BÖLÜM - 10

312 21 0
                                    

Arkadaşlar kusura bakmayın. Bu bölümü bayağı geç yazdım. İnşallah beğenirsiniz.

Hayatım boyunca böyle bir şey görmedim. Tanrım bu ne tatlılık! Okula yeni öğrenci gelmişti. Bana bakıp bakıp sırıtıyordu. Bütün kızlar ona hayranlıkla bakıyordu. Çocuk bana doğru yürümeye başladı. Bende hemen sağıma soluma arkama bakmaya başladım. Ne ve kız ne de başka biri vardı. Ya da yanımdaki iki embesili tanıyor olabilirdi. Bende hemen o keskin sert bakışlarımı hazırladım. Çocuk iyice dibime girdi. Bilerek kaşlarımı çattım. Başını bana eğerek ağzını araladı. Tanrıya şükür düşündüğüm şey değildi.

"Selam fındık!"

Gözlerimi büyüttüm. Bir dakika o bana fındık mı dedi?

"Pardon? Tanışıyor muyuz?"

Çocuk sırıttı.

"Hayır ama biriyle tanışmak istedim. Sende bağırınca seninle tanışmaya karar verdim!"

Olamaz ben bağırmıştım. Hemen kendimi savdum.

"Sana bağırmadım. Arkadaşlarla birşey hakkında konuşuyorduk. Ona tepki verdim. Üstüne alınma!"

"Peki o zaman. Ama ben yine de tanışmak istiyorum ola..."

"Lucifer hadi biz bunları yalnız bırakalım. Konuşacakları özel şeyler vardır."

Lucifer şok olmuş bir şekilde Jeremyi dinliyordu. Bende aynı şekilde dinliyordum. Jer bana bakıp kafasıyla çocuğu göstererek kulağıma eğildi.

"Göster kendini dişi aslan. Göster ama verme!"

Geri çekilince hala sırıtıyordu. Göz kırpıp ordan uzaklaşmaya başladılar.Kızarmaya başladım. Bana ne demişti öyle. Çocuk hala bana bakıyordu.

"Ee? Tanışırız mıyız? Hiç arkadaşım yokk!"

Surat asmıştı. Ulan herkes mi köpek yavrusu gibi bakıyor? Dayanamadım ulan, yine kıyamadım. Ah, bu benim şefkatli yüreğim. Ama azda şeytan değilim.

"Pekii."

Gülümsedi anında. O gülümseyince bende tepki olarak istemsiz bir şekilde gülümsedim.

"Ben Cral."

"Bende Meg."

Gülümsedim. Bana öyle bir bakıyordu ki ulan kası vardı. Jeremyden tatlı olmasın ama çok tatlıydı. Harbi Jer niye öyle yaptı. Cral hemen eliyle saçımı kulağımın arkasına attı.

"Meg çok güzel ve çok tatlısın."

"Teşekkürler Cral. Ama bir daha yapmazsan gerçekten çok mutlu olurum."

Anlamamış gibi suratıma bakıyordu.

"Neden ki? Kötü birşey yapmadım."

"Ben böyle şeyleri pek sevmiyorum. Yoksa 'kötü birşey yaptın' demiyorum."

Eliyle koluma dokundu.

"Peki sen nasıl istersen."

Cralın arkasına baktığım da Jeri arkadaşları tutuyordu. Bir an arkadaşlarını geriye savurdu. Hızlı koşup bir iki saniye içinde yanımda bitti.

"Meg bu gün gelmeyi düşünüyor musun?"

Kaşlarını çatmış bir şekilde Cral ve bana bakıyordu.

"Ne?"

Cral hemen lafa atladı. Cral atlamasan olmazdı değil mi?

"Meg arkadaşınla tanıştırmayacak mısın?"

ISIRIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin