- Nota importanta la final -
-------
Wow, iubesc sa dorm.
Pacat ca Vanessa a trebuit sa ma trezeasca, tipanad ca din gura de sarpe ca trebuie sa ne grabim.
Inainte sa adorm, fetele au fost surprinse cand au aflat ca am iesit din apartament. Deoarece, incerc sa stau cat mai mult doar eu si cu mine.
Plus ca urasc fiu compatimita.
Ea a venit cu un plan. Sa iesim toate patru in oras si sa luam cina.
" Haide, Ashley. Trebuie sa te imbraci." imi spune, tragandu-ma de mana, iar eu aterizez pe podea.
" Scuze. Nu m-am gandit ca voi adormi. " ma ridic de jos si imi caut in geanta o rochie pentru cina. Gasesc una de culoare neagra si imediat o imbrac.
Ma incalt si plecam catre restaurant. Pe parcursul drumului, Vanessa era numai intr-un zambet.
" Ce s-a intamplat de esti asa bine dispusa? "o intreb razand incet.
" Nu stiu, dar presimt ca ne va fi distractiv. " spune entuziasmata.
Parcheaza masina, iar eu privesc restaurantul. Chiar e frumos. Are o fantana arteziana in mijloc si multe flori in jur. Pur si simplu, splendind!
" Aici vom lua cina? " o intreb, iesind din masina.
" Da. Mergi tu inainte, eu trebuie sa dau un telefon. Spune-le ca e facuta o rezervatie pe numele Hudgens. "
Aprob si ma indrept spre intrare. Am observat ca aici este o trupa care canta live.
" Rezervatie pentru Hudgens. " dominsoara ma priveste confuza, iar eu ii fac semn ca in spatele meu se afla Vanessa. Aceasta imediat zambeste larg.
" Ah, da. Masa pentru doi. Urmeaza-ma! "
Masa pentru doi? Nu pentru patru?
Am ridicat din umeri si am urmat-o. Am ajuns in fata unei mese, frumos decorata, cu o lumanare parfumata in mijlocul acesteia.
" Ia loc. In cateva momente cineva iti va lua comanda. "imi zambeste si pleaca.
M-am asezat pe scaun si priveam cum mesele din jurul meu se ocupau. Un ospatar se indreapta catre mine si imi aseaza o bautura in fata.
" Asta e de la domnul de acolo. " imi spune si arata cu degetul in directia spatelui meu. Privesc in spate, dar nu vad pe nimeni cunoscut.
" Scuze, dar nu - " ospatarul a disparut, fiind inlocuit de nimeni altul decat Justin Bieber. " Ce cauti - " nu mi-am terminat intrebarea pentru ca am realizat ca cina asta a fost planuita de Vanessa si Justin. De aceea era ea atat de emotionata astazi.
" Kennedy, stiu ca poate esti suparata, dar trebuia sa te vad. Daca asa fi venit in locul in care locuiesti acum, mi-ai fi trantit usa in nas. Asa ca nu am avut alta optiune, decat asta. " mi-a explicat grabit.
" Mi-ai lasat acea cutie in fata usii. " ii spun aducandu-mi aminte, iar el aproba si incepe sa rada. Oh doamne, m-a vazut miscand cutia cu lingura aceea.
" Hei, nu rade. "
" Ok, gata! Ideea e ca trebuie sa vorbesc cu tine. Am nevoie ca tu sa intelegi ca ești foarte importanta pentru mine si doare al naibii de tare cand mă tratezi cu indiferenta . " la sfarsit vocea i-a tremurat, dar a tras aer adanc in piept si si-a dres glasul. " Vreau sa fiu langa tine in orice moment si sa stiu ca esti a mea. "
" Nu, Justin. Nu pot face asta." clatin din cap
" Sigur ca poti. " imi spune convins
" Justin, stii bine ce simt pentru tine, dar de asemenea stii ca nu e corect. "
" Nu e corect fata de Ashley, dar pentru noi este. "
" Si ai impresia ca pot uita asa de repede de faptul ca te-ai culcat cu o multime de fete, dupa ce noi am facut-o? " il intreb si simt cum ma enervez, dar incerc sa ma calmez.
" Kennedy, imi pare foarte rau pentru ce am facut, dar am nevoie sa ma ierti. Te rog. Stii bine ca te iubesc doar pe tine. "
Voiam sa las garda jos si sa ma arunc in bratele lui, spunandu-i ca voi incerca sa il iert, dar nu pot.
" Si cum ramane cu sora mea? Cu ea ai fost prima data si te iubeste. "
" Da, dar eu intotdeauna am iubit-o pe cealalta sora. " il privesc si imi dau seama ca e sincer " Spune-mi ce trebuie sa fac a sa fi din nou a mea? "
Nu am iubit niciodata pe nimeni, in afara de familia mea, totusi cu Justin e cu totul altceva.
Vreau sa il fac fericit si de asemenea sa fiu si eu la randul meu fericita, dar ma sperie gandul ca ma poate rani oricand.
Rana pe care mi-a provocat-o când l-am prins în aceea noapte înconjurat de fete, nu s-a vindecat.
Înainte să i-au decizii pripite, am nevoie sa aflu niste lucruri.
" Vreau sa imi spui de ce a plecat Ashley! "
----------
La insistența voastră am decis sa mai postez un capitol. 😁 Cu plăcere! 😘Mă gândeam că din moment ce și voi sunteți belieberi, poate ați vrea să dați un follow fan contului meu de pe Instagram -
@romaniajustinbieber
Las mai jos și contul meu personal de Instagram. Dau follow înapoi. 😊
@alexandra.maria.h
Mulțumesc! 😘
CITEȘTI
Swap it Out ( TRADUSĂ)
FanfictionSora ei geamănă ia cerut să îi facă o favoare. Ea nu a stiut că trebuie să facă schimb de locuri în timp ce sora ei călătoreşte în jurul lumii. Ea nu a ştiut că trebuie să îi facă pe toti să creadă că ea este sora ei geamănă. Ea nu...