BÖLÜM - 11

297 18 1
                                    

Yukarıda ki Jeremy Samlorder.

Gözlerim yavaşça açılmaya başladı. Gözlerimi açtığım an karşımda iki çift kızarmış mavi göz vardı. Bu Jerdi. Başım Jerin dizindeydi. Elleri saçımdaydı. Bana bakmak için başını çevirdi. Hemen gözlerimi kapattım. Derin bir nefes aldı. Göz kapaklarımın altından ona baktım. Gözlerini kapatmıştı. Aniden horlama sesi geldi. Ulan uyurken bile çok tatlı oluyor. Kendine gel Meg. O sana 'sürtük' dedi. Herşeyi hak ediyor. İçeriden gürültü gelince aniden ikimizde korktuk ve hemen ayağa kalktık. Jeremy hemen bana baktı. Ben bir kaç saniye sonra bakışlarımı kaçırdım. Kapıya koştum. Mutfağa gittiğimde yerde tabak vardı.

"Clara ne oldu? Sen iyi misin?"

"İyiyim iyiyim. Elimden kaydı. Git sen uyu. Daha bir saat var. Gebermeye devam sen."

Gülümsedim.

"İlk önce şurayı temizleyelim ondan.sonra uyurum sakarcığım."

Kahkaha attı. Beraber toplamaya başladık tabak kırıklarını. Topladıktan hemen sonra odaya koştum. Kapı açıktı. Kapıyı ittiğimde Jer yatağımda uyuyordu. Bu hali bile çok tatlı ya...

Değil mi ya. Ayy yerim seni Jeremy. Bibiğim...

Yavşama sevgilime iç ses!

Salak. Ben senin iç sesinim. Jer benim de sevgilim oluyor.

Öyle mi oluyor. Ama olamaz. O benim. Sadece benim!!

Hı hı. Geber bay.

O kadar masum uyuyor ki uyandırmaya kıyamıyorum.

"Git yanına yat."

"Salak korktum ya. Ne demek yanında yat. Banane."

Sessiz konuşuyorduk Jer uyanmasın diye.

"Kızım sen uyuduğundan beri başında ağladı. Bir haftadır yemek yemiyor kan içmiyor. Sana böyle bir şeyi yakışıktırdığı için kendine küfretti. Ulan az kalsın kutsal su içiyordu. Zor tuttuk. Hadi git yat şunun yanına beraber uyuyun Meg!"

"Hadi ya. Kötü olmuş. Ne diyorum ben be. Oh olsun. Beter olsun. Bana 'sürtük' dedi. Ne yapmalıydım? Özür dilediği an boynuna mı atlasaydım?.."

Kısa süreliğine Jere baktım. Gözlerimi alamadım üzerinden.

"Yani aslında olabilir. O gözlerine bakmak, kaslarına dokunmak, böyle uyurken onu izlemek... Ayhh ben fena oldum. Şimdi düşüp bayılacağım Clara."

Clara sessiz bir şekilde kıkırdadı.

"Kızım yanına uzan uyu, uyuyun! Ne naz ettin. Hadi.."

"Ya itmesene. Tamam gidicem. Uyuyacağım."

Zafer kazanmış gibi sırıttı. Clara hemen odadan çıktı. Kapıyı yavaşca kapattı. Derin bir nefes aldım. Jerin yanına gitmeye başladım. Ulan çok tatlı uyuyor öküz ya. Yavaşca yanına oturdum. Hafif kımıldadı. Kolunu yana attı. Derin bir nefes aldım tekrar. Yavaşca uzandım. Kolu başıma geliyordu. Ben yattığım an bana sıkıca sarıldı. Kafasını saçlarımın arasına sakladı. Derin nefes aldı. Daha da sıkı sarıldı. Bende onun kokusunu içime çektim. Biz bir hafta boyunca ayrıydık. O bir hafta boyunca ne yaptığımızı merak ediyorsanız size özet geçeyim.

Bir hafta Megan Cullen

Bir hafta boyunca benimle konuşmaya çalıştı. Ama ben yüz vermedim. Ama sonunda konuşmasına izin verdim. Konuşmasına izin verdiğim de gözleri parladı.

"Meg ben sana öyle demek istemedim. Gerçekten istemedim. Sadece yanlış anladım. Sizi öyle görünce fazla kıskandım. Cok sinirlendim. Özür dil..."

ISIRIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin