Capitolul 14

3.2K 157 4
                                    

Cand m-am trezit am vazut ca eram intr-o camera cu pereti albi si mirosea nu-ma a pastile ,cand mi-am dat seama ca eram intr-un spital mi-am adus aminte de cele intamplate la scoala"oare cine putea fi?"nu stiu ,habar nam"crezi ca ..."ce ?"crezi ca ar putea fi kyra implicata in asta"?daca as sta sa ma gandesc mai bine sa sti ca o cred in stare sa faca asa ceva si credem ,daca chiar a fost in stare sa puna pe cineva sa ma bata ar fii in stare sa faca si mai mult"hmm....scorpia ,tot n-o suport" nu-ma tu .in timp ce vorbeam cu costiinta mea n-am observat cand a intrat Sam inauntru si sa pus pe scaunu din fata mea.

Sam:heii,cum te mai simti?ma intreaba el grijiu in timp ce si-a pus mana sa peste a mea.

Eu:Mmbine .spun eu nesigura pentru ca o parte a spatelui a inceput sa ma doara .

Sam:sigur,nu te doare ceva?

Eu:de fapt ma doare o parte a spatelui .spun eu si el sare ca ars de pe scaun

Sam:spune-mi unde te doare?

Eu:Aici .spun eu aratandui unde ma doare .cand iam arata in secunda doi iam simtit maine pe spate .

Dupa un masaj meritat din partea lui Sam m-am intins in pat in timp ce Sam statea pe scaun .

Sam:hmmm....cine crezi ca ar puta fii?

Eu:Nu sunt sigura ,dar...c-cred ca a fost mana Kyrei.

Sam:O omor !!spune el vizibil nervos

****

Dupa ce am mai vorbit cu Sam ne-am intins in patul de spital facandui loc si lui Sam spunandui sa stea cu mine .Cand sa pus langa mine pe patul de spital lam luat in brate punanduma cu capu pe pieptul lui ,el ma stans in brate si dupa ce ma pupat parinteste pe frunte am incercat sa adorm dar tot ce sa intamplat la scoala nu imi dadea pace .oare kyra chiar ar fi in stare sa puna pe cineva sa ma bata?"normal proasto,nu vezi ca din cauza ei esti in starea asta?"Mdaa tot ce e posibil .dupa ce am terminat de vorbit cu costiinta mea ,ochi au inceput sa se inchida usor,usor pana ce somnu ma luat cazand in lumea viselor.

~Ok scuze ca e scurt ,dar promit ca capitolul urmator o sa fie mai lung.Astept pareri ,pup:*~

~ Tocilara~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum