Görevliler valizlerimi alıp beni odama yönlendirdiler. Burası çok farklı bir yerdi. Ama benim kimseden farkım yoktu. Buradakilerden bir farkım yoktu. Biz Vampirdik. Hala inanamıyorum. Şimdi gerçek hayatım beni bekliyordu. Görevliler odamın kapısını açtılar. İçeride bir kız vardı. Kız bana baktı ve görevlilere döndü.
"Yeni kız bu mu? Tamam bu bende çıkabilirsiniz."
Görevliler valizlerimi yere koyduktan sonra çıkıp kapıyı kapattılar. Kız ayağa kalktı. Camdan dışarı baktı. Sonra hızlı bir şekilde yanıma geldi.
"Selam canım. Ben Clara."
Kız az önce sert bir şekilde tavır yapıyordu. Şaşırdım.
"Selam. Bende Megan. Ama bana kısaca Meg derler."
"Bunu bildiğim iyi oldu. Kusura bakma. O iki görevlilerden biri beni seviyor. Ondan böyle sert davranıyorum."
Kıkırdadım. Ben kıkırdayınca Clarada kıkırdadı.
"Gel sana odanı göstereyim. Üstünü değiştir. Bahçeye gidicez. Müdür yardımcısı konuşma yapacak."
"Tamam."
Gülümseyip hemen üstümü değiştirmek için ne giyceğime karar veriyordum. Siyah uzun bel dar bir pantolon, üstüne göbeğime kadar gelen kısa ve bol bir tişört giyindim. Geldigimiz de hava serindi. Üstüme siyah deri bir ceket alıp Claranın yanına gittim. Beraber bahçeye yürümeye başladık. Burası çok farklı bir okuldu. Ama çok güzeldi. Bahçeye geldiğimizde arkaya geçmek için yürümeye başladık. Ben sağa sola bakarken birine çarpmış ve az kalsın düşecekken bana yardım edip tutunmuştu. Kafamı kaldırdığımda o çocuk olduğunu anlamıştım. Çocuk derin bir nefes alıp beni kaldırdı.
"Yine mi sen?"
Sinirli bir şekilde nefesimi üfledim. Sonra gözlerimi devirdim.
"Yine dayak yemek istemiyorsan uzak dur."
Çocuk baktı ve bana yaklaştı.
"O an boşluğuma geldi güzelim. Yiyosa şimdi fırlat beni."
"Gel de sataş o zaman. Durduk yere tadı çıkmıyor. Ukala. Egoist."
Çocuk güldü. İyice yaklaştı. Tam öpücücekken bnde yakasından tuttum şeyine tekme attım. Çocuk yerde kıvranırken arkadan biri omuz attı. Bana omuz atan çocuk döndü.
"Önüne bak sarışın."
"Omuz atan sensin. Önüne bakan benim. Kes sesini. Ne tuhaf egoist kişiler bu okulda. Hiç normal olan yok mu?"
Omuz atan çocuk bana baktı sinirli bir şekilde gülümsedi. Sonra ayağa kalkan çocuğa baktı. Çocuk bana bakıp elini omzuma koyunca bir de sıkıca kendine çekti. Ne olduğunu anlamadım. Kendimi geriye ittirdim. Benim omuzuma çarpan çocuk bağırmaya başladı.
"Ricki. Uzak dur o kızdan. Öldürürüm seni."
"Kes sesini Lucifer."
Noluyor ya?
"Hayırdır? Ne oluyor? Hem sen kimsin ben istediğim kişiyle takılırım. Peki sen kimsin ki bana sarılıyorsun?"
Clara yanıma geldi. 'Noluyor' diye kaş göz yaptı. Bende kaş göz yaparak 'sonra' dedim.
Biz öyle kavga ederken valizlerimi taşıyan iki görevli geldi.
"Ricki müdür yardımcısı Casperın odasına yürü."
Sesi sert çıkmıştı. Diğer görevli ise Claranın yanına geçti. Lucifer, görevliyi görünce hemen yanındaki arkadaşını Claranın yanına yolladı. Bu okul değil bildiğin dizi seti valla. Bu ne ya? Her saniye bir olay.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ISIRIK
VampireYeni okulum garipti. Ama bunu yeni öğrenmiştim. Çünkü içindeki öğrenciler, daha doğrusu okuldaki herkes bana, beni yiyecekmiş gibi bakıyorlardı. Onların yedikleri şeyleri ben yiyemiyordum. Belkide ben öyle sanıyordum. Belki bende gariptim. Benim de...