Cand am ajuns acasa ,am urcat direct la mine in camera si ,m-am dezbracat de hainele cu care am fost la scoala si m-am dus direct la baie .
Dupa ce am terminat de facut baie ,mi-am luat un prosop pe mine si am iesit din baie .M-am dus la dulap si mi-am luat o pereche de pantaloni scurti negri cu talie si o bustiera neagra , mi-am prins parul intr-o coada de cal si dupa m-am dus in fata oglinzi si mi-am dat pe fata cu fond de ten ,dupa ce am terminat cu fata m-am dat cu rimel si dupa am trecut la buze ,am ales un luci de buze ,dupa ce am terminat m-am dat cu putin parfum dupa ce am terminat cu toate astea m-am dus si mi-am luat geaca de blugi pe mine mi-am luat geanta ,portofelul care lam bagat in geanta si telefonul.
Cand am ajuns jos ,am inghetat cand am vazut cine sta la masa cu frate'miu .Eu :amm...heyyy
David:hei pitic,ce faci?ma intreaba frate'miu cu un zambet de milioane
Eu:bine tu?spun eu uitanduma la sam care se uita la mine cu un zambet pervers pe buze
David:bine ,dar unde mergi de te-ai imbracat asa?
Eu:aaaaa....ies cu fetele .
David:bine sa aveti grija
Eu:bine .spun eu incaltanduma cu platformele negre .Pa fratelo iam spus inainte sa ies pe usa .
David:pa sis. asta a fost ultimu cuvant care lam auzit inainte sa ies pe usa .
In timp ce mergeam telefonul a inceput sa sune ,asa ca lam luat si m-am uitat sa vad cine e si cand am vazut cine e un zambet tamp mia aparut pe fata
Lisa:ce faci bitha?!ma intreaba lisa si pot sa bag mana in foc ca acum zambeste
Eu:bine divo tu?spun eu in timp ce mergeam
Lisa:heyy
Eu:ce?
lisa:nu sunt diva.spune ea razand
Eu:a,aa nu deloc .spun eu sarcasica
Lisa:bine gata .mai ai pana ce ajungi.
eu:un pic .spun eu
Lisa:ok atunci ne vedem la cafenea pup bitha
eu:si eu paaaa.
Dupa ce am terminat de vorbit cu lisa am mai mersi vreo 2-3 min si am ajuns la cafeneaua unde ma asteptau lisa si jessica .
Cand ma-au vazut mi-au facut cu mana si miau zambitEu:hei ce faceti ?le-am intrebat eu zambind
Jess:uite asteptam sa vii
Eu:de ce?
jess:de cand am ajums aici ,na putu sa taca macar un min .spune ea uitanduse la lisa
Lisa:heiii.spune lisa bosumflata cand am vazuto cum a facut nam putut sa imi stapanes ras si am bufnit in ras jess a inceput sa mi se alature mie si lisa se uita urat la noi dupa a inceput si ia sa rada cu noi .
Dupa ce am mai vorbit cu fetele si am mai ras am decis sa mergem intr-un parc .am stat vreo o ora si dupa am plecat acasa .
Cand am ajuns acasa fratelo statea pe canapea si se uita la un film .mam gandit ca nar fi rau sal speri un pic asa ca mam dus tiptil pe la spatele lui si cand am vrut sa il speri sa intors cu fata la mine si am inceput sa urle mam sperit ,dupa am sarit pe el cazand pe canapea lundul in brate a inceput sa rada cand mia vazut reactia .
Seara a decurs foarte bine am mai stat cu el am mai ras la cateva glume spuse de el .
Inainte sa urc sus la mine in camera iam urat un noapte buna si el la fel dupa lam pupat pe obraz si mam dus sus in camera mea .
Cand am ajuns la mine in camera mi-am dat haine jos si dupa mam dus sa fac un dus .dupa ce am terminat dusul mi-am infasurt un prosop in jurul corpului si dupa am iesit din baie mam dus la dulap miam luat o pereche de pantaloni scurti albastri si un tricou mai larg alb dupa mam bagat in pat si intro clipita am si adormit intrand in lumea unicornilor .
~Hey ,buna imi cer scuze ca nam mai postat dar nam prea am mai avut timp .Vreau sa va multumesc ca imi cititi cartea celor care o citesc si daca vreti puteti sa imi spuneti va rog niste idei ceva miar fi de mare ajutor ~ Pup
CITEȘTI
~ Tocilara~
RomanceEa:O femeie în toată firea.Cu niste forme de invidiat.Toti bărbații sunt în limbă după ea. El:Un bărbat frumos ,fermecător,irezistibil.Bărbatul obijnuit să aibă orice femeie si dorit de orice femeie.Îi place puterea.Si nu acceptă un "Nu" ca răspuns...