BÖLÜM - 17

163 10 4
                                    

Uzun bir aranın sonunda ben geldim bebişlerim. Biliyorum. Uzun zamandır yokum. Ama derslere çalışıyorum. Bu arada elim sakat olduğu için yazamıyorum. Çok üzgünüm.

"Jer? Ben açım. Ama sen anca oturuyorsun. Bir kerede dediğimi yap be adam."

Oturduğum yere iyice sindim. Sinirlerim bozulmuştu.

"Meg tamam ya. Aşkım. Bana bak. Kızım baksana bana!"

Kolumdan tutup kendisine çekti. Saçlarıma uzun bir öpücük kondurdu.

"Lan. Ayrılın lan."

"Aman ağbey."

Omuzlarını silkti. Omuzların çıksa keşke. Biz öyle somurturken Victoria ağbeyimin arkasından zıpladı. Ağbeyim ondan kurtulmaya çalışırken Allex pat diye içeri daldı. Victoria ve ağbeyim hala boğuşuyordu. Allex yanlarına pat diye oturdu. Ağbeyim Victoriayı yanına oturttu. Sıkıca kendisine çekti. Victoria hemen kollarını ağbeyimin beline doladı. Ağbeyim Allexe döndü.

"Allex geçen bir kız görmüşüm bacakları mükemmel. Kız harika birşey ya."

Ağbeyimle Allex gülerken Victoria hızla ağbeyimden ayrılıp içeri gitti. Kapıyı sert bir şekilde kapattı. Ağbeyim sinirle nefesini dışarı üfledi. Yerinden hızla kalktı. İçeri doğru hızla gitti. Bende umursamadım. Jere sıkıca sarıldım. Jer elimden tutup hızla beni kaldırdı. Odaya soktu beni. Hızla yanıma geldi. Belimden tutup kendisine sert bir şekilde çekince ellerimi omzuna koydum.

"Özledim seni?"

Sıkıca sarıldım.

"Bende."

Burnunu boynuma değdirip derin bir nefes aldı. Gözlerimi kapattım. Ellerimi saçlarına çıkartıp oynamaya başladım. Onu gerçekten çok özlemiştim. Boynuma öperken hırladı. Bildiğiniz hırladı. Boynumu öperken. Yüzüme mahcup bir şekilde baktı.

"Kusura bakma. Seni istiyorum. Seni görünce kendimden geçiyorum."

Sırıttım.

"Herkes ister beni. Ne demişler 'bir kızı bin kişi ister-"

"Jer alır. Ve kim istiyor seni? Seni kim istiyor? Seni istiyor kim? İstiyor seni kim? İstiyor kim seni? Kim lan onlar?"

Kıkırdadım. Sinirle bana bakıyordu.

"Ben seninsem ne önemi var?"

Hemen yumuşadı. Kulağıma doğru eğildi. Yine kalbim horon tepiyor. Harika.

"Zaten benim olmadığını idda edemezsin. Benden başkasına bakamazsın, benden başkasına gülemezsin, benden başkasını sevemezsin, benden başkasını öpemezsin, koklayamazsın, benden başkasının karşısında utanamazsın. Tamamen bütün benliğinle bana aitsin. Sadece benimsin. Benim olmak zorundasın. Seni asla bırakmam Meg."

Kendimden gecmiş bir şekilde onu dinliyordum.

"Sadece seninsem sende sadece benimsin."

Dudaklarını omzumla boynumun tam ortasına öpüyordu ardından yine hırladı. Dudaklarını çeneme kadar çıkardı. Ardından hızla dudaklarıma yapıştı. Alt dudağımı dudaklarının arasına alıp öpmeye başladı. Beni öperken arada hırlıyordu. Aniden sert bir şekilde öpmeye başladı. Bu hareketi inlememe sebep oldu. İnlemem hoşuna gitmişti. Bu yüzden gülüyordu ve hırlıyordu.Biz öylece öpüşürken kapı açıldı. Hızla Jeri ittim. Kapıya baktığımızda Clara tip tip bakıyordu.

"Başka yerse yiyişseniz olmuyor mu? Olanın var olmayanın lütfen."

Kızarıyorum. Başladım. Hafif pembe yanaklar, kırmızı dudaklar ve kip kırmızı olan bir yüz. Clara bana bakıp sırıttı. Jerde gülmemek için dudaklarını birbirine bastırdı. Sinirden dahada kızardım kesin. Jer dayanamayıp kahkaha atmaya başladı. Clarada ona eşlik ediyordu. Hemen odadan.dışarı çıktım. Koltuğa oturdum. Transylvania'da fazla eğleniyorduk. Bu arada dört aylık eğitim bitti ve tatil için Transylvania'ya yolladılar okulca. Eğitimden geçtim. Lucifer beni her ne kadar geçirmek istemese bile hakkımı yemeyip beni geçirdi. Her neyse. Aniden biri tarafındam sıkıca çekildim. Baktığımda bu kuzenim Bennydi. Hemen kollarımı beline doladım. Canım ya.

"İyi geceler ağbeyim."

Kıkırdadı.

"Sanada bitanem sanada."

Gözlerimi kapattım. Saat akşam 9:30 du. Benim çok kötü uykum gelmişti. Dayanamadım. Kendimi uykuya bıraktım.

Victoria

Davidin bu hareketi hiç hoşuma gitmedi. Çocukluğumdan beri aşıktım ona. Ama o bilmiyordu. Hoş bilse bile uzaklaşırdı benden.

"Vic bitanem canım hadi aç kapıyı. Bak unuttum valla. Bir daha konuşmam yanında kızlar hakkında."

Hala kız diyor hala. Sinir oldum yine.

"Defol David. Git konuşmayalım bir süre. Uzak dur benden."

"Ağzına acı biber sürerim dicemde sen acı biberi çok seviyorsun."

Gülümsedim. Tabi o görmüyor. Ne güzel. En iyisi benden uzak durması. Yoksa işler zorlaşıcak. O zaman ben uzak durucam. Kapıyı açtım. Bana baktı. Saçlarımı karıştırmak için elini kaldırdı. Elini ittim hemen. Yavaş yavaş içeri gittim. Oflayarak yanımdan geçti. Kendini koltuğa attı. Umursamadan Allexin yanına oturdum. Tam da dibine hemde. Sinir ol David. Bana tip tip bakmaya başladı. Kaş göz yaptı. Omzumu silktim.

"Vic bitanem. Sen hayırdır? Göze göz, dişe diş, kana kan, tene ten, dibe dip lan?"

Gözlerimi gözlerine çıkardım.

"Davidcim bitanem. Sen hayırdır? İnada inat bu nedir? Neyse ne demeye çalıştığını anlamadım LAN?"

Derin derin nefes alıp verdi.

"Allexle diyorum fazla diyorum yakın diyorum TEMAS diyorum. Anlatabiliyor muyum?"

'Temas' kelimesini bastıra bastıra söylemişti.

"Sanane diyorum."

Sakin konuşuyordum. Daha çok sinirleniyordu. Bu da benim hoşuma gidiyordu.

"Vic kalk ordan ya da biraz kenara kay. O ne lan? Sevgili bile değilsiniz. Hoş sevgili bile olsanız bu kadar yakın duramazsınız. Megle Jer gibi. Anladın mı? Şimdi ayrılın."

Cidden sinirlendim. Ama sanane lan sanane. Allexe daha çok sokuldum.

"İnsan neden sevgilisinden uzak otursun David ağbey?"

Gözlerini büyüttü. Herkes bize bakıyordu. Şu an ben Allexle sevgiliyiz dedim. Ama sinir etti. Pişman mıyım? Hayır.

"Siz...sevgili..."

David seslice yutkundu. Neden diye sorarsanız bir vampirle bir cadının sevgili olması yasak. Hatta imkansız. Arkadaş olmayı bırak birlikte görünmeleri bile tehlikelidir. İyice Allexe sokuldum. Beline kollarımı sardım. Eee Allex şok olduğu için birşey diyemiyordu.

"Evet biz sevgiliyiz."

Ve son. Aslında başka bir şekilde yazicaktim ama bölüm geç kaldığı için böyle yazdım. Biraz kısa oldu ama kusura bakmayın bebişlerim. Her gün kafamı kitaptan kaldırmak için planlı çalışmaya çalışıyorum ama malesef. Yatmadan önce yazmaya çalıştım. İnşallah beğenirsiniz.

DİKKAT!

VOTE VE YORUM. YETER YANİ BOŞUNA YAZMIYORUM! KAÇ KİŞİ GÖRÜYOR AMA ÇOK AZ VOTE VE YORUM GELİYOR. EĞER BÖYLE DEVAM EDERSE KİTABI YAZMAYA DEVAM ETMEYECEĞİM ARKADAŞLAR.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 11, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ISIRIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin