Capitolul 7

10.8K 349 9
                                    

Dimineață mă trezesc înaintea soțului meu și ca o soție bună ce sunt îi pregătesc micul dejun și cafeaua. Când să pun cafeaua în cană în ușa bucătăriei își face apariția silueta lui. Nu era perfectă, dar era atrăgătoare! 
-Bună dimineața! Îi spun, deși fața lui era foarte somnoroasă.
-Bună! Tu ai făcut toate astea?
-Da. Vroiam să îmi iau rămas bun de la tine într-un mod plăcut! I-a un loc la masă. 
Se așează, îl vedeam cum radia de bucurie. Eram sigură că nu se aștepta ca eu să îi pregătesc micul dejun. De câteva săptămâni ne-am cam neglijat și poate de aici se produceau și acele momente de necontrolare când eram prin preajma lui Alin. 
În timp ce răsfoiam o revistă despre modă, Dan, mă prinde de mână, apoi îmi ridic privirea din revistă și o îndrept spre el. 
-Îți mulțumesc pentru tot efortul pe care îl faci pentru mine! Ești cu adevărat o femeie minunată! Mă bucur că te-am întâlnit. Chiar dacă o să fiu plecat la Londra eu am să mă gândesc în fiecare zi la tine! 
-Știi că te iubesc și aș face orice ca totul să fie bine între noi. Nu am să las pe nimeni și nimic să ne despartă! (când am spus asta, clar mă gândeam la Alin) Te duc eu la aeroport! 
-Îți mulțumesc încă o dată! Apoi îmi sărută mâna într-un mod elegant. 
Eram hotărâtă ca de acum înainte să fac totul în așa fel încât căsătoria mea să nu se degradeze în timp din cauza unui tip căruia îi plac femeile. De ce mi-ar strica el mie căsnicia când sunt atâtea fete libere? Eram sigură că eu sunt de vină și că doar mi se părea că el ar vrea ceva de la mine.
Am ajuns la aeroport, nu mai erau multe minute până să decoleze avionul așa că încerc să îmi iau rămas bun de la Dan:
-Te rog să ai grijă de tine!
-O să am! Tu să ai cea mai mare grijă! Nu știu ce aș face fără tine! 
Și m-a luat în brațe! Mă simțeam atât de bine însă momentul a fost stricat de o voce:
-Hei, bro! 
Da, era Alin! 
-Ai nevoie și de actele astea!
Nu vroiam să stau prea mult prin preajma lui așa că îmi sărut soțul și îi las pe cei doi să vorbească. Ce este adevărat e că Alin se uita cam ciudat la mine când a văzut atâta tandrețe din partea mea. Vroiam să îi dau de înțeles că am sentimente puternice.
Afară soarele ardea puternic așa că îmi dau haina jos. Îmi dau capul pe spate, închid ochii și las vândul să-mi mângâie ușor pielea. O voce senzuală îmi strică momentul:
-Hei, ce faci? Dormi? șoptește Alin.
Această voce începe să mă agite. Încerc să par neafectată.
-Bună dimineața și ție! Îi spun mormăind. 
-Cineva nu a dormit bine azi noapte?

Aștept părerile voastre! Vreau să știu dacă vă place și dacă merită să continui! :*

Soție și amantă...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum