Mă simțeam atât de stânjenită la faza aceasta! Nici măcar nu am avut timp să vorbesc cu Alin despre ceea ce s-a întâmplat și cum o să rezolvăm totul. Mie îmi era clar, țineam mult la Alin și avea trăsăturile pe care Dan nu le avea și această regulă se aplică și invers.
-Vreți să ieșim la Club? spuse Dan într-un final.
Ce? La club? De când îi plac lui cluburile? Nu am mai mers în club cred că șimai bine de 3 ani. Și atunci abia l-am convins să mergem câteva ore.
-Nu știu frate, nu prea am chef de distracție la ora aceasta!
-Haide bro!
-Ne vedem acolo!
Pe urmă Alin se ridică și pleacă. Nici măcar nu și-a luat rămas bun de la mine. Cât de nesimțit poate să fie! Oare pentru el să fii fost doar o aventură? Nu cre, nu îmi venea că cred că mi-ar putea face una ca asta.
După un duș rapid mă gândesc cu ce să mă îmbrac. Trebuie să fie ceva sexy, clar. Obtez pentru o rochie neagră, strâmpă care se oprește cu câțiva centimetrii deasupra feminității mele. Îmi las părul drept să-mi cadă pe spate și îmi pun poantofii negri cu tocul de vreo 116-17 cm ce au o curea aurie la glezna piciorului. Ținuta aceasta îmi venea fantastic.
-Cum să mă îmbrac? Vrei să ne asortăm? îl aud dintr-o dată pe Dan care îmi întrerupe admirația corpului meu în oglindă.
-Nu știu. Ia-ți ceva în care te simți bine!
Dacă altădată eram atentă la ce ținută își pune și el, acum chiar nu îmi păsa. Mă gândeam doar la reacția lui Alin când o să mă vadă. Vroiam să îl provoc și să aibă ochii doar pentru mine.
Parchează mașina în fața clubului și o siluetă cunoscută ne face semn cu mâna. Era secretara lui Alin. Când văd că fața mi se pare cunoscută, îmi zic 100 de rugăciuni ca nu cumva să mă dea de gol.
Dan ne face cunoștință!
-Bella! Încântată de cunoștință!
-Andra!
Dan rămâne la intrare și vorbește cu câțiva prieteni, între timp Bella îmi face semn să o urmez.
-Nu fii așa agitată. Știu tot!
Rămân mută! Femeia aceasta chiar știa tot despre mine și Alin?
-Ce? Despre ce vorbești
-Despre faptul că ți-ai tras-o cu Alin! Mi-a povestit tot.
Cât de idiot poate să fie. Credeam că ține secret. În momentul acela îmi venea să îi trag o pamă zdravănă.
-Haide să mergem la bar, să luăm ceva de băut.
Bună idee pentru că aveam de gând să beau. La bar îl văd pe Alin și în timp ce mă îndrept spre el să îl salut, roșcata aceea "bombă sexy" îl apucă de cap și îl izbește un sărut! Tot ce simt în clipa aceasta este că vreau să dipar. Simt o durere mare în piept când văd că el îi răspunde la sărut și începe să îi mângâie corpul. Chiar nu puteam să descriu ceeea ce am simțit în momentul acela. Însă îmi spun în minte "Ești puternică poți să treci și peste această lovitură!" Așa că mă așez pe un scaun de lângă bar și comand ceva de băut, dau repede băutura aceea pe gât și mai comand una. Între timp nu rămân neobservată de Alin. Care mă privește din cap până în picioare și rămâne atras. Mă fac că nu îl observ, însă se îndreaptă spre mine lăsând-o pe roșcată baltă.
-Hey, dar ce bine arăți!
-Salut!
Și îmi îndrept privirea către chelnărul care îmi oferă al doilea pahar de băutură. Și când vreau să duc paharul la gură, roșcata își face apariția și încearcă să îl sărute din nou însă apucă doar să îi fure un sărut doar în colțul gurii lui. Nervii mei o iau razna și strând așa de tare paharul încât în următoarea secundă se sparge și mâna începe să-mi sângereze. Alin se speri și mă trage în baie.
-Dă-mi drumul! Mă descurc și singură!
-O să te rânești mai tare.
În timp ce îmi scoate cioburile din mână încerc să îi evit privirea. Tot ce se aud sunt țipetele mele de durere.
-Suportă puțin, iubito!
-Iubito? Chiar ești nesimțit acuma.
-Ce vrei să spui?
-Crezi că nu am văzut cum te lingeai cu târfa aia? Mă rog, e viața ta până la urmă.
-Tu ești femeia mea. Pe tine te vreau. Pe tine te iubesc.
Nu îmi vine să cred că i-s scăpat asta din gură. Nu mă așteptam să îmi spună vreodată că mă iubește.
-Am fost și eu așa de gelos când te-am văzut cu Dan. Nici nu vreau să îmi imaginez ce ar fii vrut să îți facă după aceea.
-Am făcut.
Răspund ușor cu o frică.
-Ce vrei să spui? Ți-am zis că acolo doar eu am acces?
-Nu îmi pasă ce ai zis!
Simt cum nervii lui se accentuează și cu o mișcare violentă mă izbește te perete. Apoi lovește cu pumnul în perete aproape de capul meu reușind să facă o gaură imensă in perete. Sunt ușor speriată și când vreau să ies din baie dau nas în nas cu Dan. Îi ofer o îmbrățișare strânsă spre surprinderea lui.
-Vreau să mergem acasă!