" Ash, nu fa asta. " Justin se ruga de mine, in timp ce eu imi asezam hainele in geamantan. " Trebuie sa plecam peste doua zile. De ce impachetezi acum? "
" Pentru ca nu mai simt spiritul de vacanta din momentul in care am vazut scena de ieri. "
El ofteaza si ma ia in brate. Se aseaza pe pat, iar eu langa el.
" Stiu ca e gresit, dar au spus ca aveau de gand sa iti spuna despre asta. Plus, Kory are 23 de ani. Poate lua si singura decizii."
Nu pot sa ii dau dreptate pentru ca nu mi se pare normal ca tatal meu sa aiba o relatie cu verioara mea.
Il simt zambind, apoi imi saruta umarul.
Suntem intrerupti de un ciocanit la usa.
" Deschid eu. " murumura, apoi imi saruta obrazul, iar eu imi asez capul pe perna, ramanand tacuta.
" Stiu ca nu vrea sa ma vada pe mine sau pe tatal ei, dar dai te rog asta. " o aud pe Kory spunand, iar Justin ii raspunde, dar nu am inteles nimic, apoi usa se inchide.
Observ ca are un plic in mana.
" Ar trebui sa citesti asta. " imi inmaneaza plicul si il deschid curioasa. Intre timp, Justin pleaca la baie, lasandu-ma singura in camera.
Deschizand plicul, observ ca s-a intors si ma privea rabdator.
Ashley,
Stiu ca nu iti convine ce s-a intamplat si imi pare rau ca a trebuit sa afli in modul acesta. Asa ca voi fi sincer. Avem o relatie de deva timp, dar ca nu voiam sa se afle de teama ca vom primi reactii ca si a ta.
Planuim sa le spunem tuturor peste doua saptamani, cand ii vom invita la cina.
O voi invita si pe Kennedy. Sper sa veniti si voi.
Mason si Kory.
Am asezat scrioarea pe noptiera, iar aceasta a cazut, dar nu i-am acordat importanta.
M-am ghemuit in bratele lui Justin, stand cu capul pe pieptul lui, in timp ce imi mangaia chipul.
" Ma voi duce eu, daca tu nu vrei."
" Serios? " il intreb surprinsa
" Da. "
" Mersi, chiar nu voiam sa merg. " spun usurata, iar Justin ridica din umeri si isi musca buza.
" Poate vine Kennedy." sopteste, apoi isi aseaza capul pe perna.
" Poate ca da. "
__________________________________
" Nu pot sa cred ca plecati. Nici macar nu au trecut doua saptamani." Lee pufneste, iar eu rad de reactia ei.
" Nu o baga in seama. " Vanessa imi spune fluturand mana " Sa imi trimiti un mesaj cand ajungeti in LA. "
Vom calatori cu avionul lui Justin. Odata asezata pe scaun, mi-am pus castile in urechi si am dat drumul la muzica, intr-un final adormind.
" Trezeste-te! " Justin tipa, iar eu deschid ochii speriata, gasindu-l foarte aproape de fata mea.
" M-ai speriat." ii spun si il plesnesc peste umar. Isi cere scuze si coboram din avion, carand bagajele dupa noi. In fata noastra erau trei bodyguarzi care ne-au escortat pana la o masina neagra.
CITEȘTI
Swap it Out ( TRADUSĂ)
FanfictionSora ei geamănă ia cerut să îi facă o favoare. Ea nu a stiut că trebuie să facă schimb de locuri în timp ce sora ei călătoreşte în jurul lumii. Ea nu a ştiut că trebuie să îi facă pe toti să creadă că ea este sora ei geamănă. Ea nu...