Melodiile capitolului:
Swap it out by Justin Bieber ( duh)
Stay high Hippie Sabotage
Sad song Christina Perri
~
Kennedy (acum stiuta ca Ashley )
Stateam toti in jurul mesei.Justin era langa mine,iar tata in capul mesei. Doua locuri erau libere,dar farfuriile erau pe masa.
"Ross are antrenament la fotbal,iar Isabel nu este acasa." a explicat tata. Am clatinat din cap si am inceput sa imi pun mancare in farfurie,ca si ceilalti.Usa casei a fost deschisa si inchisa. Se auzeau pasi care se apropiau de noi. Un baiat -nu la fel de inalt ca Justin- blond si cu ochii caprui a intrat in bucatarie.
Cand m-a vazut pe mine si Justin a facut ochii mari. "Ashley?" ma uitam la el si imi parea foarte cunoscut.
"Ross,ma bucur ca ai ajuns la cina." a spus tata
Ross.
Am sarit de pe scaun si l-am imbratisat.Chiar mi-a fost dor de el.
"Hey,amice."
"Hey,Ash.Hey Justin." a spus facandu-i cu mana lui Justin."Cum de ati venit pe aici?" a intrebat asezandu-se la masa.
"In vizita."
Am inceput sa mancam si purtam diferite discutii. Doamne,chiar mi-a fost dor de ei.
"Hey,scuze ca am intarziat." am auzit o voce pitigaiata spunand
"E in regula. Vino si ia un loc. Ashley este aici." M-am intors si am vazut o fata blonda cu ochii caprui stand in fata mea socata cu gura deschisa. Mi-am ridicat o spranceana,iar ea a clatinat din cap. Mi-am dat seama ca este Isabel. A venit si s-a asezat la masa,in fata mea.
"Hey ,Izzy." i-am spus zambind. Ea doar m-a privit o secunda,apoi s-a uitat spre farfurie. Ce ii cu ea?
"Vine cumva Zach sau Kennedy?" a intrebat Ross emotionat. Tata a clatinat din cap.
"Nu. Zach este ocupat in Florida,iar Kennedy... dumnezeu stie ce face." tata isi da ochii peste cap
Mi-am pus furculita pe masa si m-am sters in coltul gurii cu servetelul.
"De fapt." a inceput Justin sa spuna"Ashley a vizitat-o pe Kennedy recent." familia mea se uita la mine ca la o nebuna.
"Cand ti-ai vizitat sora?" a intrebat tata surprins
"Acum ceva timp." am ridicat din umeri,mutandu-mi privirea de la ei."Credeam ca o urasti." a spus Isabel. Astea au fost primele cuvinte pe care Isabel le-a spus de cand a ajuns si m-a vauzt.
"Acum ne intelegem mai bine."
"Asta este bine." a spus tata
"Mhm."
"Cu ce se ocupa?"
"Lucreaza la un magazin cu carti si merge la universitate in Seattle."
"A pomenit de noi?" a intrebat Ross . I-am zambit. Nu credeam ca cineva din familia mea imi duce dorul.Nu sunt o King ca si ceilalti.
"Va duce dorul." am spus sincer. Este adevarul.Imi era dor de familia mea.
"Putea si ea sa sune. Si un magazin de carti? Nu am nimic impotriva ca merge la universitate,dar lucreaza la un magazin de carti? Ar fi trebuit sa faca modeling sau sa -"
"Inceteaza." am tipat ridicandu-ma de pe scaun. "O duce bine. Ei nu ii place aici pentru ca uraste sa fie controlata. Si poate uraste si casa asta."
"Ashley,relaxeaza-te." a spus Justin surprins. Si-a pus mana pe bratul meu,dar i-am data la o parte.
"Scuzati-ma dar am lucruri mai bune de facut decat sa stau si sa o vorbesc pe sora mea de rau."
Am plecat repede de la masa,iar Justin fugea dupa mine."Ashley,asteapta."
"Tot ce fac ei ii sa vorbesca pe toata lumea de rau." am tipat. "M-am saturat.Urasc locul asta. Ei nu inteleg." am spus respirand greu,odata ce am urcat scarile din casa tatei.
"Stiu,baby stiu." a spus Justin incet,cu o privire calda. Dintr-un motiv anume,inima a inceput sa mi-o ia la galop cand l-am auzit spunand 'baby' . Inceteaza Kennedy.Nu ai voie sa simti asa ceva fata de iubitul suorii tale. Tu esti aici doar ca sa ii ti locul.
"Stiu ca este greu,dar au fost doar comentarii la adresa ei. Nu s-a intamplat nimic altceva." si-a inconjurat mainile in jurul meu si m-a apropiat de pieptul lui.
Oh,doamne.
Ashley nu mi-a spus intreaga poveste . Am oftat si l-am imbratisat si eu pe Justin. M-a tras de mana,ducandu-ma spre o camera care presupun ca este a lui Ashley.
"Pot sa raman cu tine in noaptea asta?" m-a intrebat Justin soptind,mangaindu-mi obrazul. Am spus ca da,iar el s-a descaltat in timp ce eu ma uitam prin camera. Avea o camera destul de mare. Am deschis dulapul si am scos o pereche de pantaloni scurti negri si un maiou negru. Dupa ce m-am imbracat mi-am desfacut parul.
Justin acum este in baie. Cand a iesit si-a dat jos tricoul si l-a aruncat spre mine.M-am uitat la el confuza,dar apoi am inteles.
Voia sa ii port tricoul.
Mi-am luat tricoul lui, care mirosea al naibii de bine pe mine si instant am devenit mai relaxata. Justin a stins lumina si ne-am bagat amandoi in pat. el si-a pus bratul in jurul meu,tragandu-ma mai aproape.
De ce imi place?
"Ashley?"
"Da?"
"Esti in regula?"
"Da."
"Justin?"
"Da?"
"Mulltumesc!"
"Pentru ce?"
"Pentru tot."
Nu stiam exact despre ce vorbeam dar un lucru stiu sigur. Ma simt in siguranta in bratele lui.
"Ashley?" a spus el din nou
"Justin?" am raspuns
"Ai citit cartea The fault in our stars?"
"Da,Tu?"
"Mhm."
Am mai stat un timp asa fara sa vrobim nimic,pana ce a spus el ceva.
"Putem sa avem si noi o relatie ca Augustus si Hazel?Sti.. sa fim ok? Sa nu ne mai certam?"
"Sigur."am spus zambind.
Dupa un timp Justin a vorbit din nou.
"Vreau sa stii ca eu cred ca esti o persoana puternica iar el voi fi langa tine intotdeauna. Vom trece prin toate impreuna."
"Impreuna?" a intrebat el asteptand aprobarea mea
"Impreuna Justin." i-am confirmat
CITEȘTI
Swap it Out ( TRADUSĂ)
FanfictionSora ei geamănă ia cerut să îi facă o favoare. Ea nu a stiut că trebuie să facă schimb de locuri în timp ce sora ei călătoreşte în jurul lumii. Ea nu a ştiut că trebuie să îi facă pe toti să creadă că ea este sora ei geamănă. Ea nu...