Capitolul 10

3.4K 188 0
                                    

Cand m-am trezit m-am ridicat din pat si m-am dus la baie sa imi fac rutina de dimineata.habarnam cum am ajuns la mine in camera probabil ma adus david .Dupa ce am terminat rutina de dimineata m-am dus la dupa sa vad cu ce ma imbrac.pana la urma mi-am luat o pereche de blugi negri cu talie inalta si un tricou gri .dupa ce mi-am prins parul intr-o coada de cal m-am dus in fata oglinzi si mam dat cu fond de ten pe fata ,rimel ,luci de buze m-am dat cu putin parfum dupa mi-am luat geanta ,telefonu si portofelul , am coborat jos.Cand am ajuns jos in bucatarie mi-am luat un mar pe care il tineam in gura in timp ce ma incaltam cu tenesi mei negri .Cand am iesit afara din casa mi-am scos castile din buzunaru de la blugi si am inceput sa merg spre statia de autobuz .in timp ce stateam in statie si asteptam sa vina autobuzu cu castile in urechi ,am primit un mesaj .l-am scos din blugi si am vazut ca primisem mesaj de la david .

David:unde esti pitic?

Eu:in statie astept autobuzul de ce?

David:bun,stai acolo vin sa te iau

Eu:bine .

Dupa ce am terminat de vorbit cu el prin lam asteptat in statie cuminte .cand a venit mam urcat in masina si lam pupat pe obraz dupa am plecat in drum spre scoala.Cand am ajuns in fata scoli lam pupat pe obraz pe david si am coborat nu inainte sa imi spuna sa am grija si ca vine sa ma ia astazi dupa scoala.
In timp ce mergeam am auzit o voce cum ma striga mi-am intors capu si m-am uitat cum lisa alearga spre mine.

Lisa:heii ce faci?

Eu:bine uite ma duceam spre dulap tu?

Lisa:bine,mergem?ma intreaba ea si io dau afirmativ din cap.

Mdaaa se pare ca prima ora aveam bio .

Lisa:decii...ce ora ai ?

Eu:bio ,tu?

Lisa:La fel ,hai sa mergem .

Cand am ajuns in clasa m-am pus in banca mea la fel si lisa si am astepat cuminte sa vina profa.

****

Dupa ce sau terminat toate orele mi-am stans lucruile si am plecat .In timp ce mergeam in drum spre iesire din scoala telefonu incepe sa imi sune cand m-am uitat am vazut ca ma suna david

Eu:Alo

David:ce faci?

Eu:bine ,te astept

David:bine,imediat ajung

Eu:bine ,pa

David:pa pitic

Am asteptat doua minute pana ce a venit david.Cand am urcat in masina lam pupat pe obraz si dupa mam asezat cuminte pe scaun astetand sa ajung acasa.

David:si ce ai facut azi ?ma intreaba david in timp ce se uita la mine

Eu:bine,am luat 10 la mate.ma laud eu

David:de parca ar fi primul.imi spune el in timp ce randea si se uita la mine.cand mi-am intors privirea in fata am inceput sa tip .david cand ma vazut ca am tipat si-a intor si el privirea in fata deoarece se uita la mine stiu doar ca david a facut stanga si dupa am vazut negru in fata ochilor .

~ Tocilara~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum