Hoofdstuk 19

10 1 0
                                    

Zondag 17/08/15 - 5 u 36 - Bed

Ik ben zooo blij dat ik terug in mijn eigen bed lig. Maar het is net HALF 6 geweest :(. Ik heb Tim net horen thuiskomen, om half 6. Ik wist zelfs niet dat hij uit was... Tja, hij doet maar. Mama gaat vandaag, op zondag, ze is gestoord, naar de B&B. Ze wil eens "doorwerken". Jaha, drie keer raden aan wie het lag dat ze dat niet kon doen...

14 u 12 - zetel

Nico heeft mee net een mand gegeven, ja idd, zo'n mand die je geeft aan mensen die in het ziekenhuis liggen, of gelegen hebben. Maaaaar, er zit heel veel chocolade in, dus ik neem het hem niet kwalijk.
Papa heeft gebeld, hij vroeg of hij eens mocht langskomen, maar mama zit al in de stress dus ik weet niet of dat zo'n goed idee is.

Ik heb net gekeken in mijn dagboek en ik zie dat in nog maar 2 (!) bladzijdes kan schrijven. Ik heb besloten dat ik op de laatste bladzijde een tekening ga maken. Met deze zin eindig ik mijn voor-voorlaatste bladzijde en ga ik naar de voorlaatste... Wow dit klinkt als het einde van de wereld, en voor jullie is het dat ook. Want ik vind nog maar weinig tijd om te schrijven de laatste tijd. Mss ga ik stoppen, of later een nieuw dagboek beginnen. Who knows...

23 u 04 - bed

Papa is langsgeweest, stouterik :-(
Mama was ra-zend (op papa, niet op mij). Ze heeft gezegd, eigenlijk gebruld, dat hij mij en haar gerust moet laten. Roos vond dat blijkbaar heel geestig, ze was aan het lachen dat ik dacht dat ze er in bleef. Mama vond het alles behalve grappig. Papa heeft daarna de erg wijze beslissing genomen om te vertrekken.
Ik wil gaan slapen, maar Tim doet een soort van tuinfeest. Ik snap echt niet waar hij al die energie vandaan haalt. Daarnet kwam een koppel (hopelijk een koppel) kussend mijn kamer binnen. Laten we zeggen dat het leek alsof ze elkaar op aan het eten waren.
Ik: "Uhum... Dit is mijn kamer."
Jongen: "Jennifer?"
Ik: "Ja, inderdaad, kan je weggaan?"
Jongen: "Jennifer, ik ben het... Jimmy."
Dat was het moment dat ook een zenuwinzinking kreeg... Jimmy, de gast die loog, die mij te jong vond, die een reusachtig huis heeft. Jha, die jongen waar ik cake en alles voor verkocht. De eikel.
Ik: "Heeeeey, idioot ga die Barbie ergens anders opeten. Daag!"
Jimmy: "Door eens niet zo, wat heb ik je misdaan?!"
Ik: "Ga gewoon weg."
En toen ging hij weg.

Maandag 18/08/15 - 13 u - B&B

Dit is de laatste pagina waar ik op ga schrijven. Ik dacht: "ik sluit af bij mijn toekomstige woonst."
De kittens zijn zo groot geworden, maar ze zijn nog geen katten.
Hey! Guess whaaaaat!!! Roos heeft nagellak gezegd! Ik had haar beloofd dat als ze het gezegd had, in haar nageltjes ging lakken. Dat was moeiluuuuk!! Ik weet niet of jij ooit de nagels van een peuter hebt gelakt, maar die zijn zoooo klein!! Ohnee... R.I.P dagboek :(


Dear DiaryWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu