Bölüm Şarkısı : The Pretty Reckless -Heaven Knows ( dediğim yerde açarsınız daha iyi olur)
Evet bebişlerim yeni bölümle sizlerleyim. Hepinizi çok seviyorum.
Bu bölüm Denopeno hitaben...
İyi okumalar...
"Hayırr..."
Yine çığlıklarla kabuslarla uyandım. Kâbusların ardı arkası kesilmiyor. Anne babam hakkında kâbuslar... Artık alışmam gerekiyordu. Ailem öleli bir yıl oldu olacaktı. Artık intikam almam gerekiyordu. İçimden bir ses gerçek beni ortaya çıkarmam gerektiğini söylüyor ve intikam almamı istiyordu. Belkide gerçek ben istiyordu. Ama intikam almak istiyorum. Bunu çok istiyorum. Ailemi kim öldürdü?
Bu sorunun cevabını hala bilmiyordum. Tek bildiğim intikam ateşiyle yanıp tutuştuğumdu...
Derin bir nefes alıp saate baktım. Eğitimin başlamasına yarım saat kalmıştı. Yorganı üzerimden attım. Ayağa kalktığım da ağbeyim David yanıma koşarak geldi.
"Ne oldu? Yine mi kâbus?"
Kafamı onaylarcasına salladım. Yanıma geldi sarıldı.
"Bak intikam alacağız."
Kafamı kaldırdım. Gözlerinin içine baktım.
"İntikamımızı sonuna kadar alacağız."
Aniden kapı açıldı. Gözlerimi ağbeyime çevirdim. O da korkmuştu.
"Niye orda duruyorsunuz? Yemek hazır hadi gelin... Deli oğlan sana en sevdiğin kahvaltıdan hazırladım."
Victoria hemen ağbeyime yavşamaya başladı. Hala aşık olduğu belli. Victoria kapıda sırıtırken yanına Allex geldi. Ağbeyim Victorianın yanına koştum yüzünün her tarafına sulu öpücükler bırakmaya başladı. Kucağına alınca Victoria kahkaha attı.
"Deli oğlan seni kaçırıyor!"
"Mal mısın David ya haha. İndir beni haha."
"Megandan daha çok seviyorum seni!"
Ağbeyim Victoriayı kucağında götürdü. Allexe baktığım da sinirli gözüküyordu. Gözleri kıpkırmızıydı.
"İyi misin Allex?"
Eli yumruk şeklindeydi.
"Hı hı."
"Victoriayı mı seviyorsun-"
Allex gözlerini büyüttü.
"Sus kız."
Bende gözlerimi büyüttüm. Ağzımı bir karış açtım.
"Sen Victoriaya aşık olmuşsun Allex."
O sırada içeri biricik kalas sevgilim kapıyı pat diye açar ve girer.
"Allex sen Victoriaya mı aşıksın?"
Eliyle yüzünü sıvadı. Sakin kalmaya çalışıyordu Allex.
"Eğer bunu birinden duyansam bitersiniz."
Sinsice gülünce Allex gözlerini büyüttü.
"Meg sakın diyeyim deme. Yapma nolur!"
Kahkaha attım.
"Jer burda asla yapmam. Mal mısın olum ya!"
"Meg ne diceksin ki söyle duymak istiyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ISIRIK
VampireYeni okulum garipti. Ama bunu yeni öğrenmiştim. Çünkü içindeki öğrenciler, daha doğrusu okuldaki herkes bana, beni yiyecekmiş gibi bakıyorlardı. Onların yedikleri şeyleri ben yiyemiyordum. Belkide ben öyle sanıyordum. Belki bende gariptim. Benim de...