"Cass? Sen nasıl? Ama burda sen nasıl ya?"
Castiel nasıl burda olur ya? Lucifer kolumdan tuttu ve kendisine döndürdü.
"Bu kim lan?"
Castiel bize baktı. Tek kaşını kaldırarak konuştu.
"Ben Castiel. Ama bana Cass derler. Meganın sevgilisiyim. Sen?"
Lucifer bana baktı. Yere bakarak konuşmaya başladı.
"Lucifer. Meg bana sevgilisi olduğunu söylemedi."
Clara benim konuşmama izin vermeden hemen atladı.
"Lucifer! O sevgilisi değil. Yanlış bilmiyorsam Cass Meganın en yakın arkadaşıyla aldattı."
Gerçekten bir şey diyemiyorum. Alaycı bir alkış yaptım.
"Doğru. Clara haklı. Cass benim eski sevgilim. En yakın arkadaşımla aldattı. Harbi sen nasıl buraya geldin? Burda olduğumu nerden biliyorsun?"
Lucifer rahatlamış bir şekile güldü. Cass derin bir nefes aldı.
"Gittiğini görünce takip ettim."
Tam bir şey söylecekken Benny atladı.
"Ah ne kadar da takipçi bir erkek! Ama birazdan bende katilci bir erkek olucam koçum!"Ya bu nedir ya? Nasıl hir hayatım var benim. Her saniye hir aksiyon, korku, komedi, fantastik. Bir romantiklik yok.
Benny Castiele yumruk atıp yere serdi.
"Ulan sen kimsin ki Megi Roslieyle aldatıyorsun. Lan beni katil etmek mi istiyorsun? Lan ben seni uyarmadım mı? 'Megi üzmeyeceksin. Eğer üzersen bende seni üzerim' dedim mi lan?!"
Lucifer ve Austin hemen atladılar. Bennyi geri çektiler. Cass ayağa kalktı. Elinin tersiyle dudağındaki kanı sildi. Bana bakarak konuşmaya başladı.
"Meg seni sevmesem peşinden koşmazdım."
"Cass beni sevseydin Roslieyle beni aldatmazdın!"
"Tamam özür dilerim. Binlerce, milyonlarca kez özür dilerim. Ama ne olur affet okula geri dön. Barış benimle."
Lucifer hızla geldi ve zıplayarak yumruk attı.
"Ulan kızı aldat. Sonra gel özür dile barışmak iste. Ulan ben senin yerinde olsam bu kıza dünyaları verirdim lan!"
"Öhöm öhöm.. Lucifer Benny burda farkındaysan."
Bennye baktık. Castiele saldırmak için kurtulmaya çalışıyordu.
"Benny sakin ol!.."
"Ulan ne sakin olucam? Seni takip etmiş! Hala gelmişsin 'Benny sakin ol!' diyorsun Meg!"
Ne yapıcam ben ya? Lucifer Castiele bir yumruk daha attı. Ayırmam gerekiyordu. Luciferı tuttuğum gibi Castielin üzerinden kaldırdım.
"Ulan... Meg bırak. Olum geberticem seni! Meg bırak."
Lucifer Cassin yanına gitmeye çalışıyordu. Gitmemesi için tutuyordum. Ordan Bennyi Austin tutuyordu. Şimdi Clara ikisinide tutuyordu. Ne oluyordu bunlara? Herşey üst üste geldi. Ricki geldi. Olanları duyunca Casse yumruk attı. Vicki geldi. Sadece izliyordu. Ben Lucifer ve Rickiyi , Clara ise sevgilisi Austini ve Bennyi tuttuyordu. Bu kadarı da fazlaydı. Fazla sinirlenmiş, bunalmış ve daralmıştım. Bağırmaya başladım.
"Yeter ulan, yeter! Sizene benim hayatımdan! İstersem affederim, istersem affetmem! Benny gitmemi söyledim ama dinlemedin. Austin sen Bennyi sakinleştirmen gerekirken sende kavgaya dahil oldun. Lucifer aynı şekilde sende Bennyi sakinleştirmen gerekiyordu. Ama ne yaptın Castieli dövdün. Tamam hadi siz neyse de Ricki sen ne alaka? Olayı bilmediğin halde atladın! Ya benim hayatım benim kararlarım. Castiel asla ama asla seninle barışmam. Hangi yüzle geliyorsun? Roslieyle çıkıyormuşsunuz. Ve onunla çıkarken benimle barışmak istiyorsun. Senin kadar ezik, pislik, karaktersiz ve şerefsiz birini görmedim. Bir daha gelme. Beni düşünme, benimle ilgili olan hiç birşey düşünme! Şimdi git burdan. Asla karşıma çıkma! Asla!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ISIRIK
VampireYeni okulum garipti. Ama bunu yeni öğrenmiştim. Çünkü içindeki öğrenciler, daha doğrusu okuldaki herkes bana, beni yiyecekmiş gibi bakıyorlardı. Onların yedikleri şeyleri ben yiyemiyordum. Belkide ben öyle sanıyordum. Belki bende gariptim. Benim de...