Hoofdstuk 17

19 1 0
                                    

Dinsdag 4 augustus - 13 u 28 - Park

OMG! Je raadt nooit wie Tim en ik zijn tegengekomen in de winkel! Papa! Hij zag er weeral niet uit, en om heel eerlijk te zijn, ik snap het niet, hij verblijft in een hotel met zeepjes en een tube shampoo die na je bezoek wordt weggegooid. Hij heel een XL douche, met een bad en hij heeft de hele dag niets te doen! Waarom heeft hij niets te doen? Simpel: hij heeft vakantie opgenomen, zodat hij elke dag mama kan komen lastigvallen, haar nog kwader kan maken dan ze al is en smeken of hij even 'me-time' met z'n kinderen mag. DOM, noem ik dat.

Roos is kwaad op mij, want we zijn niet naar de buitenspeeltuin geweest. En feitelijk is dat niet eens mijn schuld! Het mocht niet van mama, omdat ze niet wou dat Roos weer ziek werd... Maar ja, ze is boos op mij, dus zit ze nu waarschijnlijk te mokken. 

Ik hou van het park ( wow, dat klonk vreemd)! Zo meteen komt Vanessa naar hier!!!!!!!!! Normaal gingen ze nog langer blijven, maar er was iets mis, dus komen ze naar huis en zo... Ik snap het niet, maar het belangrijkste is dat ze naar hier komt!! 

19 u 46 - Bed

Ik ben even weggevlucht van beneden, want Tim heeft een sleepover met twee vrienden. Dat is dus iets wat meisjes doen, maar Tim doet niets meisjesachtig :(. Hij zit te gamen met de ene vriend en de andere vriend zit te sms'en. Mama weet hier zo ongeveer niets van! Ze is op date met Hans <3 Tim heeft even snel gezegd, vlak voor ze vertrok, dat er twee vrienden kwamen. En met veel haast zei mama: 'Ja, tot straks.' Duuuuuuus, ik heb niet het gevoel dat ze een idee heeft dat haar huis aan het ontploffen is...

Het was zoooooooooo goed om met Vanessa te praten! Ze zei dat ze hoe langer hoe meer zin had in Australië, maar dat ze me wel erg ging missen (hoe kan het ook anders?!). Morgen doen wij een sleepover, bij haar thuis. Ik kijk er zo naar uit!!! Ze heeft me foto's laten zien van hun toekomstige huis, haar papa had die gekregen van de makelaar. Het is gewoon een villa! Ze zei dat er een kamer voor mij voorzien was, en dat ze een zwembad hebben, dus ze wou een poolparty geven!!! 

Mama heeft slecht nieuw over de B&B... ze lopen opeens achter op schema, en hun budget is niet groot genoeg om het in te richten zoals ze wil. Dat komt doordat er een grote lek was gekomen in het dak, wat meer kostte dan verwacht :(. Ze is nu een beetje stressy, maar ze heeft belooft dat ze ging genieten van haar date, hopelijk doet ze dat ook!

Mijn maag gromt, maar Tim heeft alle lekkere dingen in beslag genomen :'(. Er zijn alleen nog boterhammen en fruityoghurt, waar ik van betwijfel dat die nog goed is...

Vrijdag  7 augustus - 6 u 12 - Ziekenhuis

Ja, ik lig in het ziekenhuis. Ik ben dinsdag blijkbaar flauwgevallen op de trap. Ineens draaide ik weg. Blijkbaar ben ik een dag buiten bewustzijn geweest, daarom schrijf ik nu pas. Tim voelt zich ongelooflijk schuldig, en terecht ook!  Hij hoorde mij vallen, maar is me niet komen helpen. Ik heb daar ongeveer drie kwartier op de trap gelegen. Ik was aan het bloeden. Mijn rechterbeen en rechterarm zijn gebroken en ik heb een barstje in mijn pols. Cool hé!! Nu moet ik wel stoppen met schrijven, want na een tijdje wordt ik er duizelig van. 

12 u - ziekenhuis 

Papa is me net komen bezoeken. Ik werd pas wakker toen hij hier al een half uur was. Ik herkende hem niet, ik wist gewoon niet wie hij was. Het was heel eng. Straks komt Vanessa, dat is mij vriendin. Mama moest me zeggen dat ze mijn vriendin was, want ik kon me bij Vanessa niets voorstellen. Roos herkende ik meteen. Ze was aan het huilen, om mij... 

Hans en Mama zijn net terug naar huis, mama heeft dus heel die tijd aan mijn bed gezeten. Straks komt Hans terug, maar mama moet rusten. Ik weet nog steeds niet wat die man bij mijn moeder doet. Tim zei dat ze samen waren. Fijn voor haar, toch? Zou het al lang aan zijn?

Ik moet weer stoppen :(.

Zondag 9 augustus - 14 u 23 - Ziekenhuis

Ik heb weer een dag niet geschreven... omdat het niet ging. Ik was in slaap gevallen, voor heel lang en toen ik wakker werd, wist ik weer niets. Mijn eigen naam wist ik niet meer, Tim herkende ik niet, Roos ook niet. Wist je dat Hans de vriend van mama was? Hij zei het me net. Best een aardige kerel. Als ik terug lees wat ik eergisteren schreef, heb ik Hans ooit wel gekend, en papa is me zelfs komen bezoeken gisteren. 

Vanessa was hier ook, maar ik sliep toen. Mama moest (blijkbaar opnieuw) vertellen dat ze mijn beste vriendin was. Weet je wat erg is?! Ze verhuist naar Australië!! Dat had ze blijkbaar al gezegd, maar ik wist het niet meer. Ik mag misschien overmorgen weer naar huis!! Ik moet nog wel erg lang in de gips blijven :(. Mijn been nog zes weken en mijn arm nog vier. Mijn pols waarschijnlijk ook vier, maar die ligt in dezelfde gips als m'n arm.

Oh, God, ik merk nu pas wat een onzin ik uitkraam! Ik ben gewoon niet mezelf... ik lijk niet eens op Jennifer! 

Dear Diary, hopelijk komt het snel goed met me! XX


Dear DiaryWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu