BÖLÜM - 8

408 20 10
                                    

Yukarıdaki Clara Helion.

Yavaş yavaş gözlerim açılıyordu. Uyandığımda Clara hala uyuyordu. Üstümdeki pikeyi hızlı bir hamleyle üstümden attım. Ayağa kalktım. İyice esneyerek gerildim. Yavaş ve paytak adımlarla Claranın yanına gittim. Uyandırma çabaları başlamıştı.

"Claraaaa... Claraaa. Ulan kalksana!"

"Bış dıkka dıha!"

Ne 'bış dıkka dıha' mı? Sen görürsün.

"Ulan o Austin değil mi? Lan Vickiyle konuşuyor. Oha oha yavaş saçıyla oynamaya başladı."

Clara hemen ayaklandı. Camdan bakıyordu. Austinin yanında sadece Lucifer vardı. Bana kötü bakarak yatağına geri döndü.

"Kızım ama Vicki Austine çok kötü bakıyor. Yiyecekmiş gibi. Baksana."

Ayağa kalktı. Oflaya oflaya camın önüne geldi. Yumruğunu sıktı.

"Hemen hazırlan. Austin ve Luciferın yanına gidiyoruz."

Kıkırdadım. Lavobaya gidip elimi yüzümü yıkadım. Saçlarımı tarafıktan sonra mutfağa gittim. Bir şeyler atıştırdıktan sonra ne giyeceğime karar vermeye başladım. Lacivert dar kot ve üstüne gobegimin biraz altında biten ince bisiklet yakalı bir kazak giydim. Erkek bileklilerimi de taktım. Ben hazırdım. Aslında birazcık makyaj yapmayı düşündüm. Sonra vaz geçtim. Doğal olmayı seviyorum. Clarada geldiğinde sikay deri ceketimi ve botlarımı giyip çıktık. Sessizce yürümeye devam ettik. Bizimkilerin arkası dönüktü. Bende Claraya döndüm.

"Sessiz ol. Luciferı korkutucam."

Kıkırdadı.

"Pekii!"

Ben sessizce gittim. Luciferın arkasında durdum. Sonra aniden bağırdım.

"Luciferrr!"

Yerinden zıpladı. Onun bu hali çok komikti. Hızlıca arkasını döndü. Şok oldu. Sonra kaşlarını çattı.

"Noluyor ulan!"

Hala gülüyordum.

"Şaka yapalım dedim de."

Gülmem iç cekmelere dönmüştü. Lucifer eliyle yüzünü sıvazladı. Oflayarak yerine oturdu. Ben ayakta kalmıştım. Lucifer bu halime gülüyordu. Sinirle kafamı sağa çevirdiğimde Ricki bana bakıyordu. Gülümseyip el salladığımda bana karşılık verdi.

"Meg bir daha o Ricki denen dallamayla bir daha muhattap olmuyorsun!"

Tek kaşımı kaldırdım.

"Nedenmiş o?"

"Sevmiyorum o çocuğu. Nedeni bu."

Umursamaz bir gümüş attım.

"Yani o çocukla bir daha görüşmüyorsun. O kadar!"

"Sana mı sorucam kiminle görüşüp görüşmeyeceğimi?"

"Evet bana sorcan!"

İmalı imalı baktım. Sonra aklıma bir fikir geldi. Rickiye baktığımda bana hala bakıyordu. Bende hemen Rickinin yanına gitmeye başladım. Arkamdan Lucifer bağırıyordu.

"Meg geri dön. Az önce seninle ne konuşmuştuk ha? Meg!"

Hiç umursamadan yürümeye devam ettim. Rickinin yanına varınca Rickinin yüzünde kocaman bir gülümseme vardı.

"Nasılsın Ricki?"

Gözleri parlıyordu.

"İyiydim. Sen gelince daha iyi oldum Meg. Sen nasılsın?"

ISIRIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin