BÖLÜM - 4

438 29 2
                                    

Valizimi hazırlamış bir şekilde arabanın önünde bekliyordum. Victoriaya sıkıca sarıldım.

"Unutursan kafanı kopartırım Vic."

Yaşlarımı tutamadım. Ağlamaya başladım. Vic beni sakinleştirmeye çalıştı.

"Asıl sen unutursan ben senin kafanı kopartırım. Tamam mı? Asla unutmayacağım, unutmayacağız seni."

"Bende Vic, bende."

Yanımıza annemle babam geldi. Valizimi arabaya koydular. Son bir kez Victoriaya sarıldım. Arabaya bindim. Babam arabayı garajdan çıkarırken Castieli gördüm. Anlamamış gibi bakıyordu. Victoriaya birşeyler söyledi. Victoria birşeyler anlattı. Castiel baktı ve kendini tutamayıp ağlamaya başladı. Artık umurumda değildi ,değillerdi. Nefret ediyordum.

-----

Yol boyunca Castielin ağlamasını düşündüm. Artık unutmalı onun için, onun yüzüne ve onunla ilgili olan hiç birşeye üzülmemeli ve ağlamamalıydım.

"Müzik açar mısın baba?"

Kafasını olumlu anlamda salladı. Slow bir müzik açınca gözlerim dolmuştu. Hemen şarkıyı değiştirdim. Güzel bir şarkıydı. Şarkının bitmesine yakın telefonuma baktığımda 250 tane mesaj vardı ve Castielden gelmişti hepsi. Tam mesajları okuyacakken Castiel beni arıyordu. Açtım ve konuşmaya başladım.

"Alo."

"Gitme Meg, gitme!"

Derin bir nefes aldım.

"Neden? Of neyse sonra konuşuruz. Müsait değilim ben."

"Tamam müsait olduğunda mesaj at ben seni ararım. Tamam mı?"

"Bakarız.."

"Yapma Meg. Lütfen."

"Görüşürüz."

Telefonu hemen yüzüne kapattım. Babam dikiz aynasından bana bakıp kaş göz yaptı. Bende gülmek için kaş göz yaptım. Annem de bizi görünce bize kaş göz yapınca tekrar kaş göz yaptım. Sonra gülmeye başladık. Tekrar sessizlik oldu.

"Ben biraz uyuyorum."

"Meg uyuma."

Annem beni dürtüyordu.

"Neden anne?"

"Geldik kızım."

Babam arabayı durdurdu. Bu okul bayağı büyüktü. Babam geldi kapımı açtı.

"Meg bu gün inmeyi düşünüyor musun?"

Gülümsedim. İndigim an bütün gözler benim üstüme geldi. Tuhaf oldum. Gözlerimi yere indirdim. Gözlerimle etrafa bakarken erkekler şok olmuş bir şekilde bana bakıyordu. Kızlar sinir olmuştu. Babam anlamıştı erkeklerin baktığını. Hemen kuzenim Bennyi yanıma yolladı. Benny elimi tuttu kendine iyice çekti. Sarıldı ve saçlarımdan öptü. Bende inatlarına kıkırdadım.

"Biricik abicim seni çok özleyeceğim."

Babam derin bir nefes aldı.

"Neyse. Kızım hadi gel. Seninle bir şey konuşmamız gerek."

Kafamı olumlu şekilde salladım. Benny mırıldanmaya başladı.

"Katy hadi geçmiş olsun. Kavga çıkıcak. Kesin."

"Kes sesini Benny."

"Ne vuruyorsun ya. Olacakları söylüyorum ama kızda haklı yani."

Durdum ve arkama döndüm.

ISIRIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin