Capitolul 43

5.9K 187 10
                                    

În schimbul unei sume mari de bani pe care i-am dat-o medicului, a acceptat să-mi fie complice și să-mi pot ascunde sarcina. Aveam de gând să-i iau tot ce e mai de preț lui Ian. Merită să sufere la fel de mult pe cât am suferit și eu. Iau telefonul și formez numărul lui Alin:

-Bună! Sper că nu te deranjez?!

-Hei! Nici de cum.

-Vreau să vorbesc cu tine! Te rog să vi la spital!

Nu trecuse prea mult timp și îl văd pe Alin intrând pe ușa salonului.

-Nici nu ți-a luat mult până să vi aici!

-Știi că aș face orice pentru tine. Spune-mi despre ce este vorba! Nu am prea mult timp la dispoziție.

-Bine! Am să-ți spun pe scurt. Am nevoie să mă ajuți să bag pe cineva în pușcărie!

-Ce?? începe să râdă malefic. Pe cine?

-Pe Ian! spun hotărâtă și cu ură în mine.

-Nu cred! Cu cea mai mare plăcere aș face asta! Însă îmi ești datoare cu acel stick.

-Nu există nici un stick. încerc eu să-l mint. L-a ars Ian de mult. Totul e o poveste inventată ca să te pună pe jar.

Din hol se aude vocea lui Ian nervoasă:

-Cum să-mi interziceți mie să nu o mai văd. Lipsesc o zi și deja s-au schimbat multe chestii.

-Domnule, nu aveți voie să intrați.

Când simt că ușa se deschide îl prind puternic pe Alin și îl sărut. Simt cum privirea lui Ian se ațintește peste noi și cred că ar fi în stare să facă și o crimă.

-Deci de asta nu am voie să intru!

Eu și Alin ne prefacem surprinși de moment. Nu apuc să-i spun nimic că au venit gardieni și l-au scos afară.

-Ce a fost asta, Andra? îmi spune Alin.

-Vreau să mă faci soția ta. Sunt gata să trec peste tot.

-Te-a lovit trenul dragă? îmi spune râzănd.

-Mă ajuți să-l bag în pușcărie pe Ian iar eu o să-și fiu soție. Accepți pactul?

-Da.

-Cheamă doctorul și ajută-mă să mă externez.

Deși doctorul mi-a recomandat să mai stau câteva zile pentru recuperare am fost încăpățânată și am refuzat. Nu mai vroiam să stau nicio zi acolo. Trebuia să mă apuc să-mi pun planul în aplicare. Pe Alin o să-l mint că este copilul lui așa că trebuie să grăbesc treaba aceasta.

A doua zi Alin s-a ocupat de toate actele necesare pentru a avea toate dovezile necesare pentru a îl putea băga în pușcărie pe Ian.

-Totul este pregătit. Peste două zile o să trebuiască să mergeți in istanță.

-Sper să nu dureze mult. Vreau să scap cât mai repede de toată chestia asta!

-Stai liniștită! Totul o să se rezolve!

Obosit după atâtea drumuri făcute Alin se așează în dormitor. Nu îi las nici un minut de respiro și mă așez peste el. Îl sărut pasional și încep să-mi mișc mâinile peste corpul lui. Șimt că și el își dorește asta. Mă izbește în pat iar apoi preia el controlul. Începe să mă sărute pe gât coborând tot mai jos. Trebuie să recunosc că nu mai are nici un efect a supra mea. În minte mi-au venit doar amintirile cu Ian. Știam că nu e bine ce fac. Ajunsesem și eu să-mi vând fericirea.

-Ahhhh, dacă ai știi tu cât de dor mi-a fost de corpul tău.

Aproape că nu l-am auzit. Stăteam doar ca el să-și termine treaba. Deși doctorul nu mi-a recomandat să întrețin relații intime totuși am făcut-o. Simțeam niște înțepături puternice în abdomen însă mă abțineam. După câteva minute Alin cade obosit în pat și după câteva minute adoarme... 

Soție și amantă...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum