Capitolul 4

13.4K 407 4
                                    

Era ceva în neregulă cu mine. Mă gândeam la cele întâmplate. 
-La ce te gândești, scumpa mea?
Era soțul meu. Am și uitat de el, nu vorbisem deloc de când am ieșit din restaurant.
-Sunt obosită!
Îmi ia mâna și mi-o sărută. 
După câteva zile de la acest eveniment, ajung acasă de la birou, îmi pun haina și pe hol văd o pereche de încălțăminte bărbătească străină. Când intru în sufragerie îl văd pe soțul meu împreună cu Alin. Am rămas încremenită, inima începea să îmi bată tot mai tare. Aveam emoții. 
-Bună, iubito! Ți-l mai amintești pe Alin, nu? Haide, ia un loc lângă mine.
-Da! Zâmbesc ironic! Bună, Alin!
-Bună! și îmi rânjește ca un idiot. 
Mă așez pe fotoliul din sufragerie care era cât mai departe de el. Liniștea a fost întreruptă de telefonul fix. Da, soțul meu se ridică și răspunde. Nu prea eram atentă la ce vorbește tot ce am auzit a fost „Ajung imediat! O să mă grăbesc!”
-Scumpa mea, te rog să te ocupi de Alin, eu trebuie să plec urgent la părinții mei, se pare că mama nu se simte bine!
Nu apuc să spun nimic că ușa se trânti. „RAHAT” îmi zic în minte. „Am rămas cu el.” 
-Te servesc cu o cafea?
-Da, te rog. 
Mă privește în timp ce îmi răspunde apoi își bagă nasul în laptop. Presupun că erau ceva afaceri imortante ce trebuiau terminate. 
Dar într-un moment de al meu de neatenție, în timp ce îi duceam cafeaua, mă împiedic în cablurile ce erau înșirate si cafeaua mea fierbite ajunge direct pe bluza și pieptul lui Alin.
-Auuuuuuu!
-Scuză-mă. Te rog scuză-mă! Te doare? Te-ai ars?
În timp ce eram agitată și nu știam cum să reacționez, el își scoate bluza și tot ce văd era un piept și un abdomen bine lucrat! O mie de fantezii erotice îmi trec prin cap. Deja îl vedeam intins pe așternuturile mele.Îmi doream să îmi plimb mâinile pe tot corpul lui iar buzele lui cărnoase să îmi sărute tot corpul. Era un moment de nebunie. Cu o mână mă lipește de el și cu cealaltă îmi cuprinde gâtul și fața, apoi îmi șoptește direct pe buze fără să mă atingă:
-Uite ce pățești dacă nu ești atentă!

Soție și amantă...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum