Donderdag 23 juli - ergens rond 13 u - Zetel
Het is nu een dag geleden dat mijn bizarre leven een andere wending kreeg, en het is geweldig! We gaan morgen al een katje halen... mama heeft kennissen en ze hebben nog een kitten van begin mei, de andere drie zijn al weg en ze hebben al vijf katten dus willen ze er vanaf. Ik heb aan Roos gevraagd hoe ze het wou gaan noemen en toen begon ze ongelooflijk hard te lachen! Ik moet van mama een naam kiezen en daar ben ik dus nu mee bezig... Op het internet vind je echt de meest debiele namen voor een katje: Aap, Aagje, Pep, Pikapoes, Pjoepjoe (wtf!), Wammes, Maffia, etc... Ik vond een hele mooie naam: Colette. Ik denk dat Roos met alles tevreden was en dat die kat gaat afzien. Vorige keer waren we bij mensen die ook een kat hadden en Roosje zat heel de tijd aan dat beestje haar staart te stekken en ze probeerde om die kat haar oortjes verder uit elkaar te zetten. Als ik dan zeg: 'Roosje, dat poesje is geen speelgoed!', begint ze superhard te lachen en doet ze haar handen voor haar oogjes.
B&B news update:
-Hans wil helpen met het renoveren.
- De B&B gaat Rosa heten (mama had gevraagd of Tim en ik dat oké vonden: Ja!)
Ik ben gisteren door dat gedoe met de B&B helemaal vergeten om langs papa te gaan... Binnen een kwartiertje gaan we vertrekken, omdat Roos meegaat brengt mama ons weg (bezorgdheid slaat toe). Roos kijkt er naar uit, ze zegt nu niet meer tegen alle dingen 'papa', gelukkig! Binnen twee dagen mag papa weg uit het ziekenhuis. Als de B&B af is kan hij misschien in het huis wonen, want wij kunnen in de B&B wonen, we hebben een kleine villa op het erf ^ ^.
16 u 17 - B&B / Boerderij
Ik zit dus op een muurtje bij de B&B. Het is hier echt heel groot! Mama is gewoon even aan het rondkijken en ideeën aan het opdoen voor de inrichting. Ik zal eerst even opschrijven hoe het bij mijn papa was. Hij voelde zich "prima", maar zo zag hij er dus écht niet uit! Hij was superbleek en hij had niet veel gegeten (zei de dokter). Ik heb hem alles verteld over B&B Rosa en hij vond het gewoon oké. Toen ik vroeg of hij blij was dat hij uit het ziekenhuis mocht zei hij dat hij liever hier bleef zodat hij niet te veel met alle ellende in contact kwam en hij zei ook dat mama het allemaal maar moest regelen met dat co-ouderschap. Ik was een beetje (ongelooflijk) verdrietig over dat laatste. Wil hij zeggen dat co-ouderschap niet hoeft voor hem of zo? Toen Roos (na een lang toiletbezoek) de kamer binnenkwam was hij al veel vrolijker (komt dat door mij dat hij zo nors was?!). Terwijl Roosje even bij papa was zijn mama en ik iets in de cafetaria gaan drinken, ze weigert nog steeds om papa te bezoeken. We hebben in de cafetaria niets gedronken want Roos was met de draadjes van het infuus aan het spelen en toen papa zei dat dat niet mocht was ze het helemaal beu... Dat was dus ons ziekenbezoek...
Roos kijkt ongelooflijk uit naar morgen! Ze zit heel de tijd Colette te roepen (of iets wat daarop lijkt). Colette is een grijs poesje, ik heb een foto vanboven aan deze pagina geplakt :). Echt megaschattig!!
Nu even over de B&B... ik mag helpen met het renoveren en inrichten. Maar ik denk dat ik toch wacht tot ik mag schilderen... Hans gaat ook helpen, maar dat wisten we al :). Nonkel Maarten is volop bezig met de plannen zodat we binnen drie dagen aan de slag kunnen. Ik vind het best vreemd dat we op een zondag gaan beginnen, maar als iedereen akkoord is ga ik mij dus niet moeien.
Vrijdag 24 juli - 10 u 45 - Zetel
Zo meteen gaan we vertrekken naar Colette. We zijn daarnet nog een mandje, speelgoedjes, eten, een kattenbak en een klimtuig gaan kopen. Roosje zit door de living te stuiteren en af en toe probeert ze om in het mandje te gaan liggen :D.
Vanavond heb ik een date met Nico, eigenlijk niet echt een date want het is niet meteen de bedoeling om een koppel te worden. We gaan gewoon uit :). Zou hij weten dat ik binnenkort verjaar? Waarschijnlijk niet want ik heb het hem niet verteld...
Sorry nu moet ik echt doorgaan want Roos gaat me vermoorden... Bye xD
11 u - Zetel met Colette
Oooooooh!!!! Colette is zo ongelooflijk schattig!!!! Ze is nog een beetje bang, maar wel heel kroelerig. Roos is heel lief en rustig bij Colette. Ik kan echt niet stoppen met zeggen hoe lief ze is! Ze heeft al even in haar mandje gezeten, maar daarna kroop ze onder de kast. Ze heeft nog niet gegeten, alleen een beetje water gedronken. Mama zegt dat dat normaal is omdat ze ons nog niet kent. Straks gaat mama nog even naar de B&B, ik blijf thuis met Roos en Colette. Tim komt na de voetbal ook even naar huis om naar Colette te komen kijken en gaat daarna naar zijn nieuwe lief! Jep, zijn nieuwe lief... Ik snap het ook niet echt, maar hij zoekt het maar uit. Zolang ze niet op Kyra lijkt is elk meisje in orde :). Ik ben trouwens al even bezig in Harry Potter (kan ik van achter naar voor opzeggen, maar bon...) en ik kom er nu achter dat ik nog niet alle films heb gezien! Erg hé! Van mama mag ik die dus alleen zien als Roos er niet bij is :( ! Ze zegt dat Roos er nachtmerries van zal krijgen! Flauwekul als je het mij vraagt want Roos weet nog niet eens wat een televisie is, laat staan dat ze er naar kijkt! Nog 2 dagen en dan zal onze boerderij een B&B worden (misschien zal het ietsiepietsie langer duren dan twee dagen...). Ik hoop da het leuk wordt, maar dat zal wel zeker?
17 u 23 - Keukentafel
Oké, ik ga binnen een paar minuten eten. Ik was daarnet aan het kijken wat ik zou aandoen om uit te gaan, en kom dus tot het besluit dat ik dat ik niks heb om aan te trekken. Nee, ik heb geen minirokjes, nee, ik heb geen vulgaire topjes en NEE ik heb geen ultra sexy kleedjes! Het enige wat ik heb is een jeansbroek met een topje tot aan mijn navel waar ik niet in kan ademen. Shit, dan ben ik dus te dik! Ik heb me nooit echt vet gevoeld, maar als dit topje niet meer past, voel ik me vetter dan vet!! Het gemiddelde gewicht van mijn leeftijd is rond 59 kg. Ik weeg 50...
17 u 46 - Kleerkast (niet er in, maar ernaast)
Ik weet DE oplossing voor mijn gigantisch probleem: Ik ga NIET mee! Nico zal het wel begrijpen. Nu ga ik eten, of beter niet, want dan kom ik bij. Maar ik heb honger, ik moet dus wel eten :(.
19 u 54 - Zetel
Binnen zes minuten staat Nico hier, ik ga wel mee. Colette heeft me geholpen bij het zoeken van m'n kleren, ze heeft werkelijk het meest sexy kleedje uit m'n kast gesleept. Oh, God, ik ben blij dat ik een kat heb :). xx
JE LEEST
Dear Diary
General FictionDe 16-jarige Jennifer houdt al drie jaar een dagboek bij. Alleen ziet haar dagboek er dit jaar net ietsje anders uit... Haar leven krijgt een heel andere wending wanneer haar ouders gaan scheiden en daardoor alleen maar problemen ontstaan, maar ook...