Capitolul 26

1.9K 62 7
                                    

~Lecturã plăcută ~

David:Ammm...am intrerupt cumva ceva?Zice scumpul meu frate care zambeste strengar !!

Eu:Nu.Spun eu si Sam in acelasi timp.Ceea ce la facut pe David sa bufnesca in ras.

David:Ma rog,am venit doar sa i-au cheile de la masina si dupa plec.Spune scumpul meu frate care incepe sa urce scarile ce duc spre camera lui in timp ce rade !!!

Eu:Sa stii cã te aud!!Spun eu ,dar nu cred ca ma auzit.

Sam:Unde ,am rãmas?

Eu:Amm...nicãieri!!

Sam:Ohh,haide.Spune ,în timp ce se aproprie periculos ,de aproape de mine.

Eu:Sam...

Sam:Hmm..

Eu:Gata ,David e acasa,iar clatitele cred,ca deja sau ars.

Sam:Bine.

Spune in timp ce ne îndreptãm ,spre bucãtãrie.

***
~R.S.P lui Sam~

Dupã ,ce am plecat de la Clara de acasã,am sunat-o pe Amanda .Cine e Amanda?Pai Amanda e fosta mea iubita,care a ales sã plece cu un miliardar, mai exact cu cel mai bun prieten al meu ,pentru ca mai de mult ,mai exact acum 3 ani si ceva ,era cu mult mai bogat de cât mine.Cum am aflat?

Flashback

In timp ce stãteam pe canapeaua,din sufragerie,am simtit ca ceva vibreaza in blugi.Mi-am dat seama ca era telefonul meu ,care suna .

Cand ,am vazut ca ma suna Amanda ,am raspuns la telefon cât mai repede posibil .Cand am raspuns la telefon ,am auzit o voce ce imi era muzica pentru urechiile mele .

Amanda:Iubi,nu pot sa vin azi acasa.Ma sunat mama si mi-a zis sa merg la ea.

Eu:Ok

Amanda:Bine,iubi te pup si te iubesc!!

Eu:Si eu,te iubesc.Ai grija de tine.

Amanda:Bine,pa!

Eu:Pa

Dupa ce,am terminat de vorbit la telefon ,m-am dus sus la mine ,in camera ,m-am trantit in pat si somn am luat .

A doua zi ,am vazut ca aveam un mesaj pe mess de la un necunoscut.

Cand, am intrat pe mess si ,am vazut ce mi-a trimis acel el ,nu mi-a venit sa cred.Am vazut o Amanda cãlare pe cel mai bun prieten al meu .Telefonul ,mi-a cazut din mana ,iar eu am izbucnit in plans.

Dupa ceva timp,am inceput sa ii urmaresc pe amandoi !!Chiar era adevarat,Amanda si cel mai bun prieten al meu ,ma tradau pe la spate.

M-am dus la iei,iar lui Amanda nu i-am facut nimic,in schimb tradatorului din fata mea,care candva il credeam cel mai bun prieten ,i-am dat o mama de bataie.Amanda cand a vazut ca ,aproape ramase fara aer ,mi-a tras o palma peste fata .Cand am vauzt ca incearca sa-l ridice ,am plecat de acolo fara a mai intoarce capul .

And flashback

Si ,cam asta sa intamplat!!Eram indragostit peste cap de ea pe vremea aceea .

De ce o sun? Ei bine,m-a sunat aseara ,dupa ce Clara a adormit.Prima oara n-am vrut sa îi raspund dar mnaa.Nu pot eu inca cred ,ca mai simt ceva pentru ea!

Mi-a zis ca ar vrea sa ne întalnim,i-ar eu ca un indragostit ce sunt ,i-am zis "Bine"Nu pot,chiar daca vreau sa o uit ,incerc,am incercat sa o uit prin multe fete ,m-am culcat cu toate nu-mai ca sa uit de ea,dar n-am putut.Am incercat ,sa o uit pe Amanda prin Clara .Stiu sunt stupid ,sunt un PROST cu P mare.Am incercat prin multe feluri sa o uit dar ,n-am putut .Ea a fost prima fata de care ,m-am indragostit,cu ea am avut primul sarut.Eram un copil indragostit peste cap de ea pe atunci.Dar se pare ca si acum sunt ,daca e nevoie o voi ierta pentru tot ce a facut ,nu mai ca sa o luom de la capãt.As uita de toate fetele pentru ea .De Clara ,de cel mai bun prieten ,ca ma inselat cu el,ca am fost mintit,tradat ,etc.

Cand ,am ajuns la cafenea ,unde trebuia sa ne vedem ,m-am pus la o masa si am asteptat sa vin .

Dupa ceva timp ,am vazut-o ,era la fel ca inainte ,la fel de frumoasã.Cand a venit aproape de mine,si-a pus mana pe obrazul meu ,ma privit atent ,i-ar intr-un moment de neatentie ,I-am simtit buzele sale moi presandule pe ale mele,erau la fel totul era la fel ,doar ca acum este mai frumoasã .

Dupa ce ne-am despartit din sarut ,ne-am pus amandoi pe scaun si am comandat fiecare cate-o cafea ,nu mai ca a mea era tare si a ei cu lapte si zahar.

Amanda:Ce faci?Cum o mai duci?

Eu:Bine,tu?Viaţa ta?

Amanda:Un dezastru.

Eu:De ce?

Amanda:Pai dupa ce,am plecat Davis(cel mai bun prieten, al meu)l-am prima inselandu-ma cu una .Dupa ceva timp am realizat ca am facut o mare prostie .

Eu:Cu?

Amanda:Cu tine.spune Si eu fac ochii mari.Adica am realizat ca inca mai simt ceva pentru tine .Cand am auzit,Inima a incetat sa mai bata .Ma iubeste?Inca ma mai iubeste?

Amanda:Vezi tu Sam ,chestia este ca eu inca nu te-am uitat si stii tu ai vrea... Sããã fim impreuna?

Eu:Da.spun eu ,i-ar ea face ochii mari la mine.Am inceput sa ne sarutam pãtimaş,fara a mai tine cont ca mai sunt si oamenii.Dar in momentul asta,nu ma mai interesa nimic.Doar ea conta acum .O iubesc.
__________________________________
~Boommm,stiu merit o mamã de bãtaie de doamne,doamne.😁😂😂

P.s (Amanda e la medie)Sper sa va placa !!De acum inainte ,v-a incepe adevarata poveste!De acum ,am sa postez in fiecare zi ,daca n-am sa pot o pun doar in weekend ,dar o sa incerc .Va pup si sa nu uitati sa votati daca va placut ,si com cu parerile voastre despre Amanda si Sam .~

Va iubb💋💋💖✌💎💪

~ Tocilara~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum