Capitolul 18

7.9K 299 4
                                    

"Dumnezeule, spune-mi că nu sunt îndrăgostită de idiotul acesta!" astea sunt cuvintele care mi-au trecut prin minte.Insistențele lui Alin din primele săptămâni au sfârșit brusc de câteva zile. Zile în s-a afișat din ce în ce mai des cu "bomba sexy roșcată". Zilele în care auzeam de la Bella că sunt din ce în ce mai apropiați erau niște adevărate chinuri pentru mine. Nu știam cum este să pierzi o persoană la care ai ținut sau doar așa ai avut impresia. Mâncarea mereu rămânea neatinsă de mine, iar singura doză de energie era cafeaua. Deși eram conștientă de faptul că o folosesc în exces nu am dat înapoi. Cred că am slăbit și câteva kilograme și amețelile acum erau din ce în ce mai dese. Nici Dan nu mai observase schimbarea mea, fapt pentru care mi-am dat seama că nici sentimentele lui pentru mine nu mai erau aceleași. Nu zic că cea mai mare vină este a mea, dar dacă el m-ar fii făcut să mă îndrăgostesc de el în fiecare, cred că nu se ajungea aici. Într-un final am hotărât să plec la părinți pentru câteva zile, deja nu îmi mai găseam locul în acest oraș, în acest apartament. În acea zi, înainte să plec mă simțeam extrem de slăbită. Așa că într-un moment ce îmi împachetam bagajele, simt un rău profund, întind mâna să iau telefonul de pe noptieră dar cad pe parchetul rece și rămân inconștientă. Zac câteva ore acolo iar corpul îmi devine din ce în ce mai rece și simt cum sufletul începe să-mi cedeze. 
Într-un final, m-a găsit Dan, care s-a speriat groaznic și m-a dus la spital. Acolo am fost luată de medicii specialiști și în câteva minute sunt străpunsă de tot felul de ace și pusă la diferite aparate care îmi mențineau pulsul. 
Pe holul spitatului se aflau Dan și Bella care a venit imediat la aflarea vești. Dan a așteptat toata noaptea să afle ceva însă doctorii nu prea îi dădea informații. La îndemnul lui Bella Dan a mers acasa pentru câteva ore de odihnă. Hoața asta mică, l-a sunat imediat pe Alin:
-Poți să vi la spital. Am rămas doar eu cu ea!
-Acum nu pot sunt cu Luiza (tipa roșcată).
-Tu vrei să o mai vezi pe Andra? Stai cu târfa aia când ceea ce te face fericit este defapt în altă parte! 
Și nervoasă îi închide telefonul cu speranța că își v-a face apariția. 
***
-Baby, în noaptea asta ți-am pregătit o surpriză grozavă. Sunt sigură că nu o să mă uiți! 
Îi spuse roșcata lui Alin. Era exact ca o pițipoancă. O proastă până la urmă. Credea că poți să obți orice bărbat dacă îi faci toate poftele. 
-Uimește-mă! 
-Oral!
La auzirea acestor cuvinte tentate, care îl incitau, îi trecură o mie de fantezii erotice. Acuma să fim sinceri, și bărbații au nevoile lor și ea era ținta perfectă pentru asta. Și auzise că ea chiar face o treabă minunată. Însă tot cheful i-a trecut de îndată ce și-a amintit de mine. Așa că a hotărât să scape de roșcată și să vină cât mai repede să mă vadă. Zis și făcut!
***
Se apropie de mine și mă privește cu o părere de rău ce nu putea fi descrisă. Se simțea vinovat pentru starea mea. Până la urmă dacă nu m-ar fii iubit sunt sigură că nu și-ar risca viața să vină la spital. Cu câteva mișcări ușoare îmi mângâie fața apoi mă sărută foarte ușor pe buze în speranța că o să mă trezesc, dar eforturile sunt inutile. Doza de medicamente îmi provocau somnolențe. Mi-ar fii plăcut să-i văd chipul, cu siguranță mă făcea să mă simt mai bine. 
Următoarea zi, o enervantă rază de soare mă trezește devreme. Cu câteva încercări nereușite pleoapele mele reușesc să se ridice treptat. Chipul lui Bella își face imediat apariția. 
-Hey, cât mă bucur că te-ai trezit!
-Hey! Ce mi s-a întâmplat?
-Ai leșinat și acum ești la spital. 
-Unde este Dan?
-Cred că este în drum spre spital. Spune-mi, ai nevie de ceva?
-Da, îmi este dor de Alin și .... 
-Și lui îi este dor!
-Nu mai cred.... 
-Promit! Dacă îți spun, te rog să nu mă omori. A fost aici!
Mi-o spune repede ca nu cumva să își facă atunci apariția Dan. Un zâmbet își face apariția și mă simt fericită. 
-Crezi că mă iubește?
-Cred că uneori ești o idioată. Dacă nu ar fii iubire atunci ce ar fii? Doar nu a venit să ți-o tragă!
-Nesimțit-o! 
Femeia asta nu era în toate mințile dar era amuzantă și în ultima vreme s-a atașat foarte tare de mine.

Sper să vă placă! Probabil nu este cel mai interesant capitol dar am vrut să evidențiez că iubirea înseamnă și la bine și la rău! 

Soție și amantă...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum