povestea asta, publicand doua capitole astazi in semn de multumire pentru interesul acordat. :D

Nu credeam ca dupa atata timp, inca exista cineva care doreste sa citeasca aceasta poveste.


Astept pareri! :*



Swap it Out ( TRADUSĂ)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum