Kennedy
Acasa.
In sfarsit am ajuns acasa, in Seattle.
" Kennedy!" mi-am incolacit imediat bratele in jurul celui mai bun prieten al meu, Dylan. " Cum a fost vacanta la tatal tau? Eu si Becca ti-am dus dorul. "
Urasc sa il mint, dar daca stau bine si ma gandesc, intr-adevar, mi-am vizitat tatal.
" Super. S-ar putea sa merg din nou peste cateva saptamani, deoarece va fi toata familia prezenta. " ii raspund, lasand deocamdata la o parte faptul ca tatal meu isi va anunta logodna cu verisoara mea, Kory.
" Misto. Haide ca Becca e nerabdatoare sa te vada. " imi spune ranjind, ajutandu-ma cu bagajele. Nu am impachetat prea multe, considerand ca majoritatea lucrurilor le am aici.
Am ramas in urma cu scoala, din moment ce nu pot fi in Seattle permanent, asa ca am decis sa iau cateva cursuri online.
Doresc sa intru la o facultate si cel mai probabil voi aplica online, la fel ca si fratele mai mare a lui Dylan, Ryan, care e pe punctul de a absolvi si pe langa asta e si logodit cu o femeie frumoasa.
~ 4 zile mai tarziu ~
Ultimele zile mi le-am petrecut in compania Rebeccai si a lui Dylan, dar astazi suntem doar eu si Dylan, deoarce Becca a trebuit sa fie prezenta la locul ei de munca.
In momentul de fata stam relaxati pe canapeaua din apartamentul meu, vizionand un episod din serialul ' Friends ' pe Netflix.
" Sti ce am de gand sa fac? " i-am spus lui Dylan, ranjind la ideea care mi-a venit.
" Ce? "
" Vreau sa imi schimb culoarea parului. "
Si asta am facut.
Ne-am dus la salonul de coafura si mi-am vopsit parul de culoarea caramelului. E foarte diferit fata de blondul deschis pe care il aveam, dar imi place.
Ba chiar voi putea sta fara griji in momentul in care ma voi intoarce in California, iar Justin va sti ca sunt eu prezenta, nu Ashley.
Apoi dupa aproximativ o saptamana, voi reveni la culoarea pe care am avut-o, pentru ca imi voi relua rolul de ' iubita ' popstarului canadian, Justin Bieber.
_______________________
Capitol scurt, stiu, dar ma voi revansa. :)
CITEȘTI
Swap it Out ( TRADUSĂ)
FanfictionSora ei geamănă ia cerut să îi facă o favoare. Ea nu a stiut că trebuie să facă schimb de locuri în timp ce sora ei călătoreşte în jurul lumii. Ea nu a ştiut că trebuie să îi facă pe toti să creadă că ea este sora ei geamănă. Ea nu...