Justin si cu mine nu am mai discutat despre " meciul " de tipete de aseara. Am decis sa trecem peste asta din moment ce a inteles ca nu il plac pe Austin, asa cum avea el impresia.
" Alo?" am raspuns cand mi-a sunat telefonul
" Hey, Ashley! Ce mai faci?" vocea tatalui meu ma intreba de pe cealalta linie.
" Sunt bine, multumesc."
" Speram ca tu si Justin sa veniti pe la noi astazi. Ross, Isabel, Zacharey si intreaga familie vor fi aici pentru gratarul pe care il facem an de an." am si uitat de traditia familiei King.
" D-da...este si Kennedy invitata?" am intrebat sfioasa
" Ei bine," tatal meu a ezitat inainte sa raspunda " ma gandeam ca poate o vei suna tu sa o intrebi, dar daca alege sa nu vina, voi intelege."
" Um, am vorbit cu ea ieri. Nu cred ca va putea ajunge din moment ce are de invatat pentru examene." i-am spus, mintindu-l.
" Oh,okay." a spus dezamagit " Mai vorbim. Pa!" apoi am terminat apelul
Justin era de cateva ore ocupat cu exercitiile fizice, iar eu am profitat de asta ca sa ii anunt pe cei de la universitate ca voi lua o mica pauza. M-am indreptat spre camera unde se afla Justin, iar acesta cand ma vazut a deschis bratele, iar eu l-am imbratisat fara sa imi dau seama ca e transpirat.
" Mirosi." i-am spus razand
" Scuze." imi raspunde timid. Am chicotit cand am observat ca s-a inrosit.
" Esti liber in acest sfarsit de saptamana?"
" Da. Ce ai in plan?"
" Tata ne-a invitat la un gratar. Toata familia va fi prezenta."
" Inclusiv Kennedy?" ma intreaba dintr-o data, luandu-ma prin surprindere. De ce i-ar pasa daca ' Kennedy ' va fi acolo? Parca ma ura.
" Poate." i-am raspuns. Practic nu l-am mintit din moment ce eu sunt Kennedy, jucand rolul lui Ashley. Voi fi pe jumatate prezenta.
A clatinat din cap si a iesit din incapere.
Ce naiba a fost asta?
~~~~~~~~~~~~~~~
" Esti gata de plecare?" vocea groasa a lui Justin ma intreaba, apoi simt cum isi incolaceste bratele in jurul taliei mele. Am murmurat un ' da ', indreptandu-ne spre masina, mana in mana.
Am intrat in masina, iar el a pornit radioul. La auzul melodiei 'Confident', Justin a inceput sa ranjeasca.
" Toti ma iubesc." imi spune fancand cu ochiul
" Hey, fii atent la drum!" si-a dat ochii peste cap si s-a uitat in fata. In timpul melodiei, m-am gasit fredonand-o fara sa vreau.
Cand a parcat masina in fata vilei, am inceput sa simt cum mi se face rau. Este ciudat faptul ca ma aflu aici si ma ingrijorez ca poate cineva isi va da seama ca nu sunt Ashley.
Portiera masinii se deschide, iar Justin imi ofera bratul lui. Eu il accept fara sa obiectez.
Nu e chiar atat de dobitoc atunci cand nu e beat sau drogat ca naiba. Mi-am ridicat ochelarii deasupra capului si am urcat scarile casei. Muzica era data foarte tare, iar doua fete au aparut in fata noastra, studiindu-l pe Justin din cap pana-n picioare.
Lucrul acesta m-a iritat putin.
Termina Kennedy! De ce iti pasa de el? Nici macar nu e iubitul tau!
CITEȘTI
Swap it Out ( TRADUSĂ)
FanfictionSora ei geamănă ia cerut să îi facă o favoare. Ea nu a stiut că trebuie să facă schimb de locuri în timp ce sora ei călătoreşte în jurul lumii. Ea nu a ştiut că trebuie să îi facă pe toti să creadă că ea este sora ei geamănă. Ea nu...