BÖLÜM - 1

858 37 2
                                    

(15 Ağustos 2015)

"Megan senden asla beklemezdim. Ama eğer Roslie şikayetçi olursa okuldan atılırsın. Biliyorsun değil mi?"

Harika ya! Sevgilim en yakın arkadaşımla beni aldatsın, kız bi de benden şikayetçi olsun. Mükemmel..

"Hocam şikayetçi olmaz. Zaten suçlu niye şikayetçi olsun Roslie?"

Müdür yardımcısı sinirli bir şekilde gülümsedi.

"Neden olmasın? Sen kızın burnunu kır, dudaklarını patlat ve yüzünü gözünü şişir bi de çık karşıma 'hocam niye şikayetçi olsun' de.."

Haklıydı galiba. Yok canım niye haklı olsun. Of şimdi okuldan atılırsam biterim.

"Megan derse gir. Okul çıkışı odama gel."

Kafamı onaylarcasına sakladıktan sonra odadan çıkar çıkmaz herkes beni bekliyordu. Castiel beni görür görmez sıkıca sarıldı ve söylenmeye başladı.

"Özür dilerim. Özür dilerim. Çok özür dilerim..."

Lafını bitirmeden hızlıca ittirdim onu. Ona sevgi dolu gözlerle bakmıyor artık nefret dolu gözlerle bakıyordum. Bunu bana, bize nasıl yapabildi. Koskoca 1 yılı beraber geçirmiştik. Bana bunu nasıl yapar?

"Sana tek bir lafım olur Castiel. Artık hayatımda sen yoksun! Sakın bir daha karşıma çıkma. Okuldan atıldım. Senin, siz ikiniz yüzünden..."

Sözlerimi bitirmeden ağlamaya başladım.

"Neden Castiel neden? Bana bunu neden yaptın Cass?"

Hiç birşey söylemeden yere baktı. Birşey diyemedi. Diyemezdi zaten. Suçluydu. Ağlaya ağlaya koşarak ordan ayrıldım. Arkamdan bağırmaya başladı.

"Meg, Meg, Megann..."

"Sakın Castiel sakın. Bir daha adımı ağzına alma. Bitti. Uzak dur benden."

Victoria bana kaş göz işareti yaparak arkama bakmamı söyledi. Arkamı döndüğümde derin bir nefes aldım.

"Harika. Şimdi bunlarla uğraşacam."

Roslienin ailesi gelmişti. Hızlı adımlarla annesi yanıma geldi ve bağırmaya başladı.

"Sen kimsin ki benim kızıma dokunursun? Aile terbiyesi hiç almamışsın.."

Ne diyordu ya.. Kendi kızına hiç bakmıyor.

"Yeter be yeter! Siz kendi kızınızın yaptıklarına bakın. Ben onları basıyorum. Özellikle benim sevgilimle ve siz bana hala gelmiş aile terbiyesinden bahsediyorsunuz. Asıl siz kızınıza hiç aile terbiyesi vermemişsiniz."

"Terbiyesiz. Kızıma iftira atmaya çalışma."

Roslienin annesi saçımı çekmeye başladı. Önümü göremiyordum. Castiel, Victoria herkes beni kurtarmaya çalışıyordu. Ordan annemin sesini duydum.

"Çabuk elini kızımdan çek. Yoksa çok kötü olur!"

Kadın hiç oralı olmadı. Annem sinirle geldi ve kadının saçını tuttuğu gibi duvara yapıştırdı. Herkes şok olmuştu. Bende dahil.

"Meg İyimisin kızım?"

Annem hızla yanıma gelip sarılıp saçımı okşadı. Ağlamak istiyordum. Canım yanıyordu. Kadın saçımı çekti diye değil. Sevgilim beni aldatmış olması canımı yakıyordu.

ISIRIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin