Capitolul VII

595 19 6
                                    


Ei bine a trecut o saptamana de la incidentul cu Sam si totul pana acum a decurs foarte bine.Dar de data asta nu mai e asa de bine,deoarece cineva ne tot arunca niste priviri ca si cum ar fii ,gata sa omoare pe cineva in momentul de fata.In timp ce stateam pe scaun alaturi de Bryan care era in fata mea,asteptand sa imi vina ceaiul meu preferat de zmeura si lui Bryan cafeaua,se pare ca Sam a hotarat sa ne ucida din priviri pe amandoi si mai ales pe Bryan. De cand a intrat pe usa si sa pus la doua mese distanta de noi,nu se opreste din a privi la noi si a arunca priviri nu tocmai frumoase.


-S-a intamplat ceva?Ma intreaba el curios.



-Mmnuuu....Nu ma pot concentra mai deloc la ce a zis Bryan,pentru ca,ochii mei nu vor sa-i paraseasca pe ai lui.Ma uimeste ce vad in ochii lui in momentul asta.De la acei ochii inchisi la culoare care pur si simplu fara nici cel mai mic efort,exprimau numai furie,acum pot spune ca privirea lui,brusc,nu mai exprimau asa de multa furie.Pot vedea cum privirea lui devine mult mai blanda atunci cand ma vede ca ma holbez la el. Dar raman si mai surprinsa atunci,cand il vad zambindu-mi.Ohh doamne,Dumnezeule simt ca ma topesc.Asa ca fara sa realizez,ii intorc gestul zambind din toata inima.


-Clara,ai auzit macar un cuvant din tot ce ti-am zis?Ma intreaba Bryan, cu o voce ceva mai ridicata.Ceea ce ma face pe mine sa imi revin si sa scap de sub privirea lui Sam.



-Erm...Da?Suna mai mult a intrebare asa zisul meu raspuns ,dar presupun ca si el isi da seama ca,nu prea am fost atenta la ce a zis el.




-Deci...Inseamna,ca ai auzit ca o sa ma casatoresc peste nici mai mult sau putin o saptamana cu acea fata.Imi spune aratand spre o fata bruneta care statea fix la  o masa din spatele lui Sam bandu-si linistita cel mai sigur cafeaua .Dar daca stau si ma gandesc e aceasi fata ,peste care a dat Bryan cand am intrat in aceasta cafenea.Pot jura cu mana pe inima,ca in momentul in care ochii lor au facut cunostiinta ,am vazut o sclipire ciudata in ochii lui Bryan iar fata injurandu-l de mama focului, fiind ca mai avea un pic si cadea pe podea ,daca ce sa vezi nu o prindea Bryan in momentul acela de mijloc.Dar revenind acum la cele spuse de Bryan si realizez ca, doar a facut misto de mine, in momentul in care il vad razand de mama focului .



-Tuu...o sa platesti pentru asta! Iar in timp ce ii spun aceste cuvinte,il avrtizez cu un deget aratand spre el.Dar el tot ce face este ,sa inceapa sa rada si mai tare  tinandu-se cu ambele maini de burta si atragand si cativa ochii curiosi spre masa noasta.


Cu Bryan ma cunosc ,inca din acea dimineata ploioasa care anunta ca venirea toamnei este pe aproape .Iar eu in timp ce alergam cu castile in urechi ,din doamne stie ce cauza nu am o vazut venind o masina spre mine asa ca m-am speriat in momentul acela si nu am mai putut face nimic ,eram practic blocata.Dar noroc ca soferul masini a oprit la timp si nu sa intamplat nimic .Dar spre nebucuria soferului ,care deja coborase din masina sa vada ,daca sunt bine,eu parca imi revenise-m ca prin minune si am inceput bineinteles sa-l injur de mama focului dar bineinteles ca si acum Bryan incepuse sa rada de mine .Dar norocul lui a fost ca intr-o seara ,in care nu mai venea autobuzul si ce sa vezi fix atunci se gasise sa ploua torential ,iar eu eram imbracata doar intr-o pereche de blugi negri si un maie alb .Dar fix in mometul cand am decis sa chem un taxi fiind ca se pare ,ca soferul autobuzului  nu dadea semne sa vina.Atunci aparuse deodata un Audi RS5 negru in fata mea.Initial ,in acel moment am vrut sa fug mancand pamantul doar gandindu-ma ca ar fi putut fii niste infractori in serie .Dar l-am vazut pe tampitul din fata mea ,care se pare ca sa mai potolit din a nu mai rade,am stiut ca nu se v-a intampla nimic rau.Asa ca,dupa multe insistente cum ca sa merg cu el si ca nu se va intampla nimic,Am hotarat sa merg cu el fiindca era a dracu se urat afara ,imi era somn si de abia asteptam sa ajung acasa. Ca sa nu fiu nesimtita,ca m-a adus acasa,l-am invitat in casa .Am baut amandoi o cana de ceai ,stand de vorba de spre una si alta  .Cand a trebuit sa plece ,am facut schimb de numere de telefon ,m-a pupat pe frunte spunandu-mi ca ne vom mai vedea si a plecat fara sa mai spuna ceva. Si tot din acea seara am tinut legatura pana in momentul de fata.



-Sa iti fii vaz...Dar nu mai apuca sa isi continue ce avea de spus fiind ca,cineva s-a pus langa noi la masa.


-Deranjez?Intreaba Sam cu un zambet imens pe fata.


-N-nu..Spun oftand si lasand capul jos ,fiindca in momentul cand a intrebat si-a pozitionat o mana pe piciorul meu.


Incerc sa imi dau seama despre tot vorbeste Bryan fiind ca atenta nu pot fii deloc la el precum sunt atenta in acest moment la buzele lui Sam care parca imi fac in ciuda, iar acest domn de langa mine ,care vrea sa dee de inteles ca sunt a lui .Nu ajuta deloc  fiind ca isi trece limba peste ele.La naiba sa fii tu Hamingway.Fara a mai sta pe ganduri,ma intorc cu toata fata spre Sam ii iau fata in palmele mele si il sarut cu toata dorinta.Pentru un moment il cum ramane surprins de acest gest facut de mine.Dar isi revine repede si simt cum imi prinde talia cu o mana si cealalta si-o aseaza pe fata mea tragandu-ma mai aproape de el ,astfel in cat sa nu mai existe nici cel mai mic spatiu intre noi si facand ca sarutul nostru sa fie unul plin de dorinta.Il vad pentru o secunda pe Bryan cum se ridica de la masa si pleaca fara a mai spune nimic.Dar sincer nu ma intereseaza   ,la fel cum nu ma intereseaza ca in momentul de fata toti ochii sunt pe noi. Fiind ca tot ce conteaza acum, este Sam si buzele lui care se contopesc cu ale mele.




*************************


                                          Bryan Johnson

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

                                          Bryan Johnson.




Hello dragilor,probabil asta este cel mai lung capitol facut de mine.De aseara ma tot chinui sa-l termin,sar fii postat mai repede,dar mi-sa blocat tot deodata si a trebuit sa o iau de la inceput cu totul. Am scris la el 1096 de cuvinte.Imi cer scuze ,daca o sa gasiti greseli la acest capitol.

Va pup<3

~ Tocilara~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum